De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
tangmaster
geplaatst: 30 januari 2012, 17:55 uur
tangmaster schreef:
Tange - CHON (2007)
Bovenstaande kan er af
Onderstaande was eerder.
Tange - CHON (2007)
Tange - CHON (2007)
Bovenstaande kan er af
Onderstaande was eerder.
Tange - CHON (2007)
Nog niks mee gebeurt.
0
geplaatst: 30 januari 2012, 18:18 uur
Nu wel.
Meest recente toevoeging verwijderd en stemmers ge-pm'd.
Meest recente toevoeging verwijderd en stemmers ge-pm'd.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 07:26 uur
0
geplaatst: 31 januari 2012, 08:58 uur
Paalhaas schreef:
Dit is een reissue van deze. Probleempje is wel dat er een hoop tekst en stemmen staan bij de te verwijderen release.
Dit is een reissue van deze. Probleempje is wel dat er een hoop tekst en stemmen staan bij de te verwijderen release.
Het valt mee: de 1998 release met de meeste stemmen en berichten kan blijven staan, want dat is de eerst toegevoegde. Hij moet alleen gecorrigeerd worden (hoesje, jaartal, label) naar de juiste release.
Kan een mod even de twee berichten bij de 1965 release verplaatsen naar de 1998 release? Dan doe ik de rest.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 09:53 uur
Svendra schreef:
Het valt mee: de 1998 release met de meeste stemmen en berichten kan blijven staan, want dat is de eerst toegevoegde. Hij moet alleen gecorrigeerd worden (hoesje, jaartal, label) naar de juiste release.
Kan een mod even de twee berichten bij de 1965 release verplaatsen naar de 1998 release? Dan doe ik de rest.
(quote)
Ik heb daarstraks de 1965 release gecorrigeerd trouwens (nog niet behandeld), die info (en plaatje) kun je gebruiken lijkt me.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 15:04 uur
Bennerd en Paalhaas: bedankt 
De doublure bij Son House is verwijderd en de stemmers bij de vervallen versie hebben PM ontvangen.

De doublure bij Son House is verwijderd en de stemmers bij de vervallen versie hebben PM ontvangen.
0
Zephyr
geplaatst: 1 februari 2012, 22:05 uur
Jimmy Smith - Damn! (zonder stemmen) is hetzelfde als deze !
ook dubbel op de site :
Jimmy Smith - Jazz Masters 29 , en nog een keer zonder stemmen
en nog ééntje van The Master of the Hammond-organ
Jimmy Smith - Ultimate en nogmaals zonder stemmen.
ook dubbel op de site :
Jimmy Smith - Jazz Masters 29 , en nog een keer zonder stemmen
en nog ééntje van The Master of the Hammond-organ

Jimmy Smith - Ultimate en nogmaals zonder stemmen.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 2 februari 2012, 10:06 uur
Telkens meest recent toegevoegde album verwijderd, stemmer bij laatste album kreeg PM.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 6 februari 2012, 04:58 uur
Moondog - The Viking of Sixth Avenue (2005) stond er dubbel op, 1 dubbele stemmer, andere stemmer kreeg PM.
0
tangmaster
geplaatst: 12 februari 2012, 14:00 uur
Mika Björklund - Rissen (2005)
Bovenstaande kan eraf (Titel van het album is al fout met 2 ss'n 1 s zijn
onderstaande is de correcte.
Mika Björklund - Risen (2005)
0
geplaatst: 12 februari 2012, 14:11 uur
tangmaster schreef:
Mika Björklund - Rissen (2005)
Dank je, is gebeurd.Mika Björklund - Rissen (2005)
0
geplaatst: 13 februari 2012, 00:36 uur
Volgens mij hoort dit album niet op de site gezien de eigen opmerking van de artiest in kwestie:
Radical Face - The Junkyard Chandelier (2003)
Wel opgenomen (en te vinden op het net) maar nooit uitgebracht in welke vorm dan ook.
De artiest in kwestie geeft via zijn website op het forum wel een link weg voor de liefhebbers maar het is aan de crew om te bepalen of dat ook geldig is voor op Musicmeter zeker gezien het feit er geen artwork beschikbaar is dus wat hier op de site staat klopt al niet.
Radical Face - The Junkyard Chandelier (2003)
Wel opgenomen (en te vinden op het net) maar nooit uitgebracht in welke vorm dan ook.
De artiest in kwestie geeft via zijn website op het forum wel een link weg voor de liefhebbers maar het is aan de crew om te bepalen of dat ook geldig is voor op Musicmeter zeker gezien het feit er geen artwork beschikbaar is dus wat hier op de site staat klopt al niet.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 februari 2012, 17:53 uur
Deze heb ik net weggedaan als toevoeging maar staat er al op zie ik link , graag mijn toevoeging in de wachtrij verwijderen.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 12:52 uur
Stars on Trash kan verwijderd worden, er is al Stars on Thrash!! (zelfde album maar met een "h" in de Thrash)
0
geplaatst: 17 februari 2012, 13:00 uur
pjh1967 schreef:
Stars on Trash kan verwijderd worden, er is al Stars on Thrash!! (zelfde album maar met een "h" in de Thrash)
DjFrankie schreef:
Deze heb ik net weggedaan als toevoeging maar staat er al op zie ik link , graag mijn toevoeging in de wachtrij verwijderen.
Dank (2x). Opgelost.Deze heb ik net weggedaan als toevoeging maar staat er al op zie ik link , graag mijn toevoeging in de wachtrij verwijderen.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 21:47 uur
Made in Holland (2005) verwijderd, was een platendaggeschenk.
0
tangmaster
geplaatst: 24 februari 2012, 14:13 uur
Mega Popclassics (1994) verwijderd dit is een platendaggeschenk.
0
tangmaster
geplaatst: 24 februari 2012, 14:15 uur
Music in Motion II (1998) is verwijderd eveneens een platendaggeschenk
0
geplaatst: 26 februari 2012, 16:53 uur
Radical Face - The Junkyard Chandelier (2003) is nooit officieel uitgebracht en derhalve verwijderd.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 01:56 uur
Deze 2 albums zijn volgens mij het zelfde:
Niki and the Dove - Niki and the Dove (2012)
Niki and the Dove - Instinct (2012)
Niki and the Dove - Instinct (2012)
0
tangmaster
geplaatst: 28 februari 2012, 08:19 uur
Deze heb ik verwijderd, Instinct is het originele album.
Deze heb ik verwijderd, Instinct is het originele album.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 22:37 uur
Claudia Brücken staat er twee keer in, als:
1. Claudia Brücken
2. Claudia Brucken
De naam is met trema. Album dat bij 2. staat moet dus bij 1. staan. Dus niet gewoon verwijderen!
1. Claudia Brücken
2. Claudia Brucken
De naam is met trema. Album dat bij 2. staat moet dus bij 1. staan. Dus niet gewoon verwijderen!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 maart 2012, 16:59 uur
Duizend maal excuses (ik steek het op de nieuwe zoekfunctie
) maar ik heb een reeds toegevoegd album voor de tweede maal toegevoegd: klik. Ik zal het nooit meer doen... denk en hoop ik toch
.
) maar ik heb een reeds toegevoegd album voor de tweede maal toegevoegd: klik. Ik zal het nooit meer doen... denk en hoop ik toch
.* denotes required fields.