MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

tangmaster
tangmaster schreef:
Tange - CHON (2007)

Bovenstaande kan er af

Onderstaande was eerder.

Tange - CHON (2007)

Nog niks mee gebeurt.

Nu wel.

Meest recente toevoeging verwijderd en stemmers ge-pm'd.

Dit is een reissue van deze. Probleempje is wel dat er een hoop tekst en stemmen staan bij de te verwijderen release.

Paalhaas schreef:
Dit is een reissue van deze. Probleempje is wel dat er een hoop tekst en stemmen staan bij de te verwijderen release.

Het valt mee: de 1998 release met de meeste stemmen en berichten kan blijven staan, want dat is de eerst toegevoegde. Hij moet alleen gecorrigeerd worden (hoesje, jaartal, label) naar de juiste release.

Kan een mod even de twee berichten bij de 1965 release verplaatsen naar de 1998 release? Dan doe ik de rest.

Berichten zijn verplaatst.

Svendra schreef:
(quote)

Het valt mee: de 1998 release met de meeste stemmen en berichten kan blijven staan, want dat is de eerst toegevoegde. Hij moet alleen gecorrigeerd worden (hoesje, jaartal, label) naar de juiste release.

Kan een mod even de twee berichten bij de 1965 release verplaatsen naar de 1998 release? Dan doe ik de rest.

Ik heb daarstraks de 1965 release gecorrigeerd trouwens (nog niet behandeld), die info (en plaatje) kun je gebruiken lijkt me.

Bennerd en Paalhaas: bedankt

De doublure bij Son House is verwijderd en de stemmers bij de vervallen versie hebben PM ontvangen.

Zephyr
Jimmy Smith - Damn! (zonder stemmen) is hetzelfde als deze !

ook dubbel op de site :

Jimmy Smith - Jazz Masters 29 , en nog een keer zonder stemmen

en nog ééntje van The Master of the Hammond-organ

Jimmy Smith - Ultimate en nogmaals zonder stemmen.

bone machine (crew)
Telkens meest recent toegevoegde album verwijderd, stemmer bij laatste album kreeg PM.

bone machine (crew)
Moondog - The Viking of Sixth Avenue (2005) stond er dubbel op, 1 dubbele stemmer, andere stemmer kreeg PM.

tangmaster
Mika Björklund - Rissen (2005)

Bovenstaande kan eraf (Titel van het album is al fout met 2 ss'n 1 s zijn

onderstaande is de correcte.

Mika Björklund - Risen (2005)

tangmaster schreef:
Mika Björklund - Rissen (2005)

Bovenstaande kan eraf (Titel van het album is al fout met 2 ss'n 1 s zijn

onderstaande is de correcte.

Mika Björklund - Risen (2005)
Dank je, is gebeurd.

Volgens mij hoort dit album niet op de site gezien de eigen opmerking van de artiest in kwestie:

Radical Face - The Junkyard Chandelier (2003)

Wel opgenomen (en te vinden op het net) maar nooit uitgebracht in welke vorm dan ook.
De artiest in kwestie geeft via zijn website op het forum wel een link weg voor de liefhebbers maar het is aan de crew om te bepalen of dat ook geldig is voor op Musicmeter zeker gezien het feit er geen artwork beschikbaar is dus wat hier op de site staat klopt al niet.

DjFrankie (moderator)
Deze heb ik net weggedaan als toevoeging maar staat er al op zie ik link , graag mijn toevoeging in de wachtrij verwijderen.

Stars on Trash kan verwijderd worden, er is al Stars on Thrash!! (zelfde album maar met een "h" in de Thrash)

pjh1967 schreef:
Stars on Trash kan verwijderd worden, er is al Stars on Thrash!! (zelfde album maar met een "h" in de Thrash)
DjFrankie schreef:
Deze heb ik net weggedaan als toevoeging maar staat er al op zie ik link , graag mijn toevoeging in de wachtrij verwijderen.
Dank (2x). Opgelost.

Made in Holland (2005) verwijderd, was een platendaggeschenk.

tangmaster
Mega Popclassics (1994) verwijderd dit is een platendaggeschenk.

tangmaster
Music in Motion II (1998) is verwijderd eveneens een platendaggeschenk

DjFrankie (moderator)
Denial
Denial 2
Denial 3

is 1 band, maar kleine letter grote letter verhaal.

bone machine (crew)
DjFrankie schreef:
Denial
Denial 2
Denial 3

is 1 band, maar kleine letter grote letter verhaal.

aangepast.

DjFrankie (moderator)

Radical Face - The Junkyard Chandelier (2003) is nooit officieel uitgebracht en derhalve verwijderd.

tangmaster
Niki and the Dove - Niki and the Dove (2012)

Deze heb ik verwijderd, Instinct is het originele album.

Claudia Brücken staat er twee keer in, als:

1. Claudia Brücken

2. Claudia Brucken

De naam is met trema. Album dat bij 2. staat moet dus bij 1. staan. Dus niet gewoon verwijderen!

Sir Spamalot (crew)
Duizend maal excuses (ik steek het op de nieuwe zoekfunctie ) maar ik heb een reeds toegevoegd album voor de tweede maal toegevoegd: klik. Ik zal het nooit meer doen... denk en hoop ik toch .

tangmaster
Hij is er af.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.