MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Germ (crew)
coldwarkids schreef:
Deze kan verwijderd. Stond nog in wachtrij. Waarom is dit er doorheen gekomen?

bdrmm - I Don't Know (2023) - MusicMeter.nl

Waarom moet deze er af?

Ik had hem gisterenochtend al toegevoegd. In de tussentijd is deze door de wachtrij heen op de site gezet. Stond nog in de foute toevoegingen lijst en toch is er een nieuwe opgezet ondertussen. Kan normaal niet de bedoeling zijn?

Als het goed krijgen mensen een melding als er al een in de wachtrij staat!?

Germ (crew)
coldwarkids schreef:
Ik had hem gisterenochtend al toegevoegd. In de tussentijd is deze door de wachtrij heen op de site gezet. Stond nog in de foute toevoegingen lijst en toch is er een nieuwe opgezet ondertussen. Kan normaal niet de bedoeling zijn?

Als het goed krijgen mensen een melding als er al een in de wachtrij staat!?

Waarschijnlijk omdat ie dus in de foute toevoegingen bak zat, dan staat ie niet meer in de wachtrij en krijgt de nieuwe toevoeger geen melding.

Deze kan er af: Avishai Cohen - Sensitive Hours (2008) - MusicMeter.nl

Is dit album: Avishai Cohen - Shaot Regishot (2008) - MusicMeter.nl

Sensitive Hours is de Engelse titel en is recent uitgebracht met die titel maar is verder hetzelfde album

Op verzoek van de toevoeger drie CD maxi-singles van Golden Earring verwijderd.

gaucho
Een CD-single met vier nummers die al veel eerder waren opgenomen en uitgebracht. Dat staat zelfs achterop: All tracks originally released on Track Records. De geluidsdrager maakt nergens gewag van het begrip E.P. Ik bewonder de inzet van de uploader, maar vraag me tegelijk af of zoiets wel op de site mag/moet? Dan komen er nog wel een paar heruitgaves op CD-singles in aanmerking...

Zoiets als dit bijvoorbeeld: Loudness - Slap in the Face - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com - Discogs en RYM noemen het een EP, Spirit of Metal een single, iTunes heeft nadrukkelijk EP in de titel, maar daar de hoofdprijs mij ontgaat - toevoegen van de 'Gotta Fight' aka 'Odin'- EP - zie ik er maar van af.

A*S*Y*S - MusicMeter.nl

Eerste album staat er dubbel op, die van mij kan verwijderd worden.

Germ (crew)
Sleep Token - Vore (2023) verwijderd. Dit is geen EP maar een selectie nummers door Spotify samengevoegd.

Dubbele toevoeging:
Chappaqua Wrestling - EP 1 (2017) - MusicMeter.nl
Chappaqua Wrestling - EP 1 (2017) - MusicMeter.nl

Er zat een spelfout in de eerste toevoeging waardoor ik geen melding kreeg bij het toevoegen. Spelfout is inmiddels gecorrigeerd.

CHIEP (crew)
Tillery - Tillery (2016) stond er dubbel op. Meest recente toevoeging verwijderd.

Tramhaus - The Goat (2023) - MusicMeter.nl

Lijkt mij een single met maar twee tracks? philtuper

Er staat EP toch?

Maartenn (crew)
Rotterdam post-punk sensation Tramhaus presents the new 7” vinyl single ‘The Goat’ / ‘Beep Beep’.

It is the first single from a three-stage rocket. Two more singles will be released in 2023. So, get your singles while you still can.

The single will not leave the factory until March, but will then be sent directly to the buyers.
Van de platenmaatschappij. De single is verwijderd.

DjFrankie zou je de berichten bij het tweede album over willen zetten naar het eerste? Of die van de eerste naar de tweede, dan wordt het een kwestie van toevoegcredits overzetten.

Dit is geen alias maar dit zijn twee artiesten. Kan een crewlid dat ook aanpassen, voor een gewone user is dat niet mogelijk.

Morganistic - Fluids Amniotic (1994) - MusicMeter.nl

Morganistic | Discography | Discogs

¡Salsa! (2009) - MusicMeter.nl (met de beste hoes)

Salsa! (2009) - MusicMeter.nl (met uitgebreide reactie eronder)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.