MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Bedoeld wordt: Frank Zappa - Joe's Garage Act I
Herman, is het misschien een idee om die berichten over beide albums te kopiëren (dus ook naar Act II & III) , als dat technisch mogelijk is?

Ah, ik zocht naar Act 1 ipv Act I.

Alle berichten naar beide albums kopieren is technisch niet mogelijk helaas, maar misschien kunnen een aantal wel naar Act II en een aantal naar Act I. Zal straks eens de berichten daar doornemen.

Ik heb de discussie gelezen en waar mogelijk naar het goede album gekopieerd. Verder de stemmenlijst even opgeslagen, maar het is niet handig het album te verwijderen, aangezien er een redelijk aantal mensen het in hun top 10 heeft staan en die lijstjes komen te vervallen als we Joe's Garage verwijderen. Laten we hen eerst maar de kans geven hun top 10 aan te passen...

Wat een operatie trouwens, ben er letterlijk een uur mee bezig geweest. Ik kan geen Zappa meer zien, maar ik weet nu wel dat het enige Zappa-liedje dat ik leuk vind op Act I staat.

herman schreef:
.... Ik kan geen Zappa meer zien, maar ik weet nu wel dat het enige Zappa-liedje dat ik leuk vind op Act I staat.

.... Je had al nooit fan aspiraties vrees ik.... welk nummer als ik vragen mag?

Why Does It Hurt When I Pee... heb overigens heel Joe's Garage wel eens gehoord, zo erg is het nou ook weer niet, misschien dat ik er nog eens voor ga zitten...

Zephyr
herman schreef:
Wat een operatie trouwens, ben er letterlijk een uur mee bezig geweest.

, top !

herman schreef:
Ik kan geen Zappa meer zien ...

Da's niet erg; je moet er gewoon naar luisteren !

Weet niet of dit de juiste plek is maar volgens mij is meneer John Evans van The Box Tops, niet dezelfde John Evans die in de grindcore band Pig Destroyer zat. Het zou na ruim een kwart eeuw wel een hele opmerkelijke carrièreswitch zijn.

Chronos85 schreef:
Weet niet of dit de juiste plek is maar volgens mij is meneer John Evans van The Box Tops, niet dezelfde John Evans die in de grindcore band Pig Destroyer zat. Het zou na ruim een kwart eeuw wel een hele opmerkelijke carrièreswitch zijn.

Net correctie ingediend. Aangegeven met (I)... kun je ook zelf onder tabje correcties bij de plaat....

Van dit duo staat het album dubbel op de site.

Sunderland schreef:
Van dit duo staat het album dubbel op de site.

Bedankt. De laatst toegevoegde is weg, er waren geen stemmers.

freakey schreef:
(quote)

Net correctie ingediend. Aangegeven met (I)... kun je ook zelf onder tabje correcties bij de plaat....

Ha, dank! Wist niet dat wij dit ook konden met dit soort corrrecties.

Als je zoekt op The Mountain Goats in de zoekfunctie krijg je wel de platen en bij de artiesten de collaboraties met Mountain Goats maar niet sec The Mountain Goats als artiest. Dat komt omdat het als alias van John Darnielle staat. De meeste mensen kennen de artiest toch als The Mountain Goats. Moet dat in de zoekfunctie niet worden aangepast?

bone machine (crew)
Chronos85 schreef:
Als je zoekt op The Mountain Goats in de zoekfunctie krijg je wel de platen en bij de artiesten de collaboraties met Mountain Goats maar niet sec The Mountain Goats als artiest. Dat komt omdat het als alias van John Darnielle staat. De meeste mensen kennen de artiest toch als The Mountain Goats. Moet dat in de zoekfunctie niet worden aangepast?

Denk dat het nu beter zal zijn.
edit, graag volgende keer in dit forum melden aub.

bone machine (crew)
Bij Dead Can Dance zijn de 5 Dead Can Dance - Live Happenings - Part I --> part V EP's verwijderd, zijn nooit vrij te koop geweest, toevoeger(s) kregen pm.
Wel zijn die EP's vorige week te samen uitgebracht.

bone machine (crew)
Pearl Jam - 11.20.2011 San Jose, Costa Rica & Pearl Jam - 9.19.2011 Saskatoon, Canada verwijderd, zijn geen officiële releases.

freakey schreef:
Frank Zappa - Joe's Garage (1979) kan er nu dus af

En nu dan ook echt verwijderd.
Alle 4,5* en 5*stemmers (lager was al gedaan) hebben nu ook een pm gehad, dus de gemiddeldes bij de oorspronkelijke releases zullen wel wat omhoog gaan binnenkort

Splendid - Have You Got a Name for It (1999) verwijderd, stond dubbel op de site.

Assurancetourix
Dit is een dubbele toevoeging:
http://www.musicmeter.nl/al...

Merci. De vandaag toevoegde is verwijderd, de oude is opgefrist met juiste gegevens.

CHIEP (crew)
En weg was hij.

deze is een foutieve versie van deze

eventueel nodige bron:
Clean Feed -Art Transplant - cleanfeed-records.com

CHIEP (crew)
1e verwijderd.

CHIEP (crew)
Andrew Bird - Give It Away (2012) verwijderd wegens maar twee nieuwe nummers.

CHIEP (crew)
CHIEP schreef:
Andrew Bird - Give It Away (2012) verwijderd wegens maar twee nieuwe nummers.
Edit: onterecht -> mijn excuses, Papartis. Hij staat er intussen terug op.

Ik heb hem opnieuw toegevoegd na overleg met Tangmaster.

Wiz Khalifa – O.N.I.F.C (2012) na overleg en met hulp van Yestsida verwijderd.

Zijn nieuwe single stond niet tussen de eerder bevestigde tracklist, dus is de tracklist waarschijnlijk vooralsnog niet definitief of helemaal juist, derhalve de toevoeging van de site gehaald.

tangmaster
Muse - The 2nd Law (2012)

Deze is verwijderd gegevens klopte niet. Er is nog geen officiele hoes bekent.

Is Hüsker Dü - Eight Miles High - Makes No Sense at All (1985) niet gewoon een single met maar 2 unreleased tracks?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.