MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
tangmaster
L_T_B schreef:
Zijn deze en deze niet hetzelfde?

Die 2e is een heruitgave van de eerste.

tangmaster schreef:
Die 2e is een heruitgave van de eerste.

Maar toch is hij nog niet verwijderd Of bedoel je met heruitgave iets anders; ik zie ook dat de tracktijden niet overal gelijk zijn.

tangmaster
Klopt laten staan, de 2 albums zijn niet kompleet identiek, er zit nog al wat verschil tussen het origineel en de heruitgave.

J.J. Wever schreef:
Dit verzamelalbum staat er 2x op:
Studio One Women (2005)
Studio One Women (2005)

Dank voor de melding. De laatst toegevoegde is weg, er waren geen stemmers.

bone machine (crew)

Dank, laatst toegevoegde verwijderd, stemmer kreeg pm.

Jaques Brel en wat andere gevallen van foutief schrijven van de naam Jacques

tangmaster
Het album van Roger Waters - Ça Ira (2005) is verwijderd, toevoeger en stemmers een pm gestuurd, dit is een klassieke opera.

DjFrankie (moderator)
Here Comes the Kraken

Hier staat 2 keer The omen, ik heb al een correctie ingediend om de artiest bij de EP te verwijderen.

Nu is het blijkbaar gelukt

bone machine (crew)

Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd, stemmer kreeg PM.

bone machine (crew)
Tony Banks - Seven (2004) verwijderd, is klassieke muziek.

Dubbel:
Bouncing Souls - Comet (2012)
The Bouncing Souls - Comet (2012)

en ook:
Conor Maynard - Contrast (2012)

Bij het album van Conor Maynard heeft de meest recente toevoeging wel de juiste afbeelding, geloof ik.

bone machine (crew)
Angelo schreef:
Dubbel:
Bouncing Souls - Comet (2012)
The Bouncing Souls - Comet (2012)

en ook:

Bij het album van Conor Maynard heeft de meest recente toevoeging wel de juiste afbeelding, geloof ik.

Bedankt, van beide meest recente toevoeging verwijderd, hoesje Conor Maynard is me niet helemaal duidelijk welke nu juiste is, zal ik nog 'ns opzoeken.

Zephyr
Niet zo zeer een te verwijderen release, maar op dit album staan alle tracks dubbel vermeld, en ook het land en genre staan 2 keer vermeld. Wellicht destijds bij het toevoegen iets misgegaan ?

Edit 23:10 uur : nou staat Angeline er zelfs 3 x op ..............., en is het Land + Genre al aangepast !?

Zephyr schreef:
Niet zo zeer een te verwijderen release, maar op dit album staan alle tracks dubbel vermeld, en ook het land en genre staan 2 keer vermeld. Wellicht destijds bij het toevoegen iets misgegaan ?

Die staat er ook dubbel op ja

Is ook niet te verbeteren omdat je de pop en nederland doublures niet kunt leegmaken.....

bone machine (crew)
toevoeging Wild Nothing - Nocturne (2012) verwijderd, hoesje is nog niet gekend (nu stond hij erop met hoesje van single), toevoeger kreeg PM.

Er stonden twee verschillende bands met de naam Comus op de site, maar het betreft dezelfde band. Dit album is samengevoegd met de andere.

Dit staat er 2 keer op:

Die Antwoord - $O$ (2010)
Die Antwoord - $O$ (2010)

Ene is eerste release, 2e is Europese release.

Speelduur is gelijk(zou gelijk moeten zijn), eerste heeft meer nummers.

Dat is een bewuste keuze geweest, omdat de versies totaal verschillend zijn.

Okidoki.

Eerste stap is dat een moderator ca. 150 berichten verplaatst naar ehh...naar welke? Allebei?

Dank. Het zijn verschillende albums, maar het Sunrise album had het verkeerde hoesje (zelfde als Sunset). Hoesje vervangen.

Svendra schreef:
(quote)

Eerste stap is dat een moderator ca. 150 berichten verplaatst naar ehh...naar welke? Allebei?

pfff, goeie.... naar act 1 dan wellicht?

Svendra schreef:
(quote)

Dank. Het zijn verschillende albums, maar het Sunrise album had het verkeerde hoesje (zelfde als Sunset). Hoesje vervangen.
Aha, ik zag inderdaad dezelfde cover, hetzelfde jaartal en dacht dezelfde titel te zien. Goed gezien dat er een verschil zat in de titels Aspirant Sunrise en Aspirant Sunset.

freakey schreef:
(quote)

pfff, goeie.... naar act 1 dan wellicht?

Act 1 van wat? Ik zag op de pagina van Zappa geen Act 1 staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.