De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2012, 20:15 uur
Er staan gewoon EP op 1 van die hoezen, dat kun je zelf toch ook zien?
Kritiek uiten is okay, maar dit soort steken zijn wel een beetje jammer.
Kritiek uiten is okay, maar dit soort steken zijn wel een beetje jammer.
0
tuktak
geplaatst: 16 september 2012, 20:31 uur
dus zijn alle andere toevoegingen een ep. kom op jongens...
0
geplaatst: 16 september 2012, 20:48 uur
Wie zegt dat? herman zegt terecht dat op 1 van de drie hoezen 'EP' staat. Jij vraagt 'waar precies' en dit was het antwoord.
0
geplaatst: 17 september 2012, 10:44 uur
babble van kevin coyne en dagmar krause staat tweemaal op de site. Eenmaal met een gemiddelde van 3,5 en eenmaal met een gemiddelde van 4,03.
0
geplaatst: 17 september 2012, 15:23 uur
thesceneisnow schreef:
babble van kevin coyne en dagmar krause staat tweemaal op de site. Eenmaal met een gemiddelde van 3,5 en eenmaal met een gemiddelde van 4,03.
Dank je. Het laatst toegevoegde album is verwijderd en de stemmers hebben een PM ontvangen.
0
geplaatst: 17 september 2012, 22:41 uur
Dit album is net toegevoegd maar staat reeds enige tijd op MuMe:
Harry Nilsson - Aerial Ballet (1968)
0
bone machine (crew)
geplaatst: 20 september 2012, 15:22 uur
Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd (geen stemmers).
0
geplaatst: 20 september 2012, 19:26 uur
Attentie, attentie! 

Sunderland schreef:
Jovanotti - Lorenzo Raccolta is dezelfde als Jovanotti - Lorenzo 1990- 1995 Raccolta.
Onderzoek leert dat de 2e de juiste is. Het is een verzamelaar met de juiste hoes. De hoes van de eerste is van de import-cd of van latere datum.
Originele releasedate is overigens 11 november 1995.
Helaas staan alle stemmen juist bij de eerste.
Jovanotti - Lorenzo Raccolta is dezelfde als Jovanotti - Lorenzo 1990- 1995 Raccolta.
Onderzoek leert dat de 2e de juiste is. Het is een verzamelaar met de juiste hoes. De hoes van de eerste is van de import-cd of van latere datum.
Originele releasedate is overigens 11 november 1995.
Helaas staan alle stemmen juist bij de eerste.
0
geplaatst: 20 september 2012, 22:58 uur
Bedankt. Het eerst toegevoegde album is blijven staan en aangepast met de juiste titel en hoes. De stemmer bij het verwijderde album heeft een PM ontvangen.
0
geplaatst: 21 september 2012, 19:32 uur
Svendra schreef:
Bedankt. Het eerst toegevoegde album is blijven staan en aangepast met de juiste titel en hoes. De stemmer bij het verwijderde album heeft een PM ontvangen.
Volgens mijn informatie was die andere hoes (met die hand) de juiste. Heb jij andere info of is het een vergissing. Vooralsnog maakt het mij niet zo veel uit hoor Bedankt. Het eerst toegevoegde album is blijven staan en aangepast met de juiste titel en hoes. De stemmer bij het verwijderde album heeft een PM ontvangen.
Thnx anyway.
0
geplaatst: 21 september 2012, 19:59 uur
Sunderland schreef:
Volgens mijn informatie was die andere hoes (met die hand) de juiste.
Niet de moeite genomen het album aan te klikken? Volgens mijn informatie was die andere hoes (met die hand) de juiste.

0
geplaatst: 21 september 2012, 20:05 uur
Ik denk niet dat ik je begrijp. Ja ik heb het album aangeklikt en zie vervolgens niet de juiste hoes.
Dit is de juiste m.i.
Dit is de juiste m.i.
0
geplaatst: 21 september 2012, 20:10 uur
Dan heb je een cache probleem ofzo.
Probeer anders de pagina te refreshen.
Bij het album staat sinds gisteravond de hoes met de hand.
Probeer anders de pagina te refreshen.Bij het album staat sinds gisteravond de hoes met de hand.
0
geplaatst: 21 september 2012, 20:17 uur
Haha, da's lachen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ja, zo komen de misverstanden wel in de wereld. 
Het lukte trouwens ook pas bij de 3e harde refresh. Dank voor die tip trouwens!
0
geplaatst: 21 september 2012, 20:28 uur
Sunderland schreef:
Het lukte trouwens ook pas bij de 3e harde refresh.
Ja, met Internet Explorer is het hard werken met al die hackers. Het lukte trouwens ook pas bij de 3e harde refresh.

0
geplaatst: 26 september 2012, 07:22 uur
Wil een mod s.v.p. het bericht van RogerV verplaatsen van de 1e naar de 2e?
0
geplaatst: 26 september 2012, 22:59 uur
Brunniepoo schreef:
Andy Williams - 16 Most Requested Songs (1990) = Andy Williams - 16 Most Requested Songs (1990)
Andy Williams - 16 Most Requested Songs (1990) = Andy Williams - 16 Most Requested Songs (1990)
Merci. Het laatst toegevoegde album is weg, er waren geen stemmers.
0
geplaatst: 26 september 2012, 23:13 uur
Svendra schreef:
Done.
0
geplaatst: 27 september 2012, 00:01 uur
Dank je!
De laatst toegevoegde is weg, berichten zijn verplaatst, stemmers hebben PM ontvangen.
De laatst toegevoegde is weg, berichten zijn verplaatst, stemmers hebben PM ontvangen.
* denotes required fields.