MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Assurancetourix schreef:
http://www.musicmeter.nl/al...
Deze staat er 2 X in.

Dank je. Nu staat alleen deze nog op de site.

CHIEP (crew)
Deftones - Koi No Yokan (2012) verwijderd vermits het artwork nog niet bekend is.

Deze is volgens mij gewoon een alternatieve hoes/ reissue van deze en lijkt me daarom niet echt veel meerwaarde te hebben als aparte albumpagina (Zie o.a. New Tijuana Moods) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Ik wilde nog mijn excuses bij voorbaat aanbieden aan degene die hem heeft toegevoegd, maar ik zie dat het Aerodynamic is, dus dat zal op de grote bulk niet veel uitmaken gok ik

Sandokan-veld schreef:
Deze is volgens mij gewoon een alternatieve hoes/ reissue van deze en lijkt me daarom niet echt veel meerwaarde te hebben als aparte albumpagina (Zie o.a. New Tijuana Moods) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Je hebt gelijk. De reissue is verwijderd, het oorspronkelijke album heeft een alternatieve titel erbij gekregen en stemmers hebben een PM ontvangen.

bone machine (crew)
Son House - Father of Folk Blues (1965) stond dubbel op de site, laatst toegevoegde verwijderd.

Opgelost, dat wil zeggen dat beide albums onder Froggatt met dubbele 'g' staan.

tangmaster
1985 versie is verwijderd. PM's verstuurd.

Het nieuwe album van Deftones (Koi No Yokan) was dubbel toegevoegd. De meest recente toevoeging is verwijderd.

Assurancetourix
Deze staat er ook twee keer in.

Dank je. Nu niet meer.

Assurancetourix

Inderdaad. De laatste is weg, daarbij waren geen stemmen.

Casartelli (moderator)
Dubbel. Dit is de laatste.

Casartelli schreef:
Dubbel. Dit is de laatste.
Dank. Hij is weg (geen stemmen).

Iemand die hier een kijkje naar wil nemen? Het live-album van Sia staat er dubbel op:

Sia

Ik heb een kijkje genomen. Het klopt.

Dank je, herman en R&P

herman schreef:
Iemand die hier een kijkje naar wil nemen? Het live-album van Sia staat er dubbel op:
Sia

Een versie is verwijderd. Er was 1 stemmer; deze heeft al op de andere versie gestemd.

Lost & Found (2010)

Op één of andere manier lijkt het erop dat dit album 2 x geplaatst is.

J.J. Wever schreef:
Lost & Found (2010)

Op één of andere manier lijkt het erop dat dit album 2 x geplaatst is.

De alternatieve titel stond er 2x in. Dat gaf dubbele zoekresultaten. Aangepast.

2MY
Dit album is eigenlijk Most Wanted Rock volume 2 en die staat er dus al op.

Maw: Most Wanted Rock (volume 1) staat nog niet op de site.

Voeg ik meteen even toe

tangmaster
Dubbele toevoeging is verwijderd, toevoeger en stemmers hebben een pm ontvangen.

Mojo Presents Acid Drops, Spacedust & Flying Saucers (2001) stond dubbel op de site, ik heb de nieuwste toevoeging (waar verder geen berichten en stemmen bij stonden) verwijderd.

tangmaster

2e toevoeging is verwijderd, 1 stem was tevens de toevoeger die heeft een pm ontvangen.

Tweede toevoeging is verwijderd.

Dank! De laatst toegevoegde is verwijderd. PM's gestuurd.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.