MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ik ervaar problemen met het toevoegen van betere albumart voor diverse albums

De automatische zoekfunctie die oa op Last.fm en iTunes zoekt naar plaatsje blijven of eeuwig zoeken of geven geen resultaat terwijl die er bij beiden een plaatje te vinden is.

voorbeeld heb uiteindelijk handmatig bestand van Last.fm geplukt en toegevoegd.

Cygnus schreef:
Ik kan sinds ik deze week 2 albums heb toegevoegd, geen albums meer toevoegen. In het formulier kan ik alle informatie ingeven, en als ik daarna op verzenden druk, krijg ik de header van Musicmeter te zien met daaronder de tekst 'Album toevoegen' en verder een wit scherm. Het album is dan niet aan de toevoeglijst toegevoegd.

Dit gebeurt in verschillende browsers en van verschillende ip-adressen.

ik denk dat dit is opgelost, er was iets mis met het tonen van foutmeldingen

E-Clect-Eddy schreef:
Ik ervaar problemen met het toevoegen van betere albumart voor diverse albums

De automatische zoekfunctie die oa op Last.fm en iTunes zoekt naar plaatsje blijven of eeuwig zoeken of geven geen resultaat terwijl die er bij beiden een plaatje te vinden is.

voorbeeld heb uiteindelijk handmatig bestand van Last.fm geplukt en toegevoegd.

ga ik naar kijken

heb het nu met verschillende browsers geprobeerd, maar werkt niet met beiden.

Zie wel dat voor The Shroud albums op iTunes alleen 600x600 pixels albumart is en geen 800, 1000, 1200 of 2000 versies. Maar dan zouden in elk geval die van 600x600 moeten vinden. En anders wel die op Last.fm te vinden zijn.

In Opera browser lijkt het nu weer te werken.

Yup volgens mij heb ik het net opgelost

Jordy schreef:
Yup volgens mij heb ik het net opgelost

dank, voor de snelle reactie

Jordy schreef:
(quote)

Bedankt dat je ernaar gekeken heb, maar ik heb weer geprobeerd een album toe te voegen en dat levert weer dezelfde fout op.

Sinds een paar dagen: als ik bij een album favorieten aanvink waar 2 het maximum is dan kan ik er toch 3 aanvinken maar dat is bedrog want na een page refresh verdwijnt er 1. Als ik meer dan 3 probeer aan te vinken, waar dus 2 max is, dan verdwijnt wel automatisch 1 van de vinkjes, maar blijven er dus wel 3 staan tot er een page refresh gedaan wordt.

Vreemdgenoeg doet dit zich voor in Pale Moon (Firefox-fork) maar niet in Opera!

E-Clect-Eddy schreef:
Vreemdgenoeg doet dit zich voor in Pale Moon (Firefox-fork) maar niet in Opera!

Ook in Chrome!

Over sterretjes gesproken, graag zou ik al favorieten kunnen aanvinken voordat ik een stem uitgebracht heb. Ik stem pas als ik een album goed genoeg ken. Na een keer of 4, 5 gemiddeld. Echter tijdens het luisteren wil ik alvast een nummer aanvinken die opvalt. Mijn idee is om "voorlopige" sterren uit te delen die bv donkergrijs kleuren en pas nadat een stem is uitgebracht blauw kleuren en meetellen in de overzichten....

Hmn nee sorry dat gaat er niet komen. Er zit niets anders op dan een normale stem als voorlopige stem te plaatsen, zoals denk ik zovelen doen

Bug met de sterretjes gaat op de lijst!

musicborst schreef:
(quote)

Ook in Chrome!

Vond het vreemd dat het in Chrome zit dus nog eens Opera getest nu er een nieuwe versie is en inderdaad zit het bug nu ook in Opera.

Jordy schreef:
Hmn nee sorry dat gaat er niet komen. Er zit niets anders op dan een normale stem als voorlopige stem te plaatsen, zoals denk ik zovelen doen

Goed idee!

Dit bug met de sterretjes is mogelijk verwant aan een ander bug die zich voordoet maar dan op Last.fm. Waarbij je tags soms wel en soms niet zichtbaar zijn, dat dit zich bovendien random lijkt te gedragen (wat niet logisch is) en ook voordoet op de tag edit pagina.

Het feit dat het daar willekeurig (random) lijkt voor te doen maakt het bug lastig om te pletten.

Jordy schreef:
(quote)

Net nog even geprobeerd, en het gaat nog steeds mis bij mij.

Ik weet dan helaas even niet wat dat kan zijn, zo te zien kunnen anderen wel gewoon toevoegen

Ik ervaar weer problemen met het toevoegen van betere albumart voor diverse albums

De automatische zoekfunctie die oa op Last.fm en iTunes zoekt naar plaatsje blijven hangen in een loop waarna ik niets meer op de site kan, net alsof de hele website vastloop. Maar als ik met een andere browser na MUME ga dan is er niets aan de hand en ook na een paar minuten ofzo kan ik weer met de eerste browser verder op de site, nadat ik eerst alle tabs met MuMe gesloten heb.

buizen
Hoe maak je een nieuwe 'artiestenpagina' aan?
Of moet je dan eerst een album van die artiest toevoegen en gaat de rest dan 'vanzelf'?

Casartelli (moderator)
buizen schreef:
Of moet je dan eerst een album van die artiest toevoegen en gaat de rest dan 'vanzelf'?

Zo dus.

buizen
Thanx, Casartelli.

Bij de persoonlijke updates van gebruikers die je volgt, komt er op de mobiele site een pop-up met de albuminfo als je op een link duwt. Je krijgt het enkel weg door te refreshen.

Heel irritant omdat het over de andere content in die updates komt te hangen. Klein bugje?

Idem als ik op mijn iPad de meldingen of priveberichten aanklik. Het venstertje krijg je daarna niet meer weggeklikt tenzij je refresht of naar een andere pagina gaat.

Zal er even naar kijken

(weet niet of dit in dit topic thuishoort, maar kon geen passender topic vinden)

Van het label "Ecstatic Peace!" bestaan twee varianten op MuM, een met en een zonder uitroepteken. Ongeveer de helft van de albums staat onder "Ecstatic Peace", de andere helft onder "Ecstatic Peace!".

Als je nu bij een album op het label klikt om een compleet overzicht van albums te krijgen, zie je dan helaas maar de helft.

Officele labelnaam is volgens mij Ecstatic Peace! , misschien is dit voor de crew makkelijk aan te passen?

Kan ik wel even aanpassen.

Edit: als het goed is staat alles er nu met een uitroepteken.

CHIEP (crew)
In het kader van hun nieuwe album slaag ik er al een tijd niet in om aliassen te koppelen aan Soulwax.
In het begin kon ik er nog enkele na elkaar koppelen, maar nu komt Soulwax al enkele dagen niet meer te voorschijn.

Arrie schreef:
Het 'laatste bericht'-knopje, om naar het laatste bericht van een topic te springen, werkt bij mij niet meer. Die verwijst me gewoon naar de bovenkant van het topic (bij mij staan de nieuwste berichten onderaan). Ik gebruik Chrome op een iPad.

Geen idee wat het probleem was, maar dit is verholpen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.