menu

Genres / Electronic / Techno

zoeken in:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=UkB97JZnsPQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Live gehoord, oef

Zie hier alleen maar losse nummers, maar vind het zelf ook wel leuk als artiesten ook een EP of album blijven boeien. Bovendien wordt het zo iets meer materiaal voor deze site natuurlijk. Hier een paar iets minder bekende favorieten, al zitten er misschien ook een paar open deuren tussen:

10dens - When the Skyline Crumbles (2011)
Amelie Lens - Contradiction (2017)
Bastinov - Solar System (2017)
Elektrochemie - Pleasure Seeker (2005) (trio met Stephan Bodzin)
Extrawelt - Fear of an Extra Planet (2017) (zijn laatste album, iets minder hard maar wel weer goed)
Kevin de Vries - Out of Mind (2016)
Koett - Thaw (2016)
Matador - Kingswing EP (2011)
Mattheis - Anestun (2013)
Traumer - Takt (2014)

Kwam er tot mijn grote schrik achter dat ik tot nog toe de enige ben die op materiaal van Matador heeft gestemd. Wie durft?

En mijn persoonlijke Spotify-lijst: - Techno Klappers on Spotify - open.spotify.com (supertrots dat ik al 29 volgers heb)

Hallo allen

Zondag wordt oudjaar gevierd thuis bij een vriendin, met een boel vrienden onder elkaar.
We hebben geen dj om na het eten wat stoom af te blazen.
Daarmee ben ik op zoek naar goede techno mix cd's zodat we die kunnen afspelen en alles losgooien.

Dank!

James Holden - At the Controls (2006)
Henrik Schwarz - Live (2007)

Zijn wel klassiekertjes. Verder heeft Fabric een hoop goede mix-cd's uitgebracht.

essence schreef:
Hallo allen

Zondag wordt oudjaar gevierd thuis bij een vriendin, met een boel vrienden onder elkaar.
Daarmee ben ik op zoek naar goede techno mix cd's zodat we die kunnen afspelen en alles losgooien.

Dank!

Eerlijk gezegd geen idee wat jij onder techno verstaat, maar series van Balance, Fabric/FabricLive, Berghain/Panoramabar, At The Controls zouden allemaal zomaar daaraan kunnen voldoen. Even google'n op die naam, kom je op hun website en daar kan je betaald dingen downloaden. Juno en Boomkat bieden ook voldoende goedkopere (mp3)mixen en wil je voor de cheapskate versie gaan, kan je ervoor kiezen om via YouTube Boiler_room sessies af te spelen, of evt anders via Spotify (Hyperdub of Ostgut/Berghain compilaties).

De Ostgut Ton mixers zijn inderdaad ook een goede aanrader.

https://www.youtube.com/watch?v=MoLwgsx7hWA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Heftig!

https://www.youtube.com/watch?v=obXT1jZcxVg

mooi

essence schreef:
Hallo allen

Dank!

Beetje te laat maar hieronder mijn suggesties:

Jeff Mills - The Exhibitionist
Exhibitionist Mix (Complete) - Jeff Mills / Exhibitionist DVD - YouTube
Vooral qua unieke analoge en live gevoel. En ook qua sfeer - die Braziliaanse carnavalsferen in sommige technonummers zijn mooi (10 minuten oa). Typische Jeff Mills techno.

Luke Slate - Fear & Loathing 1 (& 2)
- versie 1 is rauwer en duidelijk analoog gemixt (heerlijk qua energie en mixtechniek!)
- versie 2 is meer afgelikt en digitaler
CD 1 is zacht en 2 is hard (of vice versa).

Sven Vath - Sound of The Second Season
CD 1 is hard, CD2 is eerder minimal.

Steve Bug - Fuse presents Steve Bug
Ruimtelijke techno, meer focus op 'tunes'.

Collabs 3000 - Metalism
Vrij stevig industrieel technosetje. Ooit nog live gezien, 3u aan een stuk 'live' beuken.

Redhead - I love Techno 2004
Redhead - I Love Techno 2004 - YouTube
Heerlijk pompen - zalige I Love Techno editie.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:37 uur

geplaatst: vandaag om 03:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.