MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel

zoeken in:
Sietse
Ja, TD, Schulze, Cluster enz.

Ik vind dit van KFW er al te dicht op zitten...ik heb daar moeite mee. Al stijgt hij wel, zoals met vrijwel
lles dat ie doet, boven de rest uit.

ps. ik hou ook niet van TD, Schulze en Cluster.

Sietse schreef:
Al stijgt hij wel, zoals met vrijwel
lles dat ie doet, boven de rest uit.

Kijk daar ben ik het dan volledig mee eens.

ps. ik mag graag naar een pot Duitse krautrock luisteren,het zij met mate.

Sietse
jurado schreef:
(quote)

Kijk daar ben ik het dan volledig mee eens.

ps. ik mag graag naar een pot Duitse krautrock luisteren,het zij met mate.

Hier komt het niet veel verder dan Neu!, Can, Kraftwerk en Faust.
Zodra er dikke lagen arpeggiators in komen krijg ik het er moeilijk mee.

Met leuk yoyo clipje.

Hoort hier misschien niet helemaal thuis, meer familie van films als Umfeld, maar zou zo meteen geen beter plekje weten op MuM

Voor mensen die echt willen genieten en daarvoor zelfs willen doorklikken, de vimeo link

tuktak
vet hoor

Sundrips: leuk!

Onderhond schreef:
Hoort hier misschien niet helemaal thuis, meer familie van films als Umfeld, maar zou zo meteen geen beter plekje weten op MuM

(embed)

Voor mensen die echt willen genieten en daarvoor zelfs willen doorklikken, de vimeo link

Prachtig filmpje Onderhond (vooral via de vimeo link), en goede combinatie van geluiden en beelden. Mooi spul.

thejazzscène
Nice!

Wat een extreem tof topic, een hoop nieuws ontdekt. Dank jullie wel. Dan hier mijn bijdrage. Kritisch publiek hier dus ik hoop dat het wat word:)

YouTube - ‪Milanese - Mr. Bad News - Extend‬‏

JanBetonde2e
Band met vele invloeden uit de dance/trance scene gemixt met new wave als Depeche Mode/New Order.

YouTube - ‪The New Division - Saturday Night‬‏

http://thenewdivision.net/fr_home.cfm

Mooie tips Bardt

Die van Bola en Access to Arasaka kende ik al (heb je Void() van AccesstoArasaka ook al gehoord?)
Sura van Hecq is een fijne tip! Sowieso heb ik me nog te weinig in Hecq verdiept (al vaker voorgenomen, maar nog steeds niet van gekomen), dit spoort me dus zeker weer aan.

Thanks, Hecq heeft sowieso veel mooie releases uitgebracht.
Void() heb ik een tijd geleden een vluchtige luisterbeurt gegeven, moet zeggen dat ik toen niet meteen onder de indruk was. Maar hey, dit spoort mij ook zeker weer aan Zal hem deze week weer eens opzetten.

Void() is echt helemaal te gek! Plaatje wat je wel wat vaker moet draaien om de genialiteit te laten inzinken, maar er staat echt geen vulmateriaal tussen!

Vloepk

Lekker melodieus nummer, fijne tip (leuk clipje ook trouwens)!

En welkom op de site Vloepk

Oef.....Rone was voor mij een behoorlijke zit.
Behoorlijk glad geproduceerde dance met de overbekende trucjes, die quasi vinyl stop bijvoorbeeld ...brrr.
Nee dit soort dingen zijn niet aan mij besteed vrees ik.

Begint redelijk, maar wil nergens echt openbreken, waardoor het na een minuutje of twee toch wat vervelend wordt en je vooral op je honger blijft zitten. Best jammer, want het klinkt wel warm en vol.

Vloepk
Bedankt Aurum! Ik ben nog een beetje aan het zoeken waar ik mijn ei kwijt kan op deze fora... maar ik
heb wel het vermoeden het grootste muziekforum van Nederland gevonden te hebben

lambf

Vloepk
Heel bijzonder, dat nummer hierboven. In alle eerlijkheid heb ik niet het geduld opgebracht om hem helemaal te beluisteren. Het concept was me duidelijk na een tijdje.

Ik heb zelf nog een aardige hier:

Nieuw project van Antye Greie:

Voor de liefhebbers, een gratis remix album van Cybo met o.a. Stendeck, Access to Araska, Tapage e.a.

Ben niet zo voor electronica die te electronisch klinkt, als iemand begrijpt wat ik bedoel...
Daarom: Blithe Field - Duck

Die van Deru is best knap, mooie clip ook. Blithe Field vind ik onaanhoorbaar.

U komt daar met erg gladde danceplaatjes aan CD. Ik waan me ergens in de jaren 90, en het stinkt daar behoorlijk
Die Greie Gut Fraction vind ik wel wat hebben, beetje electropop-achtig.
Deru vind ik geen hol aan.

Bizar mooi nummer en mijn persoonlijke favoriet van Bola.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.