Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2012, 17:40 uur
Dit was voor mij de plaat die me overtuigd heeft om de zwaardere kant van drum'n'bass te gaan verkennen. Toen ik dit album eerst draaide, had ik mijn cd speler op een hoog volume staan. Instant kippenvel als die baslijn er plots bij kwam.
En het was uiteindelijk deze minder bekende track van Source Direct die me in de clubs zou bekeren; (hier hoor ik overigens Orbital's invloed in terug)
En het was uiteindelijk deze minder bekende track van Source Direct die me in de clubs zou bekeren; (hier hoor ik overigens Orbital's invloed in terug)
0
Ponty Mython
geplaatst: 5 maart 2012, 19:31 uur
Supernormal schreef:
Dit was voor mij de plaat die me overtuigd heeft om de zwaardere kant van drum'n'bass te gaan verkennen. Toen ik dit album eerst draaide, had ik mijn cd speler op een hoog volume staan. Instant kippenvel als die baslijn er plots bij kwam.
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Deze twee giganten van de d&b scene heb ik eind jaren '90 nog live mogen aanschouwen in de Melkweg. Superfeest! Maar dan ken je vast en zeker ook wel Bad Company en Jonny L?
0
geplaatst: 5 maart 2012, 21:28 uur
Bad Company wel ja. Lekker gruizige clubsfeer, een geluid waar enkel Burial dezer dagen nog naar refereert. Jonny L ligt dan in't zelfde straatje veronderstel ik?
Edit: nu Piper aan't beluisteren. Zeer nice!
Edit: nu Piper aan't beluisteren. Zeer nice!

0
Ponty Mython
geplaatst: 6 maart 2012, 01:07 uur
Dan zul je deze ook wel apprecieren:
YouTube - Dom & Roland - Spooks
YouTube - Technical Itch - Deadline
Probeer Black Sun Empire ook eens. Drum & Bass uit Utrecht. Ze hebben ondertussen, net als de Groningers Noisia, met veel bekende dnb producers gewerkt.
YouTube - Dom & Roland - Spooks
YouTube - Technical Itch - Deadline
Probeer Black Sun Empire ook eens. Drum & Bass uit Utrecht. Ze hebben ondertussen, net als de Groningers Noisia, met veel bekende dnb producers gewerkt.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 01:42 uur
Technical Itch is oké. Zie daar Ez rollers en Omni trio staan. Ook goede herinneringen aan! Black Sun ken ik.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 22:11 uur
Minimal techno met een vleugje dub en wat ambient.
Geweldig album hebben deze Italianen gemaakt.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 22:41 uur
trebremmit schreef:
(embed)
(embed)
Heerlijke plaat is dat inderdaad!
0
geplaatst: 10 juli 2012, 22:43 uur
jurado schreef:
(embed) Klockhaus - Damage Report
(embed) Klockhaus - Damage Report
Geweldig met die clip erbij!

0
geplaatst: 22 juli 2012, 21:59 uur
Aurum schreef:
Dank je .. het is van eigen makelij.(quote)
0
geplaatst: 22 juli 2012, 22:37 uur
De clip is gemaakt door een Amerikaan. De muziek is van mijn hand.
Geen idee hoe hij het heeft gemaakt.
Geen idee hoe hij het heeft gemaakt.
0
geplaatst: 22 juli 2012, 22:44 uur
Tof gedaan en een mooi nummer
.
Wil je misschien verklappen door wie? Ik ben namelijk de laatste tijd met sfeergelijke muziek bezig maar dan met vocalen.
.Wil je misschien verklappen door wie? Ik ben namelijk de laatste tijd met sfeergelijke muziek bezig maar dan met vocalen.
0
geplaatst: 30 juli 2012, 22:16 uur
Mooie muziek hoor Jurado, zou het zelfs overwegen te kopen als je een album had.
0
geplaatst: 31 juli 2012, 15:43 uur
Revo schreef:
Mooie muziek hoor Jurado, zou het zelfs overwegen te kopen als je een album had.
24-08-2012 cassette-release op het Amerikaanse labeltje PurrTapes .
Als je niet over een cassettedeck beschikt dan kan je het ook gewoon van Bandcamp plukken ---> purr tapes - purrtapes.bandcamp.com
0
Sietse
geplaatst: 3 augustus 2012, 00:16 uur
Hoog BoC gehalte, maar dan toch weer ff anders.
Vind BoC wel net wat fijner (afgaande op dit nummer in ieder geval).
Vind BoC wel net wat fijner (afgaande op dit nummer in ieder geval).
* denotes required fields.