Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:18 uur
jurado schreef:
....mag ik er nog één van mijzelf doen?
(embed)
....mag ik er nog één van mijzelf doen?
(embed)
Mooi spul man. Ik heb al meer nummers van je geluisterd. Zit goed in elkaar en heeft allemaal een fijne 'retro' sound.

Goede titels ook trouwens ("klappermelk"
)
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:29 uur
Sietse schreef:
Hoog BoC gehalte, maar dan toch weer ff anders.
Vind BoC wel net wat fijner (afgaande op dit nummer in ieder geval).
Hoog BoC gehalte, maar dan toch weer ff anders.
Vind BoC wel net wat fijner (afgaande op dit nummer in ieder geval).
Kan goed kloppen die BoC sound. Saturday Index is een van de users op de BoC-'fansite' Twoism.org en is ook een van de vaste artiesten op de "One on Twoism" albums;
Die albums (met nummers gemaakt door de users van het Twoism.org forum en altijd gemasterd door Ochre) hebben allemaal een hoog BoC gehalte, maar zijn best de moeite waard (ze staan ook hier op de site).
Op 12 augustus 2012 wordt "One on Twoism 5" gereleased. Toch weer iets dat ik wel even ga checken.

0
geplaatst: 16 augustus 2012, 22:01 uur
Ik kwam dit tegen en ben meteen benieuwd naar het album dat eraan komt. Lekker trippy electronica die me wel een beetje doet denken aan de muziek van bands als Harmonia en Cluster uit de jaren '70.
0
Sietse
geplaatst: 16 augustus 2012, 22:58 uur
aarrgh, verschrikkelijk. Heel die fucking synth revival komt me zo de neus uit....en Carlson is er een van die ik echt niet kan hebben.
0
Raffael1977
geplaatst: 16 augustus 2012, 23:44 uur
Ik vind de track ook niet solly maar klinkt niet echt lekker.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 23:47 uur
Wat bedoel je met solly, Raffael?
De sound doet me ook wel een beetje hieraan denken:
Delia Gonzalez & Gavin Russom - The Days of Mars (2005)
En eigenlijk ook wel aan de bbc radiophonic workshop.
De sound doet me ook wel een beetje hieraan denken:
Delia Gonzalez & Gavin Russom - The Days of Mars (2005)
En eigenlijk ook wel aan de bbc radiophonic workshop.
0
Sietse
geplaatst: 18 augustus 2012, 14:07 uur
Dat vind ik wel heel erg veel credits en ook heel ver gezocht.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 16:11 uur
Even het topic wat nieuw leven inblazen.
Vind het zelf een prima nummer. Ben niet zo'n grote fan van Dubstep maar dit klinkt toch wel goed.
Vind het zelf een prima nummer. Ben niet zo'n grote fan van Dubstep maar dit klinkt toch wel goed.
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 23:12 uur
Dat Brain Freeze vind ik weinig aan, ben wel beter gewend van Hecq.
Nieuwe album van David Tagg vind ik weer erg goed, jammergenoeg niet zo bekend hier op MM.
Nieuwe album van David Tagg vind ik weer erg goed, jammergenoeg niet zo bekend hier op MM.
0
geplaatst: 29 augustus 2012, 10:16 uur
trebremmit schreef:
(embed)
(embed)
Inderdaad goed spul, mooie clip ook.
0
Raffael1977
geplaatst: 29 augustus 2012, 11:01 uur
@Hellblazer
De muziek die jij bedoeld heet ook geen dubstep maar brostep. De meesten halen het door elkaar en noemen brostep gewoon dubstep omdat ze een subgenre zijn van dubstep.
De muziek die jij bedoeld heet ook geen dubstep maar brostep. De meesten halen het door elkaar en noemen brostep gewoon dubstep omdat ze een subgenre zijn van dubstep.
0
geplaatst: 29 augustus 2012, 22:40 uur
Raffael1977 schreef:
@Hellblazer
@Hellblazer
Ja ik heb wel al vaker van die subgenres gehoord. Brostep, Metalstep... Ik ben alleen niet zo thuis in het genre dus vandaar mijn iets te algemene benoeming
David Tagg: Niet helemaal mijn ding over het algemeen, maar voor een keer kan ik prima van Ambient genieten.
Blak Nite: Ook dit is niet iets wat tot mijn muzieksmaak toebehoort, maar dit klinkt wel aangenaam. Prima sfeertje en leuke geluidjes! Wellicht de moeite waard om wat van op te zoeken
.
0
geplaatst: 29 augustus 2012, 22:59 uur
Blak Nite klinkt heel erg lekker! Beetje Autechre-achtig, mooi donker sfeertje en lekkere plonks & beats.
0
geplaatst: 12 november 2012, 15:57 uur
Nocow - Struggle
Mooi nummer. Lekker kalmerend.
Tuesday Born - Kwabena
Aardig leuk om eens te horen, maar doet me niet echt veel.
Mooi nummer. Lekker kalmerend.
Tuesday Born - Kwabena
Aardig leuk om eens te horen, maar doet me niet echt veel.
0
geplaatst: 12 november 2012, 22:41 uur
Imminent is industrial of industrial techno inderdaad.
Wel gaaf dat clipje van Tetsuo erbij
Wel gaaf dat clipje van Tetsuo erbij

0
geplaatst: 21 november 2012, 23:26 uur
Ben de laatste tijd weer into Synthesizer en dit is wel erg goed, voor de liefhebbers van Klaus Schulze enz.
Dit is Steve Moore die ook in Zombi en Titan zit.
Dit is Steve Moore die ook in Zombi en Titan zit.
0
geplaatst: 22 november 2012, 08:20 uur
Mark van Hoen - Bevreemdend maar ergens mooi. Wel iets dat ik nooit veel zou opzetten.
Steve Moore - Bevalt me meer en meer. Mooi achtergronddeuntje.
Steve Moore - Bevalt me meer en meer. Mooi achtergronddeuntje.
0
Ponty Mython
geplaatst: 20 december 2012, 02:02 uur
Dit nummer bestaat uit twee loopjes van slechts enkele seconden honderd keer achter elkaar geplakt. Knap hoor.
* denotes required fields.