Genres / Rock / Minst geliefde Metal sub-genre
zoeken in:
0
clutch
geplaatst: 28 april 2007, 16:44 uur
Mart schreef:
Ik hou niet van Gothic Metal, Death Metal, Black Metal en de meeste Power Metal (muv Manowar). Ook hou ik totaal niet van metal waarin keyboards, koren en zangeressen voorkomen, dat hoort helemaal niet bij metal (vind ik).
Ik hou niet van Gothic Metal, Death Metal, Black Metal en de meeste Power Metal (muv Manowar). Ook hou ik totaal niet van metal waarin keyboards, koren en zangeressen voorkomen, dat hoort helemaal niet bij metal (vind ik).
Idd, Children of Bodom vind ik persoonlijk verschrikelijk.
0
Bobiej
geplaatst: 28 april 2007, 18:04 uur
Children of Bodom vind ik dan weer geweldig, maar dan voornamelijk door de riffs, en de melodische solo's. Children of Bodom is dan ook 1 van de weinige bands die keyboards en Metal goed met elkaar mixen, en dan met vlagen Death en Power Metal erdoorheen, hoewel Power ook lang niet mijn genre is.
0
geplaatst: 28 april 2007, 20:20 uur
brr, powermetal... dat vind ik me toch verschrikkelijk. Van die mannetjes met verschrikkelijk hoge stemmen en gay-heid die steeds weer naar boven komt. Bah 

0
Bobiej
geplaatst: 28 april 2007, 20:26 uur
De power invloeden van Children of Bodom beperken zich ook maar tot een paar stukjes groepszang, en keyboards. Voor de rest; strakke band, strakker dan de broeken van Rob Halford.
Als je wat meer Death-Metal georienteerd zoekt, en niet meteen naar de 'Brute' kant wilt, kan ik je de heren Bodom aanraden
.
Als je wat meer Death-Metal georienteerd zoekt, en niet meteen naar de 'Brute' kant wilt, kan ik je de heren Bodom aanraden
.
0
geplaatst: 28 april 2007, 22:17 uur
Pruut schreef:
brr, powermetal... dat vind ik me toch verschrikkelijk. Van die mannetjes met verschrikkelijk hoge stemmen en gay-heid die steeds weer naar boven komt. Bah

En wat dacht je dan van de teksten in power metal, die gaan over zwaarden en draakjes e.d.? Echt té fout gewoon

0
geplaatst: 29 april 2007, 12:09 uur
Ik houd niet zo van wat tegenwoordig Gothic genoemd wordt (Within Temptation, Nightwish dat soort bands) tevens houd ik niet van de meeste powermetal bands zeker wanneer de daar symphony dingetjes aan toe gaan voegen. Ik ben ook niet zo'n industrial fan.
0
The Deftone
geplaatst: 29 mei 2007, 13:35 uur
Er is niet echt een soort metal dat ik haat, maar ik vind power metal niet veel aan.
0
Berzerker
geplaatst: 29 mei 2007, 20:24 uur
Ik vind nu-metal negen van de tien keer niks (meestal gewoon een bandje dat stoer en hard probeert te zijn maar dat niet is), verder heb ik niet zo veel met power metal, hoewel sommige nummers wel goed zijn.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 18:52 uur
ben onderhand eigenlijk wel bekend met, en in bezit van, de meest gare soorten metal, van Korpiklaani tot Skindred tot Wintersun, de enige waar ik niet bekend mee ben is folk metal en black metal. Zou niet weten of ik het goed vind, maar ik ben eigenlijk met Metalcore wel tevreden, vind ik iets toegankelijker en leuker om naar te luisteren dan black metal en death metal(af en toe met uitzondering van testament of lamb of god)
Even meer on-topic, Ik heb het niet zo met Grindcore, kan er niet van genieten, kan er eigenlijk uberhaupt niet veel mee.
Even meer on-topic, Ik heb het niet zo met Grindcore, kan er niet van genieten, kan er eigenlijk uberhaupt niet veel mee.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 20:48 uur
Eh, ik weet niet hoor, maar persoonlijk zou ik Korpiklaani bij de Folk Metal plaatsen, dus daar ben je stiekem wel een beetje bekend mee dan. Weet niet waar jij het bij vond horen, maar geen Metalcore neem ik aan 

0
geplaatst: 13 juli 2007, 16:36 uur
ik vind powermetal na speedmetal het beste metalgenre, ben ik nu een homo? hopelijk niet, mijn vriendin zou dat niet tof vinden denk ik.
een minder genre vind ik dark metal, spreekt me niet aan.
een minder genre vind ik dark metal, spreekt me niet aan.
0
lambf
geplaatst: 13 juli 2007, 20:03 uur
interceptor6 schreef:
ik vind powermetal na speedmetal het beste metalgenre, ben ik nu een homo?
ik vind powermetal na speedmetal het beste metalgenre, ben ik nu een homo?
Nee hoor, als je het leuke muziek vind, is daar niks homo aan
Eigenlijk is die gedachte "Homo-metal" wel heel ouderwets...alhoewel ik me er soms ook schuldig aan maak 
Ik houd niet van Folk-metal, te vrolijk en ik krijg er de kriebels van.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 14:03 uur
interceptor6 schreef:
ik vind powermetal na speedmetal het beste metalgenre, ben ik nu een homo?.
ik vind powermetal na speedmetal het beste metalgenre, ben ik nu een homo?.
Nee hoor, want Kill 'em al staat in je top10
.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 13:49 uur
Haha ik luister de laatste tijd ontzettend veel power-metal.
Ik vind van alle metal sub-genres Black Metal het minst, ik kan het krijsen echt niet uitstaan.
Ik vind van alle metal sub-genres Black Metal het minst, ik kan het krijsen echt niet uitstaan.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 14:26 uur
Power Metal inderdaad niets, van die kinderachtige gitaargeluiden vind ik
en Death Metal en al dat gegrunt staat me ook niet echt aan, hoewel Opeth dan wel weer ruled, maarja dat is ook Progressief
en aangezien progressieve metal hier niet wordt genoemt is dat dus wel 1 van de minst gehate metal 
en Death Metal en al dat gegrunt staat me ook niet echt aan, hoewel Opeth dan wel weer ruled, maarja dat is ook Progressief
en aangezien progressieve metal hier niet wordt genoemt is dat dus wel 1 van de minst gehate metal 
0
geplaatst: 15 juli 2007, 14:43 uur
Moet muziek heel erg depri zijn ofzo? Ik heb niks tegen vrolijke muziek hoor.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 19:23 uur
Thrashmetal en heavy metal zijn het minst gehate zeker. Kan me niet inbeelden dat iemand dat slecht vindt

0
geplaatst: 15 juli 2007, 19:40 uur
Nu-metal
Ben zelf meer van de Prog-rock/metal, Post rock/metal(Symphony X/Riverside/Explosions in the Sky/Mogwai/Tool/Opeth/POS/TMV etc) om weer even alles snel in een hokje te houden.
(Ik zag op de vorige pagina dat iemand Mudvayne in t lijstje van de nu-metal noemde, van deze band vond/vindt ik L.D 50 nog steeds een erg goed album)
Ben zelf meer van de Prog-rock/metal, Post rock/metal(Symphony X/Riverside/Explosions in the Sky/Mogwai/Tool/Opeth/POS/TMV etc) om weer even alles snel in een hokje te houden.
(Ik zag op de vorige pagina dat iemand Mudvayne in t lijstje van de nu-metal noemde, van deze band vond/vindt ik L.D 50 nog steeds een erg goed album)
0
geplaatst: 16 juli 2007, 18:57 uur
opkeplurt met metalcore, elke band klinkt nu hetzelfde, waar o waar is de inspiratie gebleven? 

0
DVN88
geplaatst: 16 juli 2007, 20:51 uur
IK heb een HEKEL aan NU-METAL
En ik hou van black en death metal
0
Bobiej
geplaatst: 16 juli 2007, 22:53 uur
Ik hou ook niet zo van Deicide en Cannibal Corpse e.d. maar bands als Death, Obituary en Morbid Angel zijn geweldig.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 20:36 uur
Cradle of Filth en Dimmu Borgir zijn niet echt mijn ding, dat is toch Black-Metal of niet?
0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:24 uur
muismat schreef:
Cradle of Filth en Dimmu Borgir zijn niet echt mijn ding, dat is toch Black-Metal of niet?
Oh ja, dat proberen ze ons toch wijs te maken

0
geplaatst: 22 juli 2007, 23:00 uur
Ja, ik heb het ook maar van een vriend gehoord
, wat is dan precies eigenlijk ''echte'' Black-Metal?
, wat is dan precies eigenlijk ''echte'' Black-Metal?
0
geplaatst: 23 juli 2007, 15:34 uur
Gorgoroth, Nargaroth, Burzum, ...
Daarnaast kan je ook opteren voor (meer smakelijke) bands als Venom en Mercyful Fate, wat eigenlijk meer een mix van Heavy metal en black metal is.
Daarnaast kan je ook opteren voor (meer smakelijke) bands als Venom en Mercyful Fate, wat eigenlijk meer een mix van Heavy metal en black metal is.
0
geplaatst: 23 juli 2007, 20:45 uur
Okay bedankt
, ga ik misschien eens checken als ik tijd en zin heb.
, ga ik misschien eens checken als ik tijd en zin heb.* denotes required fields.