MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Emopunkrock

zoeken in:
handsome_devil
Wat een mooie tekst, sxesven. Hebben jullie ook al nummers opgenomen? Ben erg benieuwd namelijk.

Mojo Pin
Een nieuwe Dylan is opgestaan

sxesven
Ja, handsome_devil, hier staat een demo-nummer, "Our Hearts Collide and So Bring Forth Thirteen Winters", maar de productie laat nog wel wat te wensen over. Tip voor alle emo-liefhebbers mensen !

Dank je Mojo Pin !

handsome_devil
Geweldig nummer Mooie titel, mooie zang, en een mooie diepzinnige tekst. Het zal niet lang duren voor jullie een platencontract hebben.

Ook niet onbelangrijk, de emo-snijhandleiding:

(afbeelding)

sxesven
handsome_devil schreef:
Geweldig nummer Mooie titel, mooie zang, en een mooie diepzinnige tekst. Het zal niet lang duren voor jullie een platencontract hebben.

Dank je, wij hopen hetzelfde ! We hebben de demo rondgestuurd en wachten in spanning af !

Paalhaas schreef:

Ik ben blij te zien dat onze muziek je tot tranen toe weet te ontroeren, meneer Paalhaas, zelfs zonder dat u onze bandfoto gezien heeft ! Mooi te zien dat de emotionele boodschap goed overkomt, het betekent toch dat de gevoelens waarmee wij allemaal (de bandleden bedoel ik hiermee) worstelen elke emo liefhebber kunnen aanspreken !

Weer bedankt mensen, binnenkort meer lyrics en misschien ook demo's !

sxesven
De hoes van onze demo wil ik ook nog graag met jullie delen ! Eerst wilden we tot de eigenlijke release wachten en dat werd ons ook aangeraden door MTV die we ook hebben aangeschreven. Zoals jullie (echte emo liefhebbers ik bedoel jullie !) vast wel weten is MTV een instelling die de echte emo een platform heeft gegeven, een stem ! Daarom dus veel respect voor MTV en we wilden ze te gemoet komen maar toch kan ik eigenlijk niet wachten en hier is de hoes dan !

(afbeelding)

Aantijgingen dat de hoes op eentje van Underoath lijkt zijn onterecht want die is slechts van ons gekopieerd en nog slecht gedaan ook ! Maar toch heb ik respect voor UnderOATH want zij spelen emo zoals het hoort ! Hier is toch de hoes van UnderOATH dan voor de niet-kenners onder ons !

(afbeelding)

Ik vind het frappant !

Bedankt weer !

sxesven schreef:

Weer bedankt mensen, binnenkort meer lyrics en misschien ook demo's !

Meer van dit!

handsome_devil
Mooie hoes sxesven. Jammer dat UnderOATH de hoes gejat heeft, maar goed, ze blijven voor mij wel één van de betere emobands, jullie lettertype is ook veel duidelijker en vormt een mooier geheel met de hoes dan die hoes van UnderOATH. Goed gedaan.

sxesven
Dank je weer handsome_devil ! Ik denk er hetzelfde over precies zo !

Maar over naar de orde van de dag, ik heb jullie gemist en hopelijk jullie mij ook ! Vandaag hebben we weer geoefend in mijn garage (nog bedankt aan mijn moeder die ons halverwege cola bracht ! ) en een demo opgenomen die ik nu met jullie zal delen ! Het is een instrumentaal nummer met zeer veel gevoel al zeg ik het zelf en eigenlijk wilde ik er nog vocalen bijdoen maar ik kreeg het werkelijk te zwaar en heb toen even wat tranen gelaten en zodoende lieten we het hierbij. Maar goed dat is niet belangrijk wat wel belangrijk is is de demo!!! Ik geef jullie de link:

With Fingers So Cold, With Eyes So Blind, Into a Void I Had Peered and Shouted Your Name Into Forever and Tomorrow

Wat ik nog wilde delen, ook mijn moeder raakte net als de Paashaas eerder nog zeer onder de indruk van onze eerste demo ! Ik heb hem haar laten horen en vervolgens was ze heel de middag stil, ik denk dat de song haar echt heeft aangegrepen want ik zag dat ze huilde dus!!!

Nu ga ik weer en bedankt/

sxesven
HammerHead schreef:
Ook niet onbelangrijk, de emo-snijhandleiding:
(afbeelding)

Bedankt HammerHead ik zal de tip ter harte nemen!!!

nog bedankt aan mijn moeder die ons halverwege cola bracht !

wat zouden al die bands zijn, zonder al die moeders

handsome_devil
Mooi nummer sxesven. Goed gedaan. Ik kan me voorstellen hoe alle opgekropte emoties eruit komen bij zo'n proces van het maken van een nummer. Misschien zou je de tekst hier wel kunnen plaatsen, want ik ben wel een beetje erg benieuwd. Alvast bedankt.

rico-bballer
goede tekst hoor ik ben een hiphopper daar niet van, maar mijn vriendin houdt van emo en zij zat te kwijlen

sxesven schreef:
Tja, 't is jammer dat men zich doorgaans niet genoeg in emo wil verdiepen om te snappen dat emo geen donder met make-up en MySpace te maken heeft. Werkelijk, mensen, luister toch eens een plaat van Rites of Spring, Mohinder, Heroin, Saetia, en noem maar op. Léés de geschiedenis van emo op fourfa.com eens. En vergeet lui als Panic! At the Disco, want dat ís geen emo. Er is echt niks mis met emo, de term wordt enkel verkeerd gebruikt.

ja, ik vind ook dat aan emo niets fout aan is.
ik ken iemand die in elkaar geslage (door jumpers) omdat hji emo was kvind dat maar zever . maarja er zijn zo van die mense

sxesven schreef:
Tja, 't is jammer dat men zich doorgaans niet genoeg in emo wil verdiepen om te snappen dat emo geen donder met make-up en MySpace te maken heeft. Werkelijk, mensen, luister toch eens een plaat van Rites of Spring, Mohinder, Heroin, Saetia, en noem maar op. Léés de geschiedenis van emo op fourfa.com eens. En vergeet lui als Panic! At the Disco, want dat ís geen emo. Er is echt niks mis met emo, de term wordt enkel verkeerd gebruikt.

ja, ik vind ook dat aan emo niets fout aan is.
ik ken iemand die in elkaar geslage (door jumpers) omdat hji emo was kvind dat maar zever . maarja er zijn zo van die mense

emo is, hmm, wat is het woordje weer? zielig?
het is een van de weinige muziekgenres die ik niet kan apprecieren. dan ga je naar Verse Vis en zie je daar overal opgewekte, sociale punkers rondlopen en ergens in een hoekje een bende wenende, zwartgeklede pubers die doen alsof ze hun polsen oversnijden...

sxesven
We zijn er weer bedankt allemaal voor het wachten ! Voor de mensen die wachten op meer muziek het is er !

Onze nieuwe song is klaar en het is wat sommigen zouden noemen het magnum opus van een band en dit is de onze, dus ! Wou ik zeggen dat : het een werk is dat bloed zweet en tranen heeft gekost. De lyrics van alweer van mijn hand zijn het beste wat we tot nu toe gedaan hebben en muzikaal zit het echt klasse (bedankt emo broeders (mijn bandleden) !!! ) in elkaar dus respect ! Ik heb mijn best gedaan de tekst zo eerlijk mogelijk te brengen dus ik kon het niet laten hier en daar een traantje laten maar zo zij het, want het emo leven is niet gemakkelijk en dat wordt onderschat door de grijze massa, daarom zetten wij ons ertegen af !

Maar ! Ok, nu het echt belangrijke, het lied en de teksten ! De titel van dit nummer is :

You Broke My Heart So Often I Completely Ran Out of Glue

Ik ben trots op de beeldspraak en hoop jullie ook !

Dus nu de lyrics :!

At the end of every tunnel
There is a light
Yet at the end of my light
There is a tunnel

Your blood is ink
With which you write dead letters
Dead letters to me
Dead letters to a dead friend

Your paperweight
Is filled with hate
Your papercuts
Have cut my heart

We crash out of our windows
Bury our shame in the soil
I took the heart that you broke
And I set on fire
I set it on flames
These flames fill the night
And the darkness of tomorrow

Your memory is a stain
Pervading my every vein
These hearts will not melt
This heart will bleed and die
Forever and a day will leave me nothing
Nothing but the pain of last night
When I ran through the fields
And crashed into your misery

EN DAN NOG NATUURLIJK: HET LIED !!!

lambf
sxesven schreef:

EN DAN NOG NATUURLIJK: HET LIED !!!

Maar hoe kan je dat lied beluisteren

Je kunt het daar downloaden. Prachtig hoor, Sven!

handsome_devil
sxesven, ik wil iets zeggen, maar ik ben bang dat ik er geen woorden voor heb.

sxesven
Een bekend probleem handsome_devil wie wordt er niet stil van!

handsome_devil
Goed, ik ben er net even voor gaan zitten, mijn tranen afdrogend, en ik heb nu een recensie:

De emotie van het nummer, die hier nog beter naar voren komt dan in de eerdere nummers die je postte, is ongekend en ik moet toegeven dat ik wel een paar tranen gelaten heb, samen met mijn parkiet.

Ik hoop dat je verdergaat met deze stijl sxesven. Ongekend talent.

Yak
"The file you are trying to access is temporarily unavailable."

sxesven
Nog eens proberen dan lukt het !!!

Dus weer een nieuw nummer we zijn productief !!! Ditmaal is het nummer zo emo dat we collectief (de band) besloten hebben als onze andere emo cds uit huis te doen omdat er nu anders echt teveel emo in huis is, mijn moeder zei al dat ze het niet meer aankon en ging al met messen in de weer, je begrijpt wat emo met een mens kan doen in ieder geval !!! Het nieuwe nummer heet :!

Ghosts of Stormy Pasts Are the Darkness of Now

En de lyrics heb ik dit keer in het Japans geschreven JAWEL! :

Ghostu
Aritsu
Djuriku
Mosuke
(repeat x vaak)

Wat het betekent weet ik nog niet ik ga straks een woordenboek kopen en dan zeg ik het !!!

Hier is het lied : HIER !!!

xxx

Heel erg mooie muziek hoor, Sven!!!!!11

Ga zelf zingen sxesven!

Cool verder

Tja... Zelfs het mariabeeld hier in de kamer moest ervan huilen...

sxesven
Begrijpelijk Cygnus ik leef met haar mee !

Maar groot nieuws allen !!!!!! HET IS ZOVER DE DEMO IS AF !!! Hij is voor iedereen beschikbaar als download ik heb hem voor jullie op het net gezet dus alvast veel plezier en we zijn er trots op !!! Er staan uiteindelijk vijf nummers met ongeveer een kwartier speeltijd een nette tijd voor een demo ons dunkt. Ik geef jullie het artwork en de tracklist en natuurlijk : HET BESTAND !!

(afbeelding)

1. With Fingers So Cold, With Eyes So Blind, Into a Void I Had Peered and Shouted Your Name Into Forever and Tomorrow (2:32)
2. You Broke My Heart So Often I Completely Ran Out of Glue (1:54)
3. Ghosts of Stormy Pasts Are The Darkness of Now (2:13)
4. My Wrist Is the Paper in Which I Carve Our Painful Memories (1:17)
5. Our Hearts Collide and So Bring Forth Thirteen Winters (7:54)

DOWNLOAD

///

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.