MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Emopunkrock

zoeken in:
rico-bballer
Hoe kan je hem downloaden ik kom op 1 of andere link maar weet niet hoe ik verder moet.

rico-bballer
o snap hem al.

rico-bballer
rico-bballer schreef:
o snap hem al.

Kwam er achter dat hij het niet op deze klote computer

sxesven
Er kan nu ook op de foto gestemd worden op last.fm dus doen mensen STEM !!!

Dit is de foto :

(afbeelding)

En nogmaals vergeet de downloadbare demo niet !!!

(afbeelding)

1. With Fingers So Cold, With Eyes So Blind, Into a Void I Had Peered and Shouted Your Name Into Forever and Tomorrow (2:32)
2. You Broke My Heart So Often I Completely Ran Out of Glue (1:54)
3. Ghosts of Stormy Pasts Are The Darkness of Now (2:13)
4. My Wrist Is the Paper in Which I Carve Our Painful Memories (1:17)
5. Our Hearts Collide and So Bring Forth Thirteen Winters (7:54)

DOWNLOAD

///

handsome_devil
Je weet dat ik een groot fan ben van YIHABTNTDLTDM, en ik gun jullie alle succes van de hele wereld, dus ik kom nu met een goede tip: Zet de nummers op last.fm zodat iedereen ze kan luisteren en downloaden, en jullie zullen binnen no time net zo groot als UnderOATH zijn.

sxesven
Er is nu ook een last.fm groep voor alle fans (ik bedoel jullie) !!!

(afbeelding)

GROEP ///

normaal vind ik emo een shitty genre,

maar underoath en aiden waren toch 1 van de verassende live optredens dat ik al gezien heb.

Ben het een beetje aan het scannen op Amazon. Emo is niet mijn ding na underoath, aiden, fall out boy gehoord te hebben. Panic at the disco, good charlotte vond ik al niet wat. Het is mij te poppy allemaal, sorry.

sxesven
Dat is dan ook geen emo.

Probeer eens bands als Mohinder, Heroin, Moss Icon, Rites of Spring, etcetera. En check fourfa.com. Voilá, emo.

Zigstar
Ik heb alles van hierboven niet gelezen, het interesseert me ook niet, want de emomuziek die ik totnogtoe heb gehoord vind ik pure crap, een kleine-meisjes-hype die maar beter zo snel mogelijk overgaat, zodat we ons weer volop kunnen concentreren op de écht goede platen die de laatste tijd uitkomen. I rest my case.

sxesven
Anders zorg je gewoon dat je er wél iets vanaf weet. Mafkees.

Zigstar
hehe.. zoals eerder: het interesseert me niet

sxesven, wil je ons alsjeblieft niet meer lastigvallen met je slechte demo's? En het is extreem oncool om te zeggen dat je emo bent, zelfs als je het wel bent. mediatraining, anyone????

sxesven
Graag gedaan, ik zal er zo snel mogelijk nog meer plaatsen!

handsome_devil
lolol

Fza
Emo en die bandnaam zijn allebei verschrikkelijk.

lambf
sxesven schreef:
blablabla
En nogmaals vergeet de downloadbare demo niet !!!

1. With Fingers So Cold, With Eyes So Blind, Into a Void I Had Peered and Shouted Your Name Into Forever and Tomorrow (2:32)
2. You Broke My Heart So Often I Completely Ran Out of Glue (1:54)
3. Ghosts of Stormy Pasts Are The Darkness of Now (2:13)
4. My Wrist Is the Paper in Which I Carve Our Painful Memories (1:17)
5. Our Hearts Collide and So Bring Forth Thirteen Winters (7:54)
///

Pas bij nummer drie begint het een beetje aardig te worden, en dat is helaas ook het enige aardige nummer . Ik zou het een 1,5* geven.

Jullie hebben duidelijk een betere zanger nodig, eentje die echt kan schreeuwen, zals die gast van Envy. En de muziek moeten jullie wat intresanter maken, want op een paar stukken na is het erg saai. Jullie moeten meer naar Envy en Snapcase enzo luisteren, die maken de goeie emo-nummers .

handsome_devil
Fza schreef:
Emo en die bandnaam zijn allebei verschrikkelijk.

Vind je de songtitels en het artwork en de muziek wel goed?

Fza
handsome_devil schreef:
(quote)

Vind je de songtitels en het artwork en de muziek wel goed?

Art work is wel redelijk goed gedaan, maar de songnamen zijn van het zelfde angstaanjagende niveau.

sxesven schreef:
Dat is dan ook geen emo.

Probeer eens bands als Mohinder, Heroin, Moss Icon, Rites of Spring, etcetera. En check fourfa.com. Voilá, emo.

Heroin is wel leuk punkachtig,
moss icon doet me weer terug denken aan de roerige '78-'79-'80 punk scene in utreg!
Inderdaad meer sambal!

djeffibrelich
sxesven schreef:
Er is nu ook een last.fm groep voor alle fans (ik bedoel jullie) !!!

(afbeelding)

GROEP ///

dit meen je niet.

djeffibrelich

Kid A(cid)
sxesven schreef:
Nog even geduld voor de teksten mensen, ik schaaf er nog een beetje aan want het komt toch rechtstreeks uit het hart en is diep enzo, dus ik wil er niet te licht over denken !

Maar op deze was ik wel trots al zover:

"Ink Black Garments on Your Pale Limbs"

You wear a sweater
It is as black as my cold heart in the darkest of nights
It is so tight, so tight
It constrains you and takes your breath and mine

Your black denim jeans
They are five sizes too small and yet you wear them each day
It causes so much hurt
Another day spent in agony and distress, I weep

You dyed your hair jet black
An aeroplane crashes into a cloud and burns
Upon seeing it
The pilot was blinded by your pure black self

I carved your name
Into my arms and my body all over
The agony undeserved
I accepted with the pleasure of knowing your every pain

Bedankt.

Oh jongen, je hebt wel aanleg, maar ja, 't is altijd nog beter dan ene Gerard Way ofzo, maar 't is ook niet echt wat imho.

Zal ik eens wat van mezelf posten? ('t is trouwens wel off-topic dan, want geen emo). 't is wel een beetje in jouw stijl (die ik zelf ietwat pretentieus vind)

The sky falls down,
falling apart again
I can't be afraid of who I am,
because I ain't someone different

There's a light far away,
on my knees and face it again
Fall apart from this,
but never the same again

Isolated since that day

djeffibrelich

doet me zelfs verlangen naar de teksten van gerard way.

sxesven
Voor iedereen die er niet doorheen prikte, uiteraard waren mijn posts (en bijbehorende teksten, muziek en zo meer) verre van serieus. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, eigenlijk.

djeffibrelich
sxesven schreef:
Voor iedereen die er niet doorheen prikte, uiteraard waren mijn posts (en bijbehorende teksten, muziek en zo meer) verre van serieus. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, eigenlijk.

niet echt, ik dacht dat je het serieus meende met die tenenkrommende teksten hence ook mijn opmerking ''dit meen je niet''.

sxesven
Bij deze dan. Maar de totaal ridicule teksten, het compleet wanstaltige taalgebruik (volledig in strijd met mijn reguliere posts) en, bijvoorbeeld, de pontificaal in het midden van de hoes geplaatste afbeelding van een pindaplant, om dan nog de compleet achterlijke muziek niet te vergeten, waren natuurlijk best duidelijke aanwijzingen.

djeffibrelich
sxesven schreef:
Bij deze dan. Maar de totaal ridicule teksten, het compleet wanstaltige taalgebruik (volledig in strijd met mijn reguliere posts) en, bijvoorbeeld, de pontificaal in het midden van de hoes geplaatste afbeelding van een pindaplant, om dan nog de compleet achterlijke muziek niet te vergeten, waren natuurlijk best duidelijke aanwijzingen.

je weet het nooit met de jeugd van tegenwoordig, maar bedankt voor de opheldering in ieder geval.

en het spijt me dat ik dacht dat je tekst serieus bedoeld was.

Fza
djeffibrelich schreef:
(quote)

je weet het nooit met de jeugd van tegenwoordig, maar bedankt voor de opheldering in ieder geval.

en het spijt me dat ik dacht dat je tekst serieus bedoeld was.

Het was helemaal niemand duidelijk volgens mij.

sxesven

Wel een geruststellende gedachte dat ik me zonder problemen in een emo-community zou kunnen mengen. Mocht ik dat willen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.