MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel

zoeken in:
aslan (crew)
sodom

The Sequence of Prime: 6,5/10
Sodom: 9/10

aslan (crew)
daughters 8;5°10

aslan (crew)
lamb of god - black label

A Textbook Tragedy: 8/10 Als die breaks die in het clipje ook in het liedje zelf zitten (die paniek gilletjes)

Dit is een nummer van de nieuwe band System Divide van het debuutalbum dat op 14 september uitkomt. Maar er zit wel een hele bekende in, namelijk Sven de Caluwe van Belgisch Death Metal trots Aborted! En er zit vrouwelijke zang bij, het enige wat ik niks vind aan het nummer. Die grunts zijn namelijk heel goed!

aslan (crew)
a hope for home - 6.5

Hawkhead
Dit is een betere introductie van Meads of Asphodel (het was laat, gisteren):
YouTube - ‪The Meads Of Asphodel - Agrat Bat Malah‬‎

Ff wat different metal uit Andorra (jawel).

Voor degene die geen plannen hebben, nummer duurt 23 minuten, dit deel duurt al 10.31min......

Niet die van mij vergeten!

Don Cappuccino schreef:
Niet die van mij vergeten!

Volgens mij ben jij er ook een paar vergeten!!!

System Divde ........8/10!! Lekker zwaar, idd jammer en overbodig de vrouwelijke zang. Al een goed geluid op Youtube!!

A hope for home: 7/10 zware kost... ik wacht op het najaars-noodweer en kom terug met a hope for home, lekker intermezzo trouwens rond de 4.00!!

Persefone - Sanctuary 7,5/10

Ga ze zeker even uitchecken...dit smaakt wel naar meer!!!

Een nieuw nummer van Abigail Williams, bijna allemaal nieuwe leden, alleen de zanger is nog van het debuutalbum. Dit is veel minder symfonisch dan hun debuutalbum.

Abigail Williams 8/10.... lekker "volle" muziek, ff wennen aan stem

Afsluiter van nieuwe Soilwork album! Mij betreft duidelijk sterkste nummer van album!

Soilwork 7/10

Staat nog niet op MuMe...komt er wel aan!!

Och och....waarschijnlijk kent iedereen dit....maar ik moest het even delen!!

Dynamo98 denk ik...Pantera live!! En op dit nummer gingen we zoooo gruwelijk uit den plaat!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10/10!!!!!

aslan (crew)
eibon 7,5/10

pantera 10/10

Pantera 10+/10

Die ga ik 'ns opzoeken

Pantera:
10/10

Anata is niet de stereotype Death Metal-groep, maar een band die erg innovatief is. Het album The Conductor´s Departure heeft nog maar 6 stemmen hier en meer mensen moeten dit album kennen, want het is echt meesterlijke Death Metal!

Anata 7/10

Textures - Awake. Jammer dat de zanger ermee genokt is! Zijn weer bezig met nieuw album....

Gast
geplaatst: vandaag om 18:35 uur

geplaatst: vandaag om 18:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.