Genres / Overigen / J-pop (K-pop/C-pop) album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2014, 00:46 uur
Yep, weer een ontdekking rijker. Die van Kara kan ik goed hebben 
Dan gooi ik mijn absolute "guilty pleasure" van 2013 maar eens in de strijd.
BABYMETAL - MEGITSUNE

Dan gooi ik mijn absolute "guilty pleasure" van 2013 maar eens in de strijd.
BABYMETAL - MEGITSUNE
0
geplaatst: 9 februari 2014, 08:54 uur
Babymetal speelde laatst samen met ChthoniC
. Ik blijf het zelf alleen meelbieterij vinden.
. Ik blijf het zelf alleen meelbieterij vinden.
0
sxesven
geplaatst: 10 februari 2014, 22:01 uur
http://i.imgur.com/KJQeOtT.jpg
echt zo moeilijk hard verslaafd aan dempagumi, ik kan toch niet de enige zijn jongens

echt zo moeilijk hard verslaafd aan dempagumi, ik kan toch niet de enige zijn jongens

0
geplaatst: 11 februari 2014, 09:51 uur
AV48 blijft natuurlijk leuk.
Kijkt iemand van jullie uit naar het debuutalbum van Flower Flower als dat er ooit van komt? Het is de band van YUI die haar contract bij Sony uitgediend lijkt de hebben en op de indietoer is gegaan.
Kijkt iemand van jullie uit naar het debuutalbum van Flower Flower als dat er ooit van komt? Het is de band van YUI die haar contract bij Sony uitgediend lijkt de hebben en op de indietoer is gegaan.
0
geplaatst: 12 februari 2014, 01:17 uur
Dat AKB48 klinkt prima, maar Dempagumi vind ik toch wat te "kinderachtig" overkomen. Sorry Sven
Op Flower Flower zit ik zeker te wachten, van wat ik zo van ze heb gehoord.
Op Flower Flower zit ik zeker te wachten, van wat ik zo van ze heb gehoord.
0
sxesven
geplaatst: 13 februari 2014, 22:01 uur
ik snap de associatie wel hoewel ik het er verder niet mee eens ben 
evengoed wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff heb world wide dempa binnen gekregen en deze hele cd is zo. erg. hard. moeilijk. fucking. fantastisch. stuiterdestuiterdestuiterdestuiter. weinig zo bevredigend als dit soort onophoudelijke hyperactiviteit. ik ben zo ernstig verliefd

http://i.imgur.com/hnuGNHR.jpg
333333333
deze ook zo ernstig, dat stukje met eimi vanaf ongeveer 3:00
sowieso de hele hyperknal het refrein het steeds in
DDDDD
b-kantje van de wwd II single... die komt er dus ook vlug

evengoed wtffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff heb world wide dempa binnen gekregen en deze hele cd is zo. erg. hard. moeilijk. fucking. fantastisch. stuiterdestuiterdestuiterdestuiter. weinig zo bevredigend als dit soort onophoudelijke hyperactiviteit. ik ben zo ernstig verliefd

http://i.imgur.com/hnuGNHR.jpg
333333333deze ook zo ernstig, dat stukje met eimi vanaf ongeveer 3:00
sowieso de hele hyperknal het refrein het steeds in
DDDDDb-kantje van de wwd II single... die komt er dus ook vlug

0
geplaatst: 13 februari 2014, 23:22 uur
Die laatste is niet eens zo verkeerd.
And now for something completely different
And now for something completely different

0
geplaatst: 20 februari 2014, 16:14 uur
Er is een nieuw album van Leo Ieiri! Hier een voorproefje. Qua stijl en imago ligt het dichtbij YUI.
0
geplaatst: 21 februari 2014, 02:38 uur
Het eerste nummer vond ik wat minder, maar wat daarna kwam klinkt behoorlijk goed.
0
sxesven
geplaatst: 21 februari 2014, 23:53 uur
Davichi niet onaardig, wel gruwelijk braaf/saai hoor 
Leo Ieiri klinkt afwisselend leuk en doorsnee, vind dat eerste nummer juist erg tof overigens
Ben benieuwd wat het oplevert, veelbelovende trailer iig!
hoe kan het trouwens dat we het hier nog nooit over perfume gehad hebben, los van wat referenties hier en daar (bij saori@destiny)

Leo Ieiri klinkt afwisselend leuk en doorsnee, vind dat eerste nummer juist erg tof overigens
Ben benieuwd wat het oplevert, veelbelovende trailer iig!hoe kan het trouwens dat we het hier nog nooit over perfume gehad hebben, los van wat referenties hier en daar (bij saori@destiny)

0
sxesven
geplaatst: 21 februari 2014, 23:59 uur
en nog eens eentje uit den ouden doosch 
dezelfde hitomi die ook een van de toffere inuyasha themes deed (let niet op het plaatje, hitomi shimatani is immers weer iemand anders... foei, uploader!)

dezelfde hitomi die ook een van de toffere inuyasha themes deed (let niet op het plaatje, hitomi shimatani is immers weer iemand anders... foei, uploader!)
0
geplaatst: 22 februari 2014, 00:27 uur
Perfume is zeker in mijn straatje 
Nog even twee favorietjes op het moment.
Spica - Lonely
EXID - Every Night
Die laatste denk ik iets te R&B voor Sven

Nog even twee favorietjes op het moment.
Spica - Lonely
EXID - Every Night
Die laatste denk ik iets te R&B voor Sven

0
sxesven
geplaatst: 24 februari 2014, 21:42 uur
Voor Exid-begrippen vind ik deze best aardig, vrij R&B-ig maar zit met Jasmine toch al enigszins in die sferen de laatste weken
Die van Spica lang niet onaardig, maar krijg het er niet heel warm van. 
Vrijdag nieuwe BESTie trouwens
teaser:
Pitapat en vooral Love Options worden nog altijd grijsgedraaid hier, ge-fucking-weldig!
Voor de technopoppers
Die van Spica lang niet onaardig, maar krijg het er niet heel warm van. 
Vrijdag nieuwe BESTie trouwens
teaser:Pitapat en vooral Love Options worden nog altijd grijsgedraaid hier, ge-fucking-weldig!
Voor de technopoppers

0
geplaatst: 24 februari 2014, 22:24 uur
sxesven schreef:
BESTie ... en vooral Love Options worden nog altijd grijsgedraaid hier, ge-fucking-weldig
Geen dank BESTie ... en vooral Love Options worden nog altijd grijsgedraaid hier, ge-fucking-weldig

Staat in mijn voorlopige J/K-pop top 10.
Prima stampers inderdaad, dat viertal.
0
sxesven
geplaatst: 28 februari 2014, 23:05 uur
nieuw snsd mini-album
schijfje heet mr mr en komt uit op 3 maart
we kunnen alvast genieten van de nieuwe mv 
schijfje heet mr mr en komt uit op 3 maart
we kunnen alvast genieten van de nieuwe mv 
0
geplaatst: 1 maart 2014, 23:21 uur
Yeah, daar is dan mijn nieuwe entry voor de MuMe Afrekening. Geweldige tip Sven 
Hoe zit dat met de naam Girls' Generation / SNSD?

Hoe zit dat met de naam Girls' Generation / SNSD?

0
sxesven
geplaatst: 1 maart 2014, 23:54 uur
Girls' generation is technisch gezien de letterlijke vertaling van hun Koreaanse naam Sonyuh Shidae, dat dan weer wordt afgekort tot SNSD. Ook hierom dat fans als Sone's worden aangeduid.
De naam zelf komt van een jaren '80 hit die SNSD ook op hun eerste album coverden. 
De naam zelf komt van een jaren '80 hit die SNSD ook op hun eerste album coverden. 
0
sxesven
geplaatst: 5 maart 2014, 20:54 uur
nieuwe bestie mv is er trouwens
laat dat album maar eens komen zeg 
laat dat album maar eens komen zeg 
0
geplaatst: 13 maart 2014, 00:51 uur
Koreaanse mannenband, ook niet direct mijn ding, Kirk 
Spica komt ook weer met een nieuw nummer (You Don't Love Me). Weer eens wat anders. Je moet er van houden.

Spica komt ook weer met een nieuw nummer (You Don't Love Me). Weer eens wat anders. Je moet er van houden.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 12:49 uur
Vond die nieuwe SPICA eerst stom, maar bevalt nu al wat beter. Maar hoezo weer wat anders? 
Laatste album van MEG laatst geluisterd, erg leuk, paar geniale tracks zelfs. Mr.Mr is ook weer een kwaliteits EP van SNSD. Aira Mitsuki is altijd goed. Dempagumi.inc en BABYMETAL bevallen me voorlopig óók. Van Perfume ga ik binnenkort even alle dingetjes luisteren. Voor de rest zal ik de komende tijd nog enkele K/J-pop meisjes releases aan de site toevoegen. Apink, BESTie en EXID ken ik nog niet

Laatste album van MEG laatst geluisterd, erg leuk, paar geniale tracks zelfs. Mr.Mr is ook weer een kwaliteits EP van SNSD. Aira Mitsuki is altijd goed. Dempagumi.inc en BABYMETAL bevallen me voorlopig óók. Van Perfume ga ik binnenkort even alle dingetjes luisteren. Voor de rest zal ik de komende tijd nog enkele K/J-pop meisjes releases aan de site toevoegen. Apink, BESTie en EXID ken ik nog niet

0
geplaatst: 14 maart 2014, 14:25 uur
BESTie moet je echt gaan beluisteren dan. Voortvloeisel sinds vorig jaar van een aantal ex EXID-leden.
0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2014, 21:36 uur
niet verkeerd dat wings, althans in de coupletten, in de refreintjes echt wel pijnlijk fout, haha
nieuwe spica niet onaardig, ook niet briljant, beetje dancing queen vibe wmb en die voelde ik ook niet zo
tevens trouwens, want het kan niet vaak gezegd worden (dus tijd om je erin te verdiepen McSavah
), BESTie
wilde maar eens de boel steunen en wat mp3'tjes aanschaffen (!) maar alleen verkrijgbaar via itunes
fok dat.
leuk, nieuw voor mij, miss A:
vocaal niet zo interessant, verder lekker wmb
nieuwe spica niet onaardig, ook niet briljant, beetje dancing queen vibe wmb en die voelde ik ook niet zotevens trouwens, want het kan niet vaak gezegd worden (dus tijd om je erin te verdiepen McSavah
), BESTie
wilde maar eens de boel steunen en wat mp3'tjes aanschaffen (!) maar alleen verkrijgbaar via itunes
fok dat.leuk, nieuw voor mij, miss A:
vocaal niet zo interessant, verder lekker wmb
* denotes required fields.