Genres / Overigen / J-pop (K-pop/C-pop) album van de week
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 13 september 2014, 20:39 uur
nieuw Japans album van BoA is uit, al is nieuw een relatief begrip als Only One er nog op gepletterd wordt, want zelfs de Japanse single-versie daarvan is al anderhalf jaar oud...
desalnietteplus weer een fijn plaatje, de Japanse avontuurtjes van SM zijn toch al een flinke tijd een succes 
binnenkort nieuwe (ltd) Dempagumi single btw, voor de liefhebbers, was incl verzenden net een tientje kwijt op CDJapan
oh ja jesus fuck

desalnietteplus weer een fijn plaatje, de Japanse avontuurtjes van SM zijn toch al een flinke tijd een succes 
binnenkort nieuwe (ltd) Dempagumi single btw, voor de liefhebbers, was incl verzenden net een tientje kwijt op CDJapan

oh ja jesus fuck

0
sxesven
geplaatst: 15 september 2014, 14:35 uur
zin an! morgen de digitale release, donderdag fysiek

0
geplaatst: 17 september 2014, 17:19 uur
Holler mini is erg fijn hoor, al mis ik toch wel een beetje Jessica voor de variatie. Twinkle vond ik niet zo consistent (helft erg goed, helft matig), dit is beter maar ze kunnen nog beter, zeker met het clubje compleet.
0
sxesven
geplaatst: 17 september 2014, 17:31 uur
Ja, vocaal mis je idd toch wat, en vooral Sica, en sowieso is het hele groepsgeluid van SNSD erg fijn en met z'n drieën is dat toch anders. Desalniettemin eerste indruk zojuist erg tof en idd beter dan Twinkle, al vond ik die ook erg leuk. Die kon echter nooit tippen aan regulier SNSD-materiaal en deze zo op het eerste gehoor iig meer.
0
sxesven
geplaatst: 18 september 2014, 10:38 uur
Alle SNSD-leden hebben trouwens weer bijgetekend bij SM tot 2017, dus we hebben iig nog een paar jaar tegoed 
Was net eerste mini-album van N-White aan het luisteren en dat is echt alleraardigst, beetje klassieke SNSD-vibe af en toe en ik lees ook vergelijkingen met Apink, iig fijne en niet per sé al te hippe kpop:

Was net eerste mini-album van N-White aan het luisteren en dat is echt alleraardigst, beetje klassieke SNSD-vibe af en toe en ik lees ook vergelijkingen met Apink, iig fijne en niet per sé al te hippe kpop:
0
sxesven
geplaatst: 18 september 2014, 19:08 uur
gesigneerde Hot Baby binnen
zat zelfs nog een BESTie handwaaiertje bij, toch leuk 
tevens, nieuwe girl group Minx:
0
sxesven
geplaatst: 19 september 2014, 14:08 uur
Zag trouwens dat de CD-versie van The Best op WowHD slechts €8,99 kost (hier). Geen idee of dat dan een HK/Singapore/TW/etc versie is oid, maar goed, natuurlijk een leuk prijsje zo 
Zit trouwens een nieuwe editie aan te komen met alweer twee nieuwe songs.
Leuk debuut, curieus genoeg dezelfde titel als BESTie-debuut:

Zit trouwens een nieuwe editie aan te komen met alweer twee nieuwe songs.
Leuk debuut, curieus genoeg dezelfde titel als BESTie-debuut:
0
geplaatst: 20 september 2014, 02:47 uur
Dat bevalt me ook wel, dat Laboum.
Over BESTie gesproken, de dance practice video's bevallen me ook vaak goed.
Nieuwe band? 4TEN - Tornado
Over BESTie gesproken, de dance practice video's bevallen me ook vaak goed.
Nieuwe band? 4TEN - Tornado
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 20 september 2014, 11:17 uur
sxesven schreef:
(embed)
(embed)
, catchy nummer ook.
0
sxesven
geplaatst: 21 september 2014, 22:54 uur
ja is tof heuj
vind laboum ook erg vet btw, beide beter debuut dan red velvet iig...
oh ja, wie zich niet kan storen aan wachten op je pakketje en vaagheid over edities, op wowhd zijn dit weekend weer kortingsbonnen van €1 te gebruiken, en daarmee zijn sommige dingen nog betaalbaarder dan ze al waren; vandaag SNSD - The Best voor €7,99 en Kyaru Pamyu Pamyu - Pika Pika Fantajin voor €8,99 besteld, das echt fokking weinig
je kunt zowel op J-Pop als op K-Pop zoeken om het aanbod een beetje te bekijken, zitten wel wat interessante dingetjes tussen (nieuwe Ayu CD+DVD €13, Scandal - Encore Show CD+DVD €10, Perfume - JPN €8, 4Minute World €8, Wonder Girls - Wonder Party CD+DVD €11, etc.) 
vind laboum ook erg vet btw, beide beter debuut dan red velvet iig...oh ja, wie zich niet kan storen aan wachten op je pakketje en vaagheid over edities, op wowhd zijn dit weekend weer kortingsbonnen van €1 te gebruiken, en daarmee zijn sommige dingen nog betaalbaarder dan ze al waren; vandaag SNSD - The Best voor €7,99 en Kyaru Pamyu Pamyu - Pika Pika Fantajin voor €8,99 besteld, das echt fokking weinig
je kunt zowel op J-Pop als op K-Pop zoeken om het aanbod een beetje te bekijken, zitten wel wat interessante dingetjes tussen (nieuwe Ayu CD+DVD €13, Scandal - Encore Show CD+DVD €10, Perfume - JPN €8, 4Minute World €8, Wonder Girls - Wonder Party CD+DVD €11, etc.) 
0
sxesven
geplaatst: 22 september 2014, 10:29 uur
sunmi mini-album verdient trouwens echt meer aandacht, zo fokking goed euj 

0
tip_of.yourstar
geplaatst: 22 september 2014, 15:50 uur
Goede nieuws van de week: Shiina Ringo brengt op 5 november een nieuw solo-album uit: 'Hi Izuru Tokoro'. Dankzij haar werk met o.a. Tokyo Jihen, verschillende compilatie-albums en wat losse singles is Shiina de laatste jaren nooit echt weg geweest, maar dit is haar eerste echte studioplaat sinds het uitstekende Sanmon Gossip uit 2009.
http://aramajapan.com/wp-content/uploads/2014/09/aramajapan_news_xlarge_sheenaringo_art20140919.jpg
Tracklist:
1. 静かなる逆襲 (Shizuka naru Gyakushuu)
2. 自由へ道連れ (Jiyuu e Michizure)
3. 走れゎナンバー (Hashirewa Number)
4. 赤道を越えたら (Sekido wo Koetara)
5. JL005便で (JL005 Ben de)
6. ちちんぷいぷい (Chichinpuipui)
7. 今 (Ima)
8. いろはにほへと (Irohanihoheto)
9. ありきたりな女 (Arikitarina Onna)
10. カーネーション (Carnation)
11. 孤独のあかつき (信猫版) (Kodoku no Akatsuki (Shin Neko Ban))
12. NIPPON
13. ありあまる富 (Ariamaru Tomi)
Dit is een release waar ik echt naar uit kijk.
http://aramajapan.com/wp-content/uploads/2014/09/aramajapan_news_xlarge_sheenaringo_art20140919.jpg
Tracklist:
1. 静かなる逆襲 (Shizuka naru Gyakushuu)
2. 自由へ道連れ (Jiyuu e Michizure)
3. 走れゎナンバー (Hashirewa Number)
4. 赤道を越えたら (Sekido wo Koetara)
5. JL005便で (JL005 Ben de)
6. ちちんぷいぷい (Chichinpuipui)
7. 今 (Ima)
8. いろはにほへと (Irohanihoheto)
9. ありきたりな女 (Arikitarina Onna)
10. カーネーション (Carnation)
11. 孤独のあかつき (信猫版) (Kodoku no Akatsuki (Shin Neko Ban))
12. NIPPON
13. ありあまる富 (Ariamaru Tomi)
Dit is een release waar ik echt naar uit kijk.
0
sxesven
geplaatst: 22 september 2014, 15:55 uur
las het, tof idd
die HD set van Tokyo Jihen is ook echt om van te kwijlen trouwens, damn... heb TJ niet zo bijgehouden (heb alleen de eerste op CD) dus het is wel echt gruwelijk verleidelijk!
http://i.imgur.com/HGdCe3P.jpg
die HD set van Tokyo Jihen is ook echt om van te kwijlen trouwens, damn... heb TJ niet zo bijgehouden (heb alleen de eerste op CD) dus het is wel echt gruwelijk verleidelijk!
http://i.imgur.com/HGdCe3P.jpg
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 23 september 2014, 09:22 uur
Die box...
Al is het nogal scherp geprijsd, gezien ik bijna alles al in huis heb van die box. En eigenlijk ook omdat (behalve Kyoiku en Adult) de TJ-albums een stuk minder interessant zijn dan Shiina's soloplaten.
Al is het nogal scherp geprijsd, gezien ik bijna alles al in huis heb van die box. En eigenlijk ook omdat (behalve Kyoiku en Adult) de TJ-albums een stuk minder interessant zijn dan Shiina's soloplaten.
0
sxesven
geplaatst: 24 september 2014, 23:33 uur
ernstig verslaafd aan holler atm, geniaal nummer

en taeyeon

http://i.imgur.com/JKNJ9AQ.gif
also, nieuwe t-ara is nice
0
geplaatst: 26 september 2014, 18:45 uur
ik vind die laatste van T-ara wel even wennen, best apart nummer
volgens mij is er trouwens ineens enorme belangstelling voor Ladies' Code, gezien bijna al hun mini-cd's niet leverbaar of wekenlange wachttijden hebben...
volgens mij is er trouwens ineens enorme belangstelling voor Ladies' Code, gezien bijna al hun mini-cd's niet leverbaar of wekenlange wachttijden hebben...
0
geplaatst: 28 september 2014, 00:51 uur
Dat is ook niet zo'n gek verschijnsel. Dat Kiss, Kiss, Kiss is me trouwens ook een erg lekkere track, zeg.
0
sxesven
geplaatst: 29 september 2014, 21:44 uur
nou ben ik niet zo weg van 2ne1 in general, maar atm toch wel gruwelijk verslaafd aan deze 
en dan meteen nog maar een geniaal 'oudje'
0:21-0:24

en dan meteen nog maar een geniaal 'oudje'

0:21-0:24

0
sxesven
geplaatst: 30 september 2014, 17:12 uur
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh sica weg, snsd met 8 verder
((((((( wtfffffffff
http://i.imgur.com/9eaTZCQ.png
http://i.imgur.com/8suT2aP.gif
((((((((((((((((((((((((((((
iemand zei
:'D
((((((( wtfffffffffhttp://i.imgur.com/9eaTZCQ.png
http://i.imgur.com/8suT2aP.gif
((((((((((((((((((((((((((((iemand zei
Oh boy,
Do you believe the situation?
Do you believe the situation?
:'D
0
geplaatst: 30 september 2014, 18:49 uur
Pfffff
SM heeft haar er blijkbaar uitgegooid, maar de reden is volgens mij nog niet bekend?
SM heeft haar er blijkbaar uitgegooid, maar de reden is volgens mij nog niet bekend?
0
geplaatst: 2 oktober 2014, 01:40 uur
Die members zijn de overige meiden van de groep? Of zijn dat ook mensen van SM?? Ik zit er nog niet helemaal in.
Zong ze niet goed, lag ze niet lekker in de groep? Allemaal vragen, maar antwoorden????
Wordt steeds nieuwsgieriger naar de (echte) reden.
Zong ze niet goed, lag ze niet lekker in de groep? Allemaal vragen, maar antwoorden????
Wordt steeds nieuwsgieriger naar de (echte) reden.
* denotes required fields.