Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2006, 07:51 uur
Dat het nu bijna weekend is en het afgelopen is met het mooie weer 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 11:04 uur
..dat je daarover niet gaat klagen omdat je al twee dagen vrij bent vanwege schoolvakantie van je dochter en dus de volle laag zon al hebt gehad.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 11:20 uur
Dat je heerlijk met je eigen muziek op fietst over straat en alle herrie erboven uitkomt...
0
geplaatst: 5 mei 2006, 12:30 uur
rayman schreef:
..dat je daarover niet gaat klagen omdat je al twee dagen vrij bent vanwege schoolvakantie van je dochter en dus de volle laag zon al hebt gehad.
... dat Rayman helemaal niet in de zon ligt, omdat hij de hele dag op MUME zit...
0
geplaatst: 5 mei 2006, 19:19 uur
Huh? Morgen wordt het 26 graden en volop zon.
Vandaag wilde ik lekker een terrasje pakken, maar om half 12 werd ik gebeld door de baas of ik misschien kon komen werken, noodgeval. En dan ben ik weer zo'n eikel die geen nee kan zeggen. *zucht*
0
geplaatst: 5 mei 2006, 20:16 uur
gemaster schreef:
(quote)
Vandaag wilde ik lekker een terrasje pakken, maar om half 12 werd ik gebeld door de baas of ik misschien kon komen werken, noodgeval. En dan ben ik weer zo'n eikel die geen nee kan zeggen. *zucht*T plijt voor je maar lekker weer was t inderdaad wel

0
geplaatst: 5 mei 2006, 21:59 uur
... dat je sterk beïnvloed word door de hoes van een cd?
Voor mij blijft de hoes altijd onlosmakelijk met de cd verbonden... ik kan daar niet aan doen en ik weet niet hoe het komt.
Bijvoorbeeld: een plaat met een overwegend oranjekleurige muziek, is voor mij oranje muziek, vreemd hé?
Voor mij blijft de hoes altijd onlosmakelijk met de cd verbonden... ik kan daar niet aan doen en ik weet niet hoe het komt.
Bijvoorbeeld: een plaat met een overwegend oranjekleurige muziek, is voor mij oranje muziek, vreemd hé?
0
Electro_
geplaatst: 5 mei 2006, 22:07 uur
.. Dat je je niet verheugt op het feit dat het waarschijnlijk snikheet op je kamer is, en je bij God niet weet waar de ventilator is? 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 22:08 uur
Electro_ schreef:
.. Dat je je niet verheugt op het feit dat het waarschijnlijk snikheet op je kamer is, en je bij God niet weet waar de ventilator is?

Hetzelfde geld voor mijn kamer, alleen heb ik helemaal geen ventilator

0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:20 uur
Electro_ schreef:

Dat je daarvoor maar het raam open zet

0
geplaatst: 6 mei 2006, 02:35 uur
... dat je verspeid over 2 jaar tientallen malen probeert een Tool-album te luisteren, maar dat je het uit pure ellende elke keer weer na 2 tracks uitzet?
0
geplaatst: 6 mei 2006, 02:39 uur
Jordy schreef:
... dat je verspeid over 2 jaar tientallen malen probeert een Tool-album te luisteren, maar dat je het uit pure ellende elke keer weer na 2 tracks uitzet?
Dat is echt superjammer, maar geef niet op ... dat je verspeid over 2 jaar tientallen malen probeert een Tool-album te luisteren, maar dat je het uit pure ellende elke keer weer na 2 tracks uitzet?

0
aslan (crew)
geplaatst: 6 mei 2006, 03:12 uur
Jordy schreef:
heb hetzelfde probleem met wu-tang clan

0
geplaatst: 6 mei 2006, 09:08 uur
Jordy schreef:
Haha, ken het helemaal, heb ik met Sigur Ros
0
geplaatst: 6 mei 2006, 10:27 uur
Ach dit is nog niets. Ik lig ook op een zolder, maar van deze temperaturen word ik nog niet zenuwachtig. Pas als het kwik richting de 30 graden gaat wordt het heel erg. De enige remedie: IJs- en ijskoud douchen vlak voor het slapen gaan en dan op be dgaan liggen en totaal niet meer bewegen.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 11:02 uur
Ik lig ook op een zolder, maar van deze temperaturen word ik nog niet zenuwachtig.
Nu valt het inderdaad nog wel mee. Het leuke van zolders is altijd dat het in de zomer snikheet is en in de winter ijskoud.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 11:04 uur
Klopt. Maarja, ik heb wel de grootste kamer van het huis 
Wie groot wil zijn moet dus kou lijden.

Wie groot wil zijn moet dus kou lijden.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 16:42 uur
Ik vond het wel warm zat eigenlijk.
Een graad of 22 is meer dan genoeg...Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.