MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Dat het nu bijna weekend is en het afgelopen is met het mooie weer

Het is hier prachtig weer!

SelmaDuim
HiLL schreef:
Het is hier prachtig weer!

Hier ook hoor.

Angeliquek schreef:

Dat het zonde is om daar nu al over te chagrijnen

..dat je daarover niet gaat klagen omdat je al twee dagen vrij bent vanwege schoolvakantie van je dochter en dus de volle laag zon al hebt gehad.

neo
Dat je heerlijk met je eigen muziek op fietst over straat en alle herrie erboven uitkomt...

rayman schreef:
..dat je daarover niet gaat klagen omdat je al twee dagen vrij bent vanwege schoolvakantie van je dochter en dus de volle laag zon al hebt gehad.

... dat Rayman helemaal niet in de zon ligt, omdat hij de hele dag op MUME zit...

Daar is natuurlijk de schootcomputer voor uitgevonden.

Angeliquek schreef:

Huh? Morgen wordt het 26 graden en volop zon.

Vandaag wilde ik lekker een terrasje pakken, maar om half 12 werd ik gebeld door de baas of ik misschien kon komen werken, noodgeval. En dan ben ik weer zo'n eikel die geen nee kan zeggen. *zucht*

gemaster schreef:
(quote)
Vandaag wilde ik lekker een terrasje pakken, maar om half 12 werd ik gebeld door de baas of ik misschien kon komen werken, noodgeval. En dan ben ik weer zo'n eikel die geen nee kan zeggen. *zucht*

T plijt voor je maar lekker weer was t inderdaad wel

... dat je sterk beïnvloed word door de hoes van een cd?
Voor mij blijft de hoes altijd onlosmakelijk met de cd verbonden... ik kan daar niet aan doen en ik weet niet hoe het komt.
Bijvoorbeeld: een plaat met een overwegend oranjekleurige muziek, is voor mij oranje muziek, vreemd hé?

Electro_
.. Dat je je niet verheugt op het feit dat het waarschijnlijk snikheet op je kamer is, en je bij God niet weet waar de ventilator is?

Electro_ schreef:
.. Dat je je niet verheugt op het feit dat het waarschijnlijk snikheet op je kamer is, en je bij God niet weet waar de ventilator is?

Hetzelfde geld voor mijn kamer, alleen heb ik helemaal geen ventilator

Electro_ schreef:

Dat je daarvoor maar het raam open zet

...dat dat niets helpt. Zolders, yeah!

... dat je verspeid over 2 jaar tientallen malen probeert een Tool-album te luisteren, maar dat je het uit pure ellende elke keer weer na 2 tracks uitzet?

Jordy schreef:
... dat je verspeid over 2 jaar tientallen malen probeert een Tool-album te luisteren, maar dat je het uit pure ellende elke keer weer na 2 tracks uitzet?
Dat is echt superjammer, maar geef niet op

aslan (crew)
Jordy schreef:

heb hetzelfde probleem met wu-tang clan

Jordy schreef:

Haha, ken het helemaal, heb ik met Sigur Ros

BoordAppel schreef:
...dat dat niets helpt. Zolders, yeah!

Ach dit is nog niets. Ik lig ook op een zolder, maar van deze temperaturen word ik nog niet zenuwachtig. Pas als het kwik richting de 30 graden gaat wordt het heel erg. De enige remedie: IJs- en ijskoud douchen vlak voor het slapen gaan en dan op be dgaan liggen en totaal niet meer bewegen.

Electro_
Bij mij viel de hitte trouwens erg mee

Ik lig ook op een zolder, maar van deze temperaturen word ik nog niet zenuwachtig.

Nu valt het inderdaad nog wel mee. Het leuke van zolders is altijd dat het in de zomer snikheet is en in de winter ijskoud.

Klopt. Maarja, ik heb wel de grootste kamer van het huis

Wie groot wil zijn moet dus kou lijden.

SelmaDuim
gemaster schreef:
Klopt. Maarja, ik heb wel de grootste kamer van het huis

Ik ook! Sterker nog, ik heb ze allemaal.

sq
Nog gekker:
Wel een huis, iedereen een kamer, behalve ik!

sq schreef:
Nog gekker:
Wel een huis, iedereen een kamer, behalve ik!

Zo´n huis heb ik ook. Leuk he, een gezin.

Angeliquek schreef:

Ik vond het wel warm zat eigenlijk. Een graad of 22 is meer dan genoeg...

.... dat je een ijsje met dit weer toch wel lekker vindt

The Scientist schreef:
.... dat je een ijsje met dit weer toch wel lekker vindt

dat broodje kroket ging er trouwens net ook prima in hoor

....dat je moet leren voor een tentamen bij zulk lekker weer ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.