Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Der Effe
geplaatst: 11 juni 2008, 23:01 uur
Ik had eerst al over de Turken gezegd hoe bedroevend slecht ze waren, daarna zei ik dat de Zwitsers inderdaad ook slecht waren, maar al een stuk beter dan Turkije.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:02 uur
Der Effe schreef:
Ik had eerst al over de Turken gezegd hoe bedroevend slecht ze waren, daarna zei ik dat de Zwitsers inderdaad ook slecht waren, maar al een stuk beter dan Turkije.
Ah, dat had ik niet gelezen. Mag idd ook hopen dat de Tsjechen doorgaan ipv de Turken. Al zijn ze beide niet al te interessant.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:03 uur
Aan al het getoeter en gejoel voor de deur te horen dacht ik toch even dat NL weer gewonnen had 

0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:05 uur
aERodynamIC schreef:
Aan al het getoeter en gejoel voor de deur te horen dacht ik toch even dat NL weer gewonnen had

Erg herkenbaar

0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:06 uur
Zonder overdrijven: het is bijna nog meer dan afgelopen maandag......
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:17 uur
Hmm, het is hier stil en maandag was het een gekkenhuis. Alleen af en toe een toeter, terwijl maandag je het vuurwerk om de oren vloog.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:18 uur
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:19 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Leuk hoor, sarcasme.Pff... vat toch niet alles zo persoonlijk op

0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:19 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Wat een mooie, natte wedstrijd zeg. Arda heeft 'm mooi afgesloten.
Jammer trouwens dat Yakin tegen z'n moederland heeft gescoord. Wat ik wel knap van hem vond, is dat hij er niet blij van werd. Top!
Ik had 1-3 voorspeld, maar 1-2 is ook genoeg om te winnen.
(quote)
BOE!!!! Een van de lelijkste memorabele bericht die ik hier ooit heb gelezen!Wat een mooie, natte wedstrijd zeg. Arda heeft 'm mooi afgesloten.
Jammer trouwens dat Yakin tegen z'n moederland heeft gescoord. Wat ik wel knap van hem vond, is dat hij er niet blij van werd. Top!
Ik had 1-3 voorspeld, maar 1-2 is ook genoeg om te winnen.

Jeetje, kan je niet tegen kritiek op je moederland? Turkije speelde slecht. Zwitserland niet veel beter, maar hun hadden toch echt meer recht op een overwinning dan Turkije.
Onterechte overwinning dus. Dan is het niet raar dat ik dit zeg.
edit: Wat Lukas zei uiteraard.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 23:33 uur
Wat een onverdiende overwinning voor die Turken zeg, dan moet Tjechie ze er maar uit schoppen: hoe minder supportersgeweld, hoe beter.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 12 juni 2008, 01:30 uur
Lukas schreef:
Pff... vat toch niet alles zo persoonlijk op
Ik vat het toch ook niet persoonlijk op? Ik wist dat hij het sarcastisch bedoelde.Pff... vat toch niet alles zo persoonlijk op

Urbanoetang schreef:
Jeetje, kan je niet tegen kritiek op je moederland? Onterechte overwinning
De manier hoe je het zei kwam over alsof je haat tegen Turkije hebt.Jeetje, kan je niet tegen kritiek op je moederland? Onterechte overwinning
Dan is het niet raar dat ik dit zeg.
Niet raar, inderdaad. Iedereen mag zeggen wat ie niet laten kan, als het maar niet overkomt als een haatbericht.Der Effe schreef:
zei ik dat de Zwitsers inderdaad ook slecht waren, maar al een stuk beter dan Turkije.
Hoe kunnen ze nou een stuk beter zijn dan Turkije? Buiten het feit dat ik ze niet heb zien winnen, hadden de Zwitsers ook nog eens minder balbezit. En als ze balbezit hadden sloeg het haast nergens op (hetzelfde geldt trouwens ook 'n beetje voor Turkije).zei ik dat de Zwitsers inderdaad ook slecht waren, maar al een stuk beter dan Turkije.
Ik hoop dat de Turken het halen.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 01:40 uur
Ik ook. Leuk team hebben ze wel.
Het was een beetje overdreven bericht inderdaad, maar zo zal ie het echt niet bedoeld hebben. Blijkbaar vond ie ze gewoon lelijk spelen. Ik had hetzelfde met Griekenland.
Karizma schreef:
De manier hoe je het zei kwam over alsof je haat tegen Turkije hebt.
De manier hoe je het zei kwam over alsof je haat tegen Turkije hebt.
Het was een beetje overdreven bericht inderdaad, maar zo zal ie het echt niet bedoeld hebben. Blijkbaar vond ie ze gewoon lelijk spelen. Ik had hetzelfde met Griekenland.
0
perfume
geplaatst: 12 juni 2008, 02:16 uur
Ik ook.Turkije heeft gewonnen dus waren ze beter! De beste wint. Een prestatie trouwens op zo'n doorweekt veld.
Ben benieuwd wat Duitsland vanavond gaat doen.
Ben benieuwd wat Duitsland vanavond gaat doen.

0
geplaatst: 12 juni 2008, 07:24 uur
Stand na dag 4:
1. Sander Brouwer 31
2. Edward YaYa 29
Timo Koren 29
4. David heb ik niet 26
Arthur van Eerd 26
herman nijhuis 26
7. Elard de Raad 25
8. Jorn de Raad 24
9. Timon van Honk 23
Marc Knip 23
Diego Maradona 23
12. Steven De Witte 22
Sjaak Piest 22
Lukas van der Storm 22
Rob van den Aker 22
16. David Vlieger 21
Pi Qi 21
Andre van der Wal 21
Danny van der Schaaf 21
Pieter Reijven 21
Kimo Adam 21
22. Daniël Reijersen 20
Marten Becker 20
ruud koster 20
25. Koen de Rooij 19
Roeb 66 19
Arno De Wispelaere 19
Kos gaat winnen 19
29. Raymond Laarhoven 18
Joy 4ever 18
Eelco Duin 18
Jens Vercammen 18
roel ydema 18
34. Teun Romme 17
Bart Heuvel 17
36. Rico Hop 16
Martin van Dijk 16
Raymond Papenburg 16
maarten hornstra 16
tom smit 16
41. Tibor Bunt 15
Frank Vrieling 15
43. Erminio Kegels 14
hans de vries 14
Heiko Tit 14
46. Frank Benneker 12
The Queen Is Dead 12
Marc van Ingen 12
49. Rob van de Griend 11
Piet Lut 11
Henri Klumpie 11
52. Nevyn Panda 10
53. Charles Beterams 9
54. David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0
1. Sander Brouwer 31
2. Edward YaYa 29
Timo Koren 29
4. David heb ik niet 26
Arthur van Eerd 26
herman nijhuis 26
7. Elard de Raad 25
8. Jorn de Raad 24
9. Timon van Honk 23
Marc Knip 23
Diego Maradona 23
12. Steven De Witte 22
Sjaak Piest 22
Lukas van der Storm 22
Rob van den Aker 22
16. David Vlieger 21
Pi Qi 21
Andre van der Wal 21
Danny van der Schaaf 21
Pieter Reijven 21
Kimo Adam 21
22. Daniël Reijersen 20
Marten Becker 20
ruud koster 20
25. Koen de Rooij 19
Roeb 66 19
Arno De Wispelaere 19
Kos gaat winnen 19
29. Raymond Laarhoven 18
Joy 4ever 18
Eelco Duin 18
Jens Vercammen 18
roel ydema 18
34. Teun Romme 17
Bart Heuvel 17
36. Rico Hop 16
Martin van Dijk 16
Raymond Papenburg 16
maarten hornstra 16
tom smit 16
41. Tibor Bunt 15
Frank Vrieling 15
43. Erminio Kegels 14
hans de vries 14
Heiko Tit 14
46. Frank Benneker 12
The Queen Is Dead 12
Marc van Ingen 12
49. Rob van de Griend 11
Piet Lut 11
Henri Klumpie 11
52. Nevyn Panda 10
53. Charles Beterams 9
54. David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0
0
geplaatst: 12 juni 2008, 07:50 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Jammer trouwens dat Yakin tegen z'n moederland heeft gescoord.
Jammer trouwens dat Yakin tegen z'n moederland heeft gescoord.
Volgens mijn informatie is die jongen gewoon geboren in Zwitserland. Ik vond het vooral jammer dat hij de tweede niet scoorde.Turkijke is naar mijn bescheiden mening, samen met Griekenland en ook wel Rusland, toch wel de tegenvaller van het toernooi. Hopelijk vliegen ze er uit...maar ja dat hoop ik ook van Tjechie die ook al matig zijn. Dus dat is lastig dan. Het zorgwekkende is in ieder geval wel weer dat Duitsland in de kwartfinale alweer een walk-over krijgt.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 09:05 uur
VanDeGriend schreef:
Het zorgwekkende is in ieder geval wel weer dat Duitsland in de kwartfinale alweer een walk-over krijgt.
Daar word ik ook niet goed van. Maar wie weet winnen de Kroaten vanavond wel en eindigd Duitsland als tweede in de poule. Mogen ze tegen Portugal. Dan is het einde verhaal voor onze Oosterburen.Het zorgwekkende is in ieder geval wel weer dat Duitsland in de kwartfinale alweer een walk-over krijgt.
0
DutchViking
geplaatst: 12 juni 2008, 10:16 uur
Mijn voorspelling voor vandaag:
Kroatië - Duitsland 0-1
Oostenrijk - Polen 0-3
Ondanks de nederlaag tegen de Duitsers, geloof ik nog steeds dat Polen verder komt. In de kwalificatie waren ze duidelijk beter dan Portugal en ook tegen de Duitsers vond ik ze bij vlagen vrij aardig spelen. Met Boruc hebben ze absoluut een van de beste keepers van Europa en ook Zurawski en Smolarek zijn spelers die op het Europese toppodium goed meekunnen. Ik heb ze in een andere pool overigens als halve finalist staan (met Spanje, Duitsland en Nederland).
Kroatië - Duitsland 0-1
Oostenrijk - Polen 0-3
Ondanks de nederlaag tegen de Duitsers, geloof ik nog steeds dat Polen verder komt. In de kwalificatie waren ze duidelijk beter dan Portugal en ook tegen de Duitsers vond ik ze bij vlagen vrij aardig spelen. Met Boruc hebben ze absoluut een van de beste keepers van Europa en ook Zurawski en Smolarek zijn spelers die op het Europese toppodium goed meekunnen. Ik heb ze in een andere pool overigens als halve finalist staan (met Spanje, Duitsland en Nederland).
0
max en joep
geplaatst: 12 juni 2008, 10:33 uur
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!.............................
(Edit: heb mijn eigen bericht maar wat ingekort, anders wil iedereen me straks slaan)
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!.............................
(Edit: heb mijn eigen bericht maar wat ingekort, anders wil iedereen me straks slaan)
0
DonDijk
geplaatst: 12 juni 2008, 10:40 uur
max en joep schreef:
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
[en nog honderd keer, ge-edit door mod-herman]
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
HOLLAND!!!!!!!
[en nog honderd keer, ge-edit door mod-herman]

0
geplaatst: 12 juni 2008, 10:43 uur
enig idee hoe niet leuk dit is?
Kroatië - Duitsland 2-2
Oostenrijk - Polen 1-3
Kroatië - Duitsland 2-2
Oostenrijk - Polen 1-3
0
geplaatst: 12 juni 2008, 10:43 uur
Ga anders even die ellelange berichten zitten quoten.. 
Karizma:
Dit heeft eerder te maken met de manier hoe jij berichten (wel vaker op de site) intrepeteert.

Karizma:
Niet raar, inderdaad. Iedereen mag zeggen wat ie niet laten kan, als het maar niet overkomt als een haatbericht.
Dit heeft eerder te maken met de manier hoe jij berichten (wel vaker op de site) intrepeteert.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 10:51 uur
max en joep schreef:
Nou jouw bericht ging nog wel, het was in ieder geval een soort poging tot humor, maar om dat te gaan quoten is teveel eer

VanDeGriend schreef:
Het zorgwekkende is in ieder geval wel weer dat Duitsland in de kwartfinale alweer een walk-over krijgt.
Goed nieuws juist Rob! Ik wil Nederland dit toernooi zeker een potje zien voetballen tegen de Duitsers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.