Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2006, 10:06 uur
Ik heb helaas wel Talpa en gister tóch gekeken. Ongelooflijk, FC Groningen speelde met zóveel passie. Schandalig dat ajax toch weer scoort. Maar het zal wel een kwaliteit zijn van ajax, daar ze dit kunstje minstens 10 x hebben geklaard dit seizoen.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 12:39 uur
Dit is als FC Groningen-fan om gek van te worden. Mocht de FC misschien niets in de CL te zoeken hebben - zoals ik hier al vaak heb gelezen - dan dit Ajax zeker niet 

0
geplaatst: 4 mei 2006, 12:40 uur
Maar het huidige Ajax zal een metamorfose ondergaan voor 2006/2007. Hopelijk dat ze zondag net zo spelen als gisteren. 

0
geplaatst: 4 mei 2006, 12:55 uur
Ach, laat ze die Gatorade-cup maar winnen, dan blijft Blind misschien. 

0
geplaatst: 4 mei 2006, 17:35 uur
waarom rept niemand bij Talpa een woord over het feit dat Boukari hinderlijk buitenspel stond bij die 2-1 van Sneyder.
Ajax en de media.
ik krijg zowaar weer een JFK'tje
Ajax en de media.

0
geplaatst: 4 mei 2006, 19:34 uur
ettettummu schreef:
waarom rept niemand bij Talpa een woord over het feit dat Boukari hinderlijk buitenspel stond bij die 2-1 van Sneyder.
Ajax en de media.
Ajax en de media.

Alsjeblieft zeg. Van dit calimero gedrag word ik helemaal onpasselijk.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 19:50 uur
avdj schreef:
Maar het huidige Ajax zal een metamorfose ondergaan voor 2006/2007.
Maar het huidige Ajax zal een metamorfose ondergaan voor 2006/2007.
Vorig jaar zeiden ze ook dat het dit jaar moest gebeuren.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 19:53 uur
gemaster schreef:
(quote)
Hij heeft wel een punt, natuurlijk. Bij twijfelgevallen ed. besteden ze vaak geen aandacht als het om ajax gaat. Maar goed, ze hebben gewonnen. Klaar.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:09 uur
EmDee schreef:
(quote)
Dat is waar maar toch is Ajax voor mij favoriet.
Mochten ze géén kampioen worden is dat een meevaller.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Hij heeft wel een punt, natuurlijk. Bij twijfelgevallen ed. besteden ze vaak geen aandacht als het om ajax gaat.
Hij heeft wel een punt, natuurlijk. Bij twijfelgevallen ed. besteden ze vaak geen aandacht als het om ajax gaat.
Mijn God, dit is net zo erg als die PSV fans die met een stopwatch bij de TV gingen zitten en stelden dat hun kampioensfeest reportage 3 minuten korter was dan die van Ajax dat jaar ervoor.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:16 uur
gemaster schreef:
geen calimero.(quote)
JFK'tje

wie beweert dat het GEEN buitenspel was, hier?
of op z'n minst een twijfelgeval.
waart blijft IJzeren Bertha dan bij Talpa? (of hoe dat aparaatje ook mag heten)
0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:18 uur
hoewel ik allang gepost had dat het maar beter is dat Ajax doorgaat.
daar gaat het mij niet om
daar gaat het mij niet om
0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:59 uur
gemaster schreef:
Mijn God, dit is net zo erg als die PSV fans die met een stopwatch bij de TV gingen zitten en stelden dat hun kampioensfeest reportage 3 minuten korter was dan die van Ajax dat jaar ervoor.
(quote)
Gemaster, ik heb het niet over 1 x, maar bij Studio Sport was het telkens het geval. Bij Talpa zal het wel meevallen.
Studio Sport was Studio ajax.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 21:00 uur
ettettummu schreef:
JFK'tje
(quote)
geen calimero.JFK'tje

Je bedoelt Rinus!! IJzeren Rinus..

0
geplaatst: 4 mei 2006, 22:28 uur
Talpa is ook behoorlijk Pro Ajax hoor... De elleboog van Huntelaar een paar weken terug werd niet eens getoond/besproken! Het kampioenschap van PSV vond ik ook wat rommelig omdat er steeds fragmenten uitgezonden werden. Verder is de reclame stront irritant zodat ik tot de conclusie kom dat het bij de NOS niet veel minder was. Gelukkig hebben ze de rechten van Europese duels nog in handen.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 23:23 uur
avdj schreef:
Talpa is ook behoorlijk Pro Ajax hoor...
Talpa is ook behoorlijk Pro Ajax hoor...
Aan de andere kant is Ajax dit seizoen van de drie topclubs volgens mij veruit het vaakst als allerlaatste wedstrijd uitgezonden in De Wedstrijden.
0
Toine Rorije
geplaatst: 5 mei 2006, 00:07 uur
Iedereen is altijd voor Ajax. Dat is overal aan te zien. Kijk naar de CL-poule waar ze in terecht kwamen. Kijk naar de introductie van de play-offs, die vallen echt niet toevallig in een jaar waarin Ajax minder is, notabene in een jaar met een WK. Kijk naar van Basten die álle Nederlandse Ajaxspelers selecteerd. Kijk naar het nieuwe logo van de NOS (wit-rood-wit). Kijk naar Cruijff, die wel heel toevallig bij Ajax ging voetballen, terwijl dat net zo goed in Eindhoven had gekund, aangezien PSV ook al jarenlang bekend stond als voetbalclub en de contributie daar nog lager(!) was ook. Iedereen is Pro Ajax. De hele wereld is tegen PSV en Feyenoord.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 01:02 uur

Dat Talpa Ajax vaak als laatste uitzend is niet meer dan logisch, die club heeft nu eenmaal de meeste supporters.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 10:17 uur
Gyzzz schreef:
Aan de andere kant is Ajax dit seizoen van de drie topclubs volgens mij veruit het vaakst als allerlaatste wedstrijd uitgezonden in De Wedstrijden.
(quote)
Ik wil niet veel zeggen, maar ik weet zeker dat Feyenoord steeds als laatste komt. Wilfred Genee heeft zelfs een x gezegd "ik zou me doodergeren als ik een Feyenoord-supporter zou zijn". En dat naar aanleiding dat Feyenoord altijd zo laat komt, dus niet in algemeenheid, voordat mume-ers dat gaan inkoppen.
Het is logisch dat Feyenoord en ajax als laatste komen als het om kijkcijfers gaat. Maar dat is nou juist hét nadeel van Talpa. Het draait allemaal om geld. Voor de rest vind ik het "De Westrijden" een verzorgd programma.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 10:18 uur
BoordAppel schreef:

Dat Talpa Ajax vaak als laatste uitzend is niet meer dan logisch, die club heeft nu eenmaal de meeste supporters.

De meeste aanhangers, bedoel je... De meeste supporters heeft Feyenoord, duidelijk.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 12:34 uur
BoordAppel schreef:
In Rotterdam waarschijnlijk wel ja.
In Rotterdam waarschijnlijk wel ja.

Maar als je het laatst wordt uitgezonden ben je juist een 'vasthoudertje' Talpa blijft dus pro Ajax al zal ik daar verder niet om zeuren. SBS6 is veel erger namelijk, wat een baggerzender.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:39 uur
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 13:47 uur
Ik lees dit topic bitter weinig, maar het betreft hier een angstaanjagend hoog kakkerlakkengehaalte 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:09 uur
Ace schreef:
Ik lees dit topic bitter weinig, maar het betreft hier een angstaanjagend hoog kakkerlakkengehaalte

En wie ben jij dan wel? Meneer Cohen???
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 14:19 uur
Mijn naam is Maarten Fontijn. En wie mag jij dan wel niet zijn, kleine bengel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.