Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:34 uur
Ace schreef:
Mijn naam is Maarten Fontijn. En wie mag jij dan wel niet zijn, kleine bengel?
Mijn naam is Maarten Fontijn. En wie mag jij dan wel niet zijn, kleine bengel?
Ik ben Bram Peper, momenteel zit ik op de Dominicaanse Republiek, te genieten van een cocktail en de zon. Kost haast niks joh, zo'n reisje.
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 14:53 uur
Ah, ik had dat laatst ook. Eigenlijk houd ik helemaal niet van voetbal, maar zit ik meer into de cricket. Op een gegeven moment zegt de vader van Cedric van der Gun tegen me: kom Maarten, laten we eens dol doen en een 5-days-testimonial tegen Pakistan meepakken. Dus wij met een prive-Fokkertje naar dat terroristenhoekje gevlogen en daar dolletjes onder het genot van een cocktailtje wat naar die mooie met bads kleltsende Aziaatjes kijken. Topreisje kan ik je zeggen, volledig gefinancieerd door die domme Ajaciedjes die hun seizoenkaart maar blijven verlengen. Het enige wat ik daarvoor hoef te doen is zo af en toe een trainertje eruit trappen. Gewoon om het jaar een nieuwe. Wij van het bestuur hebben tenslotte als motto: hoop doet leven! Dat het meer hopen is dan leven weten die proleetjes op de tribune natuurlijk niet... Jaja, ook wij van het bestuur zijn best een beetje rebels. Een soort rotary-f-side noemen wij dat gekscherend. Joh Bram, leg het Jorien eens voor en kom eens gezellig met mij en John een kaviaartje prikken. Wie weet kunnen jullie nog wat van ons leren als het het verzieken van een club aangaat. Goed, jij zit dan wel niet in het bestuur, maar het is toch het (zij het ietwat weinig prijzen oogstende) vlaggenschipje van je stad he?
0
geplaatst: 5 mei 2006, 15:03 uur
Feyenoord is inderdaad het vlaggenschip van Rotterdam, het mooiste wat de stad te bieden heeft.
Maar ik zit nooit in Rotterdam joh. Wat moet ik daar nou zoeken? Er wonen daar meer allochtonen dan Nederlanders, de sfeer is er ronduit kut, je hebt er het hoogste moordaanslagenaantal, de meeste diefstallen, verkrachtingen, en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik zit nooit in Rotterdam, ik zit altijd op een eiland zoals, Mauritius of Jamaica om daar te snoepen van al het moois.
Het enige dat mij daarvan kan weerhouden om naar Rotjeknor te gaan, is Feyenoord. Maar zolang zij geen prijzen pakken, zie je mij niet op de Coolsingel. De komende jaren zal ik dus wel naar de Coolsingel moeten. Ach, daar hebben ze ook cocktails en kaviaar..
Maar ik zit nooit in Rotterdam joh. Wat moet ik daar nou zoeken? Er wonen daar meer allochtonen dan Nederlanders, de sfeer is er ronduit kut, je hebt er het hoogste moordaanslagenaantal, de meeste diefstallen, verkrachtingen, en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik zit nooit in Rotterdam, ik zit altijd op een eiland zoals, Mauritius of Jamaica om daar te snoepen van al het moois.
Het enige dat mij daarvan kan weerhouden om naar Rotjeknor te gaan, is Feyenoord. Maar zolang zij geen prijzen pakken, zie je mij niet op de Coolsingel. De komende jaren zal ik dus wel naar de Coolsingel moeten. Ach, daar hebben ze ook cocktails en kaviaar..
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 15:21 uur
Ah, mijn situatie is in grote lijnen idem dito. Ik ben Amsterdam ook ontvlucht, maar dat is puur vanuit een financieel oogpunt. Allereerst verdien ik een vorstelijk salaris. Bij mijn aanstelling als algemeen directeur heb ik bedongen dat ik twee keer zoveel verdien dan de som van het salarissen van de basisspelers, omgekeerd evenredig vermenigvuldigd met een coefficient inherent aan het aantal behaalde punten dit seizoen. Al met al en een lekker zakcentje totdat je bij die krotenkokers van de belastingdienst aanklopt; je levert per jaar zo even een paar miljoen in. En waar gaat dat geld heen? Jawel, naar die rakkers van de f-side, voor het grootste gedeelte toch bestaand uit uitkeringtrekkend langharig werkschuw tuig. Om dat een beetje subtiel te omzeilen heb ik besloten mijn heil in Monaco te zoeken. Ik blijf schandalig veel verdienen, heb een goed excuus om mijn gladgestreken tronie niet in die afzichtelijke afzichtelijke Arena ten toon te stellen en hou er toch leuk wat aan over. Het enige lastige is het bellen met John. Ajax betaalt die fucking telefoonrekening niet meer en ik moet 'm toch dagelijks spreken over welke wiptactiek we toe gaan passen bij Danny. Ach, het leven van een echte Ajacied gaat nou eenmaal niet over rozen... Het gaat er dwars doorheen... Of niet Danny?
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 17:20 uur
Dat komt door mijn duim, want ik heb 'm onder de duim. Binnenkort heeft hij ook een kaal plek op zijn kont, want dan trap ik heb hem eruit.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 17:35 uur
Ace schreef:
Dat komt door mijn duim, want ik heb 'm onder de duim. Binnenkort heeft hij ook een kaal plek op zijn kont, want dan trap ik heb hem eruit.

Van mij mag ie blijven. Alsjeblieft! Laat 'm blijven!! Feyenoord moet ook weer een x kampioen worden...
0
Ace
geplaatst: 5 mei 2006, 20:30 uur
Nicolage Rico schreef:

Van mij mag ie blijven. Alsjeblieft! Laat 'm blijven!! Feyenoord moet ook weer een x kampioen worden...
(quote)

Van mij mag hij ook blijven... Het was mijn alterego Maarten Fontijn die sprak he
Een andere trainer lost niets op. Fontijn eruit, Jaakke eruit! Dat is het devies!
0
geplaatst: 5 mei 2006, 20:32 uur
tuurlijk joh,
het is toch van de gekke dat twee zoutzakken als Jakkes en Van Geel even bepalen dat Blind weg moet.
het is toch van de gekke dat twee zoutzakken als Jakkes en Van Geel even bepalen dat Blind weg moet.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 21:55 uur
0
geplaatst: 5 mei 2006, 21:58 uur
Ik hoop Huub Stevens maar zoals het ernaar uitziet Ronald Koeman.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 21:58 uur
Ik hoop het ook.. Dick Advocaat bij psv, Blind bij ajax, Feyenoord kampioen!! 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 22:03 uur
Ach, misschien gaat Louis wel naar zijn club.. Wie moet az dan helpen aan het kampioensschap? 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 22:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Ach, misschien gaat Louis wel naar zijn club.. Wie moet az dan helpen aan het kampioensschap?

eeeeh......Co?
0
geplaatst: 5 mei 2006, 22:44 uur
Vanavond is het in België eindelijk beslist: Anderlecht kampioen en CL, Standard 2e en CL, Brugge 3e en UEFA, Gent 4e en Intertoto, Lierse eindronde, La Louviere degradeert.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 21:20 uur
Feyenoord raakt Salomon Kalou kwijt, maar ook weer niet. The Times meldt dat Chelsea de Ivoriaanse aanvaller wil kopen om hem te verhuren aan Feyenoord totdat hij een Nederlands paspoort heeft. Pas dan is de aanvaller speelgerechtigd in de Engelse competitie.
Kalou is nog altijd druk bezig versneld Nederlander te worden. De kans dat hij daar spoedig in slaagt, en daardoor kan uitkomen voor het Nederlands elftal op het WK in Duitsland, is uiterst gering.
Bij Feyenoord lijkt Kalou het niet meer naar zijn zin te hebben. Het teleurstellende competitieslot, en de beschuldigende vingers in zijn richting omdat hij te weinig begaan zou zijn met het lot van de Rotterdammers, hebben Kalou's wil om te blijven in De Kuip geen goed gedaan.
Kalou speelt mogelijk op 8 augustus tegen zijn nieuwe club. Chelsea oefent op die dag in De Kuip tegen de Rotterdammers. Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden.
Kalou is nog altijd druk bezig versneld Nederlander te worden. De kans dat hij daar spoedig in slaagt, en daardoor kan uitkomen voor het Nederlands elftal op het WK in Duitsland, is uiterst gering.
Bij Feyenoord lijkt Kalou het niet meer naar zijn zin te hebben. Het teleurstellende competitieslot, en de beschuldigende vingers in zijn richting omdat hij te weinig begaan zou zijn met het lot van de Rotterdammers, hebben Kalou's wil om te blijven in De Kuip geen goed gedaan.
Kalou speelt mogelijk op 8 augustus tegen zijn nieuwe club. Chelsea oefent op die dag in De Kuip tegen de Rotterdammers. Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 21:30 uur
Ik las het Iceman.. En dat voor een schamele 3 miljoen pond!!! Hadden ze hem nou vorig jaar maar verkocht!!!
Toch blijf ik Kalou graag zien spelen... Kwalitatief één van de betere spelers uit de NL-competitie.
Toch blijf ik Kalou graag zien spelen... Kwalitatief één van de betere spelers uit de NL-competitie.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 19:53 uur
Tuurlijk... Blessuretijd. Je kon erop wachten.... Wat een geluk weer.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:00 uur
Ja jammer. Weer zo'n onmogelijke bal die erin gaat. Het moet gezegt worden, knap van Huntelaar maar ook slecht van Ball. Overigens uitermate zwak van de scheids dat hij als goedmakertje Lamey ook maar rood geeft, daar was echt he-le-maal niets aan de hand.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:01 uur
Als Feyenoorder wens ik Ajax van harte geluk met het winnen van de beker. God zij dank geen dubbel voor dat arrogante klote PSV.
Danny, het ga je goed. Guus, het ga je goed. Volgend seizoen zijn wij weer aan de beurt!
Maar eerst nog even gezamenlijk genieten van het WK!!
Danny, het ga je goed. Guus, het ga je goed. Volgend seizoen zijn wij weer aan de beurt!
Maar eerst nog even gezamenlijk genieten van het WK!!
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2006, 20:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Ach gossie, krijgen we dat weer. Het valt de laatste tijd een paar keer zo, maar ik heb het p$v dit seizoen ook zeker 10 keer zien doen. Daar hoor je niemand over. Valse jaloezie, het calimerogevoel...
Vermakelijk blijft het natuurlijk wel. Niets in 010 en uiteindelijk toch nog het een en ander voor ons. Dat laatste-minuut-verhaal geeft het voor mij alleen nog maar meer glans

Ben ik overigens de enige die Andre Ooijer een zuigerig zielig verwend ventje vind?
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:40 uur
Ace schreef:
Ben ik overigens de enige die Andre Ooijer een zuigerig zielig verwend ventje vind?
Ik heb het al meer geschreven: huilers, héle grote huilers zijn al die jongetjes daar in Eindhoven. Alleen Guus, dat is een vent! Geen wonder dat Guusje dat tranendal in Eindhoven gaat verlaten! Ben ik overigens de enige die Andre Ooijer een zuigerig zielig verwend ventje vind?

0
DutchViking
geplaatst: 7 mei 2006, 20:44 uur
Mooi afscheid voor Danny Blind, van mij had hij nog wel even mogen blijven. Het is natuurlijk nog niet zeker, maar ik verwacht wel dat het ontslag in de lucht hangt. Het kan nooit alleen aan de trainer liggen dat een team ondermaats presteert. Het seizoen voor mijn cluppie is dan toch nog enigszins acceptabel afgesloten.
PSV heb ik nooit echt gemogen, van kleins af aan was ik al voor Ajax. Als bijna-Eindhovenaar is dat trouwens niet altijd even makkelijk
PSV heb ik nooit echt gemogen, van kleins af aan was ik al voor Ajax. Als bijna-Eindhovenaar is dat trouwens niet altijd even makkelijk

0
Allmusic
geplaatst: 7 mei 2006, 20:52 uur
Het is al bekend dat Henk ten Cate naar Ajax gaat. Blind had natuurlijk nog een kans moeten krijgen, want het spelersmateriaal waar hij mee moest werken was niet echt geweldig en nog erg jong. Dat het nu beter gaat met Ajax komt niet alleen door Blind, maar zeker ook door Huntelaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.