MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Die turkse keeper gaf hem toch 2 nekslagen en legde hem toen over zijn schouder heen?

Kopstoot... Het wordt steeds erger gemaakt.

Sheplays
lebowski schreef:
(quote)

En ik maar denken dat zoiets spontaan gaat

Het ligt er maar aan in welk aspect Karizma geen zin had.

Een stadstoer door Purmerend is namelijk erg snel voorbij

Leuk dat Turkije gewonnen heeft!

Kopstoot Maar de regels zijn duidelijk, na Schweinsteiger en deze rode kaart. Al zou ik wel willen weten wat Koller gezegd heeft dat Volkan zo reageert...

Gaat je niks aan Cygnus. Dat is een zaak van die twee.

Dat is een zaak tussen die twee en de moeder van Volkan.

Koller mag dan misschien een grote waarde zijn in de kopbalduels en maakte ook een mooie goal, toch vroeg ik me rond de 55ste minuut af wanneer Milan Baros hem zou gaan vervangen. Koller verloor steeds de bal.

De blunder van Cech: hij wordt de beste keeper van de wereld genoemd (en ik spreek dat niet meteen tegen) maar die bal was nat, het glipte uit zijn hand meen ik. Maar dan nog, dan moet je die bal wegboksen.

Over Volkan: die zijn EK is over. Rustu zal nu de netten verdedigen.

DonDijk
Cech kon die bal beter wegkoppen.

Cech had die bal gewoon moeten vangen, hij zat er gewoon naast. Niks natte bal of natte handschoenen. Bij de eerste goal van Turkije zat hij er ook niet goed bij. Cech is allang niet meer de beste keeper ter wereld. Ik vond het wel enorm sneu voor Cech.

Ace
Is hij ooit de beste keeper ter wereld geweest? Hoe meet je nou zoiets? Hij paste (en past misschien nog wel) in het rijtje Van der Sar, Casillas, Buffon, maar nu zat hij er gewoon even een klein beetje naast. Hoewel, dit soort foutjes zie ik Van der Sar nooit maken.

Het was trouwens best gezellig in Bern. Ik denk dat ik vrijdag ook nog maar even afreis naar Basel...

Inmiddels is je broertje je wel voorbijgestreefd in de pool.

Bij ekpoel mag ik dan wel 43e staan, maar bij de "El Ninjo-pool" gaat het een stuk beter

(afbeelding)

Ace schreef:
Is hij ooit de beste keeper ter wereld geweest? Hoe meet je nou zoiets? Hij paste (en past misschien nog wel) in het rijtje Van der Sar, Casillas, Buffon, maar nu zat hij er gewoon even een klein beetje naast. Hoewel, dit soort foutjes zie ik Van der Sar nooit maken.

Het was trouwens best gezellig in Bern. Ik denk dat ik vrijdag ook nog maar even afreis naar Basel...

Het is moeilijk te meten of hij ooit de beste keeper ter wereld is geweest, het is makkelijker om te meten dat hij het niet is. Hij is nog steeds een goede keeper, maar hij komt te onzeker over om de beste te zijn. Ik denk dat Gomes ook in het rijtje thuis hoort.

Paap_Floyd schreef:
Bij ekpoel mag ik dan wel 43e staan, maar bij de "El Ninjo-pool" gaat het een stuk beter

(afbeelding)

Hardlopers zijn doodlopers, dat is al eerder bewezen

Overigens, de dagelijkse "mail' update voor alle deelnemers van de pool is ook hier te lezen.

Donny Tourette
Cygnus schreef:
Al zou ik wel willen weten wat Koller gezegd heeft dat Volkan zo reageert...

Volkan: "Wil je mijn shirtje nu al hebben?"
Koller: "Nee, liever je zus."

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het is moeilijk te meten of hij ooit de beste keeper ter wereld is geweest, het is makkelijker om te meten dat hij het niet is. Hij is nog steeds een goede keeper, maar hij komt te onzeker over om de beste te zijn. Ik denk dat Gomes ook in het rijtje thuis hoort.

Sinds zijn botsing is hij misschien gewoon de oude niet meer . Het is al heel wat dat hij weer keept.

Zat ik me te verheugen op de uitschakeling van Turkije, gebeurt er zoiets . Turkije is het nieuwe Duitsland .

eazyfan
Prachtige wedstrijd, als het regent scoren de Turken prachtig 3de doelpunt!

kArIzMa_TuRk
Ik dacht altijd dat Gianluigi Buffon en Oliver Kahn de beste keepers werden genoemd.
Frozen_Devil schreef:
Over Volkan: die zijn EK is over. Rustu zal nu de netten verdedigen.
Of Tolga Sahin. (keeper van Trabzonspor)

dix
Kos schreef:
(quote)

Kopstoot. . Hij gaf hem een duwtje.

was het een duwtje ???
een duwtje, ja ook dan krijg je rood .. da's helemaal dom zeg.
geef dan gewoon een kopstoot ...

Fijne wedstrijd, maar wel nogal nefast voor mijn pronostiek. Stomme Cech!
En het was wel hilarisch geweest mocht het nog 3-3 geworden zijn en die Turkse verdediger dus de strafschoppen moest stoppen.

dix schreef:

was het een duwtje ???
een duwtje, ja ook dan krijg je rood .. da's helemaal dom zeg.
geef dan gewoon een kopstoot ...

Dan had hij hem net zo goed helemaal in elkaar kunnen slaan

Nicolage Rico schreef:

Ik vind Gomes nog een treetje lager staan. Cech was wat mij betreft de beste met Buffon, maar sinds zijn botsing is het briljante er wel vanaf. Maar goed, hij is nu 25 geloof ik. Een beetje keeper heeft dan nog zeker 10 jaar te gaan, dus tijd genoeg om terug te keren op zijn oude niveau. We mogen blij zijn dat ie ueberhaupt nog keept.

Als je kijkt naar de laatste 15 jaar, dan zijn Schmeicher, Chilavert, Kahn en Buffon de beste keepers geweest. De IFFHS houdt statistieken bij en alhoewel de waarde ervan ongetwijfeld discutabel is, geeft het toch wel een aardige indicatie.

Op dit EK vind ik Lobont en Boruc trouwens ook behoorlijk goed keepen.

dix
Arno schreef:

En het was wel hilarisch geweest mocht het nog 3-3 geworden zijn en die Turkse verdediger dus de strafschoppen moest stoppen.

ja daar hoopte ik ook een beetje op.
qua vorm deed ie overigens niet onder voor Cech, dus dat was zeker spannend geworden.

herman schreef:
(quote)

Ik vind Gomes nog een treetje lager staan. Cech was wat mij betreft de beste met Buffon, maar sinds zijn botsing is het briljante er wel vanaf. Maar goed, hij is nu 25 geloof ik. Een beetje keeper heeft dan nog zeker 10 jaar te gaan, dus tijd genoeg om terug te keren op zijn oude niveau. We mogen blij zijn dat ie ueberhaupt nog keept.

Als je kijkt naar de laatste 15 jaar, dan zijn Schmeicher, Chilavert, Kahn en Buffon de beste keepers geweest. De IFFHS houdt statistieken bij en alhoewel de waarde ervan ongetwijfeld discutabel is, geeft het toch wel een aardige indicatie.

Op dit EK vind ik Lobont en Boruc trouwens ook behoorlijk goed keepen.

Gomes is minder allround dan bijv. een v/d Sar, maar op de lijn is hij af en toe buitenaards. Cech hoorde zeker bij de top. Ik vind v/d Sar de laatste 15 jaar beter dan Chilavert, ook al heb ik lang niet alles van hem gezien. Dat hij veel scoorde telt niet mee aan zijn keeperstalenten. Hoeveel scoorde die gozer per seizoen? v/d Sar hoort zeker bij het rijtje Schmeichel, Chilavert, Kahn en Buffon. Die laatste is ook een favoriet van mij.

Lobont is in feite een vrij middelmatige keeper, ook al doet hij het op dit EK goed.

Ja, Lobont in topvorm mag misschien aan de top 10 ruiken, maar meer ook niet. Alhoewel ik Lobont tegen Milan destijds erg goed vond. Gomes zit voor mij wel in de top 10, maar niet in de top 5.

Chilavert scoorde geloof ik wel vrij vaak, maar er is een Braziliaanse keeper (Ceni?) die nog meer scoort.

Social_Mask
...................Turkije.

herman schreef:
Ja, Lobont in topvorm mag misschien aan de top 10 ruiken.

Ja, hij mag eraan ruiken en dan snel wegwezen...

perfume
Geweldige wedstrijd en veel respect voor de Turken! Knap als je zo kan terugkomen. Verdiend gewonnen vind ik.

Donny Tourette
Carlos Roa, dát was nog eens een keeper zeg.

Ik heb doordat ik in Madrid werkte afgelopen jaar Casillas heel vaak aan het werk gezien en die staat sindsdien bij mij toch ook heel hoog genoteerd, ongelofelijk hoeveel punten die dit jaar voor Madrid heeft gepakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.