Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 16 juni 2008, 17:06 uur
Gisteren voor het eerst 0 punten gehaald. Ik zal niet de enige zijn, want ik sta nog in de top 10.
Voor vandaag:
Polen - Kroatië 1-0
Oostenrijk - Duitsland 0-2
Voor vandaag:
Polen - Kroatië 1-0
0
geplaatst: 16 juni 2008, 17:21 uur
Polen 5-2 Kroatië
Oostenrijk 1-4 Duitsland
Overigens, moet het in dat ene bericht niet SchmeicheL zijn ?
Was natuurlijk een hele goede keeper, ook Kahn, Buffon & Chilavert.
Wat te denken van Preud'homme & Jean-Marie Pfaff ?
én Logan Bailly
Oostenrijk 1-4 Duitsland

én Logan Bailly

0
Spijtoptant
geplaatst: 16 juni 2008, 17:24 uur
Ploppesteksel schreef:
én Logan Bailly

én Logan Bailly

Vergeet Peter Shilton niet. Was ook een kanjer. De grootste blijft natuurlijk Jasjin.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 17:29 uur
Polen - Kroatië 1-2
Oostenrijk - Duitsland 0-5 (al vallen de Duitsers me vies tegen)
0
geplaatst: 16 juni 2008, 18:44 uur
Status Seeker schreef:
Vanwaar dan die optimistische uitslag?
Polen Kroatie - 1-1
0
geplaatst: 16 juni 2008, 18:52 uur
Die uitslag stond er al vóór het EK. Aangezien Nederland na een 3-0 achterstand met 4-3 van Oostenrijk won, helemaal niemand vertrouwen had in het Oostenrijkse team en Duitsland al eerder dik van Oostenrijk gewonnen had (tenminste, dat stond me bij) verwachtte ik een walk-over.
Nu Oostenrijk eenmaal de kans heeft om de Duitsers eruit te knikkeren, mag mijn voorspelling best fout zijn
.
Nu Oostenrijk eenmaal de kans heeft om de Duitsers eruit te knikkeren, mag mijn voorspelling best fout zijn
.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 18:54 uur
herman schreef:
Ik vind Gomes nog een treetje lager staan. Cech was wat mij betreft de beste met Buffon, maar sinds zijn botsing is het briljante er wel vanaf. Maar goed, hij is nu 25 geloof ik. Een beetje keeper heeft dan nog zeker 10 jaar te gaan, dus tijd genoeg om terug te keren op zijn oude niveau. We mogen blij zijn dat ie ueberhaupt nog keept.
Als je kijkt naar de laatste 15 jaar, dan zijn Schmeicher, Chilavert, Kahn en Buffon de beste keepers geweest. De IFFHS houdt statistieken bij en alhoewel de waarde ervan ongetwijfeld discutabel is, geeft het toch wel een aardige indicatie.
Op dit EK vind ik Lobont en Boruc trouwens ook behoorlijk goed keepen.
(quote)
Ik vind Gomes nog een treetje lager staan. Cech was wat mij betreft de beste met Buffon, maar sinds zijn botsing is het briljante er wel vanaf. Maar goed, hij is nu 25 geloof ik. Een beetje keeper heeft dan nog zeker 10 jaar te gaan, dus tijd genoeg om terug te keren op zijn oude niveau. We mogen blij zijn dat ie ueberhaupt nog keept.
Als je kijkt naar de laatste 15 jaar, dan zijn Schmeicher, Chilavert, Kahn en Buffon de beste keepers geweest. De IFFHS houdt statistieken bij en alhoewel de waarde ervan ongetwijfeld discutabel is, geeft het toch wel een aardige indicatie.
Op dit EK vind ik Lobont en Boruc trouwens ook behoorlijk goed keepen.
En van der Sar dan?
0
geplaatst: 16 juni 2008, 18:56 uur
Ploppesteksel schreef:
én Logan Bailly

én Logan Bailly

Die zijn niet van de laatste 15 jaar.
Conway Twitty schreef:
En van der Sar dan?
En van der Sar dan?
Dat is de beste, met Buffon en Casillas. Maar dat lijkt me logisch. Boruc en Lobont zou ik niet bij de besten verwachten, maar dit toernooi doen ze het wel goed.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 19:01 uur
Casillas valt dit EK tot dusver erg tegen. Ik vind Reina beter.
Hopelijk volgt er straks een Oostenrijks wonder. Dan gaat het dak eraf. Ik heb net als Status Seeker 5-0 voor Duitsland
Hopelijk volgt er straks een Oostenrijks wonder. Dan gaat het dak eraf. Ik heb net als Status Seeker 5-0 voor Duitsland

0
geplaatst: 16 juni 2008, 19:04 uur
Ik heb 4-0 staan, maar je weet het nooit. Kan ook best 7-0 of 1-2 worden.
In een andere poule heb ik Oostenrijk in de finale staan, dus ik zou het niet erg vinden als ze winnen.
In een andere poule heb ik Oostenrijk in de finale staan, dus ik zou het niet erg vinden als ze winnen.

0
geplaatst: 16 juni 2008, 19:26 uur
Kijk die heeft er verstand van
:
Polen - Kroatië 0 - 1
Oostenrijk - Duitsland 0 - 2
:Polen - Kroatië 0 - 1
Oostenrijk - Duitsland 0 - 2
0
Der Effe
geplaatst: 16 juni 2008, 20:27 uur
Joy4ever schreef:

Dan ben je de enige in de wereld gok ik, Casillas is samen met van der Sar de beste keeper van de wereld in mijn ogen. Daarna komen Cech en Buffon.
Waarom valt Casillas eigenlijk tegen? Door die goal van Zlatan? Had hij misschien kunnen hebben maar was zeker niet gemakkelijk.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:36 uur
Hopelijk kunnen we straks zingen Schade Deutschland Alles Ist Vorbei . 

0
eazyfan
geplaatst: 16 juni 2008, 20:37 uur
Dat doelpunt van Zlatan vind ik tot nu toe de mooiste die ik gezien heb in het EK. Perfectie!
0
geplaatst: 16 juni 2008, 21:16 uur
Polen - Kroatië 1 - 3
Oostenrijk - Duitsland 0 - 4
Mijn favoriete goal van het EK (ik heb toch wel 95% van alle doelpunten gezien) is de derde Turkse gisteren. Van Persie tegen Frankrijk was ook heerlijk, maar dan vooral de fase ervoor
Oostenrijk - Duitsland 0 - 4
Mijn favoriete goal van het EK (ik heb toch wel 95% van alle doelpunten gezien) is de derde Turkse gisteren. Van Persie tegen Frankrijk was ook heerlijk, maar dan vooral de fase ervoor

0
geplaatst: 16 juni 2008, 21:28 uur
Wat een sensatie bij Duitsland - Oostenrijk. Beide bondscoaches verlaten het veld en gaan op de tribune zitten. 

0
thejazzscène
geplaatst: 16 juni 2008, 22:00 uur
Nederland heeft knap gespeeld tegen Frankrijk. Vooral die goal van Robben vond ik wel grappig: eerst Henry die binnentrapt en de fransen kregen plots terug hoop. Maar niet erg lang want na nog geen halve minuut erna wordt er door Nederland weer een binnengetrapt vanuit een bijna onmogelijke hoek. 
De Campings in Oostenrijk en Zwitserland zitten goed volgeboekt heb ik gehoord.

De Campings in Oostenrijk en Zwitserland zitten goed volgeboekt heb ik gehoord.

0
geplaatst: 16 juni 2008, 22:47 uur
eazyfan schreef:
Dat doelpunt van Zlatan vind ik tot nu toe de mooiste die ik gezien heb in het EK. Perfectie!
Bij Nederland kun je kiezen uit de mooie doelpunten. De 2e tegen Italië en de laatste 3 tegen Frankrijk waren allen wereldgoals, of het nu de goal zelf, de aanval of een bepaalde fase was.
Die van Zlatan en de 3-2 van Nihat tegen Tjechië was ook erg mooi, ook vooral het moment. Die van Ballack van daarnet was ook mooi, maar heeft wat minder allure vanwege de zouteloze wedstrijd.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 16 juni 2008, 22:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Die van Ballack van daarnet was ook mooi, maar heeft wat minder allure vanwege de zouteloze wedstrijd.
Mee eens.Die van Ballack van daarnet was ook mooi, maar heeft wat minder allure vanwege de zouteloze wedstrijd.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 23:14 uur
Het lijkt wel of de wedstrijden steeds minder boeiend worden. Vandaag zette ik het na een half uur mijn tv al uit. Mooiste wedstrijden tot nu toe waren naar mijn mening Nederland - Frankrijk en Portugal - Tsjechie.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 23:39 uur
Blijkbaar niet heh...
Ik vond Roemenië - Italië toch ook wel mooi hoor.. Dikke thriller
Ik vond Roemenië - Italië toch ook wel mooi hoor.. Dikke thriller

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.