Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:11 uur
Zal je je niet schuldig voelen als teamgenoot en eventueel vriend om nog te genieten van dit EK?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Zal je je niet schuldig voelen als teamgenoot en eventueel vriend om nog te genieten van dit EK?
Ik denk dat de spelers zich schuldig gaan voelen als ze nu de titel niet pakken.Zal je je niet schuldig voelen als teamgenoot en eventueel vriend om nog te genieten van dit EK?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:14 uur
misorabi schreef:
Hoe oud was de dochter van Bouhlarouz?
Te vroeg geboren. Een dag.Hoe oud was de dochter van Bouhlarouz?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:15 uur
Dochter Boulahrouz overleden
De woensdag te vroeg geboren dochter Anissa van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw is donderdag overleden in Lausanne. Dat maakte de teamleiding van het Nederlands elftal donderdag bekend.
Woensdag werd Boulahrouz met spoed bij de training weggehaald. Dat omdat er complicaties waren opgetreden bij de zwangerschap van zijn vrouw.
Of de verdediger bij de EK-selectie van Marco van Basten blijft is vooralsnog onbekend.
--
Echt verschrikkelijk zeg...
De woensdag te vroeg geboren dochter Anissa van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw is donderdag overleden in Lausanne. Dat maakte de teamleiding van het Nederlands elftal donderdag bekend.
Woensdag werd Boulahrouz met spoed bij de training weggehaald. Dat omdat er complicaties waren opgetreden bij de zwangerschap van zijn vrouw.
Of de verdediger bij de EK-selectie van Marco van Basten blijft is vooralsnog onbekend.
--
Echt verschrikkelijk zeg...
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:17 uur
rayman schreef:
(quote)
Ik denk dat de spelers zich schuldig gaan voelen als ze nu de titel niet pakken.Dat zou best waar kunnen zijn, wat je zegt.
Bouhla zelf zal niet meer spelen, ben ik bang.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:20 uur
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:21 uur
En juist Khalid vond ik de beste verdediger in het Nederlands elftal.
0
DutchViking
geplaatst: 19 juni 2008, 12:26 uur
Gecondoleerd Khalid Boulahrouz met dit zware verlies
Op dit soort momenten is voetbal ineens een bijzaak, zoals Rico al zegt.
Op dit soort momenten is voetbal ineens een bijzaak, zoals Rico al zegt.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat bedoelde Ray ook.
(quote)
Dat bedoelde Ray ook.
Weet ik, maar ik moest het even kwijt...
Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:35 uur
Een groter drama dan het overleven van je eigen kind is volgens mij niet denkbaar. En gezien het aantal vaders in deze groep gaat dit niet in de koude kleren zitten.
Dat je hier als team enorm sterk en onverzettelijk door kan worden heb ik helaas zelf aan den lijve mogen ondervinden. Een aantal seizoenen geleden overleed onze 28-jarige spits aan een hartstilstand vlak na de training. Dat gebeurde in november. We hebben geen wedstrijd meer verloren. Deze tragedie is weliswaar van en iets andere orde, en het is ontzettend ongepast om het nu over voetbal te hebben, maar de realiteit is wel dat het toernooi gewoon doorgaat. En dit zou wel eens hele grote krachten kunnen losmaken.
Dat je hier als team enorm sterk en onverzettelijk door kan worden heb ik helaas zelf aan den lijve mogen ondervinden. Een aantal seizoenen geleden overleed onze 28-jarige spits aan een hartstilstand vlak na de training. Dat gebeurde in november. We hebben geen wedstrijd meer verloren. Deze tragedie is weliswaar van en iets andere orde, en het is ontzettend ongepast om het nu over voetbal te hebben, maar de realiteit is wel dat het toernooi gewoon doorgaat. En dit zou wel eens hele grote krachten kunnen losmaken.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:35 uur
Man wat vreselijk voor zo'n jong stel 
Bouhlarouz moet niet meer spelen, dat lijkt me teveel gevraagd van zo'n jongen.

Bouhlarouz moet niet meer spelen, dat lijkt me teveel gevraagd van zo'n jongen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:37 uur
Idd lastig om dan over voetbal te praten, maar het team is zonder Bouhla sowieso zwakker. Misschien dat hij erbij is, maar het lijkt me niet verstandig om hem te laten voetballen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:39 uur
Aan de andere kant zie ik hem juist wel voetballen.. afleiding.. frustraties eruit spelen.... de wil om toch door te gaan...
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:40 uur
Ik denk ook dat ie wel wil. Maar misschien moet ie tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Hier zullen nog wel wat gesprekken over worden gevoerd.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:45 uur
HiLL schreef:
Aan de andere kant zie ik hem juist wel voetballen.. afleiding.. frustraties eruit spelen.... de wil om toch door te gaan...
Ik kan me voorstellen dat je op zulke momenten bij je vriendin wil zijn en niet in trainingskamp. Verdriet en woede lijken me geen goede ingrediënten voor een potje voetballen, niet voor hem, niet voor het team en zeker niet voor de verwerking van zijn verlies.
Als hij in zijn emotionele staat ook nog rood ophaalt en het team dupeert, is zo'n jongen nog kapotter dan hij al is. Jezus, wat verdrietig allemaal.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 12:45 uur
Ja misschien wel idd... vreselijk dit. Ook voor Oranje (verlies van Khalid). Al is het voor hem en zijn vrouw 50.000 keer zo erg uiteraard.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 13:17 uur
Nicolage Rico schreef:
De sfeer binnen de groep slaat natuurlijk in 1 x helemaal om.
Denk ik niet , wij gaan de titel pakken voor Khalid .
0
geplaatst: 19 juni 2008, 13:20 uur
rudiger schreef:
(quote)
Dat kan, maar de sfeer is natuurlijk wel omgeslagen. Denk jij dat ze nog lopen te dollen en grappen lopen te maken op het trainingsveld?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 13:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Natuurlijk is de sfeer volledig om. Maar dat hoeft niets af te doen aan de onverzetterlijkheid.De sfeer binnen de groep slaat natuurlijk in 1 x helemaal om.
0
DonDijk
geplaatst: 19 juni 2008, 13:22 uur
Overigens lijkt Bouhla me best wel een type dat nog gaat voetballen ook. Voor zn vrouw en dochter. Hoewel ik het niet had gedaan denk ik..
0
geplaatst: 19 juni 2008, 13:23 uur
Portugal - Duitland 2-0
Kroatië - Turkijë 2-0
Nederland - Rusland 4-0
Spanje - Italië* 0-0 *wns
Kroatië - Turkijë 2-0
Nederland - Rusland 4-0
Spanje - Italië* 0-0 *wns
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.