MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
Portugal - Duitsland 3-1
Kroatie - Turkije 2-1
Nederland - Rusland 4-2
Spanje - Italie 1-1 (weet ik veel wie wint na strafschoppen)

Donny Tourette
Verschrikkelijk nieuws inderdaad. Dan zal Melchiot hem wel gaan vervangen neem ik aan.

rayman schreef:
(quote)
Natuurlijk is de sfeer volledig om. Maar dat hoeft niets af te doen aan de onverzetterlijkheid.

Dat begrijp ik, daar had ik het ook niet over.

Alle doelpunten die vanaf nu worden gemaakt worden opgedragen aan dit verlies , hopen dat het er veel gaan worden .

Melchiot als vervanger voor Khalid

Wat erg voor Bouhlarouz, innige deelneming.

Wat erg inderdaad. Die gaat niet meer spelen. Al zou hij nog willen lijkt het me zelfs onverstandig hem op te stellen.

Donny Tourette
HiLL schreef:
Melchiot als vervanger voor Khalid

Waarom niet? Die staat echt zijn mannetje wel.

Boulahrouz verzet gedachten
door onze speciale verslaggevers
LAUSANNE - Khalid Boulahrouz heeft op het trainingsveld in Stade Olympique de la Pontaise geprobeerd zijn gedachten te verzetten. De international van Oranje werd gisteren met zijn vrouw Sabia getroffen door groot persoonlijk leed. Zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa overleed in het ziekenhuis van Lausanne. De aanwezigheid van Boulahrouz op de besloten training bevestigt dat de verdediger het EK afmaakt.

Bron: Telegraaf.nl

Hulde!

Donny Tourette schreef:
(quote)

Waarom niet? Die staat echt zijn mannetje wel.

Gewoonweg mindere speler.

Toch goed om te horen dat hij doorgaat.

Inderdaad veel respect.

Donny Tourette
Ja, hopen dat hij bij de les kan blijven.

Toch goed om te horen dat hij doorgaat.

poeh..........., je moet het maar kunnen opbrengen.
Het geeft denk ik wel goed aan dat het team ook echt een team is, waar hij steun vindt.

Spijtoptant
Portugal - Duitsland: 2-2 Portugal door na penalties. 8 gele kaarten, netjes verdeeld, en een rode kaart voor de Zuid Europeanen.

Kroatie - Turkije: 0-1 Buitenspeldoelpunt in de laatste minuut.

Nederland - Hiddink: 3-0. Leuke ploeg hoor, dat Rusland, maar een maatje te klein voor ons.

Spanje - Italië: 4-1 Spanje dendert over Italië, dat met zwak spel de kwartfinales ingemazzeld is, heen. Mag ook wel, want het wordt de laatste overwinning voor Spanje op dit toernooi.

Oldfart schreef:
Het geeft denk ik wel goed aan dat het team ook echt een team is, waar hij steun vindt.
Dat vind ik ook zo mooi

max en joep
ik vraag me alleen af of hij niet bij zijn vrouw moet zijn ipv op het veld.
haar gedachten zullen ook "verzet" moeten worden.
zij heeft immers 9 maanden het kind bij zich gedragen...

sterkte voor Khalid en vrouw.

max en joep schreef:
ik vraag me alleen af of hij niet bij zijn vrouw moet zijn ipv op het veld.
haar gedachten zullen ook "verzet" moeten worden.
zij heeft immers 9 maanden het kind bij zich gedragen...

sterkte voor Khalid en vrouw.

Misschien heeft zijn vrouw wel gezegd dat hij moet gaan spelen.

Ja, daar dacht ik ook al aan. Ze zal dan wel bij familie zitten. Of wel bij Bouhla op de kamer mogen slapen oid.

max en joep
rudiger schreef:
(quote)

Misschien heeft zijn vrouw wel gezegd dat hij moet gaan spelen.

geloof je het zelf?

Ja dat lijkt me wel ja.

Spijtoptant
Er is ook niets dat er op wijst dat je zo'n tragedie beter kunt verwerken als je besluit jezelf niet beschikbaar te stellen. Het ene is niet beter dan het andere. Het ligt puur aan de personen zelf (Bouhla *en* zijn vrouw) wat voor hen de beste keus is.

Spijtoptant schreef:
Er is ook niets dat er op wijst dat je zo'n tragedie beter kunt verwerken als je besluit jezelf niet beschikbaar te stellen.

Dat is waar, maar of je er beter door voetbalt is natuurlijk een tweede. Hoe kan je je in hemelsnaam concentreren op een wedstrijd na zo'n drama?

Spijtoptant
lebowski schreef:
(quote)

Dat is waar, maar of je er beter door voetbalt is natuurlijk een tweede. Hoe kan je je in hemelsnaam concentreren op een wedstrijd na zo'n drama?

Het is aan Van Basten om te bepalen of Bouhla opgesteld wordt, ik ben er van overtuigd dat hij wel een juiste keuze weet te maken. Daar istie de laatste tijd goed in.

Je kan er natuurlijk op wachten dat één van de aankomende tegenstanders Bouhla opzoekt tijdens de wedstrijd en iets naars roept over zijn dochtertje. Dan wordt het in meerdere opzichten rood voor zijn ogen.

Misschien moeten we het er maar op houden dat wanneer je een drama als dit niet zelf hebt meegemaakt je geen idee hebt wat het beste voor je is. Van Basten bepaalt of ie speelt, en ik ga er maar van uit dat Bouhla aangeeft waar hij zich het minst ongelukkig bij voelt.

En jemig Joy, ik zie in dat een mens slecht kan zijn. Maar dit geloof ik niet hoor.

Spijtoptant
Joy4ever schreef:
Je kan er natuurlijk op wachten dat één van de aankomende tegenstanders Bouhla opzoekt tijdens de wedstrijd en iets naars roept over zijn dochtertje. Dan wordt het in meerdere opzichten rood voor zijn ogen.

Ik denk dat als je als speler zoiets flikt, en dat dat bekend wordt, dat je een heel groot probleem hebt, niet in het minst bij je eigen fans.

Dit is een andere categorie dan 'je zus is een hoer', of iets dergelijks.

Toch zie ik het ook nog wel gebeuren, alleen zie ik het een Rus niet doen. Eerder een Spanjaard of een Italiaan. Voetbal blijft oorlog voor veel mensen.

Zal er nog aandacht aan besteed worden bij de wedstrijd?

Nee, dat zal niemand kunnen zeggen. Voetbal is oorlog, maar wel een oorlog met respect voor zulke dingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.