Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2008, 19:00 uur
Spijtoptant schreef:
Spanje heeft nog niets laten zien.
Hoe "slecht" de tegenstanders van Spanje ook geweest mogen zijn neemt nog niet weg dat Spanje bij vlagen prachtig voetbal heeft laten zien. Nothing personal maar ik vind het absolute onzin als een land goed speelt tegen een "minder" land dit dan niets zou zeggen over het "betere" land, in dit geval Spanje. Hoe vaak heb ik Oranje niet zien ploeteren tegen de kleintjes? Terwijl ze veel beter zouden moeten zijn. Daarnaast is het des te knapper wat Spanje laat zien omdat zij tot op heden altijd de favoriet waren in de wedstrijden die zij speelden. Spanje is daarmee het enige land dat tot heden volledig zijn favorietenrol heeft waargemaakt met vijf overwinningen in even zoveel wedstrijden. Prima keeper, ijzersterke verdediging, briljant middenveld en een wereldspits. Als we dit afzetten tegen de route die de Duitsers hebben afgelegd dan komen ze niet eens in de buurt van de Spanjaarden. Duitsland heeft tegen nog "mindere" landen moeten spelen en deed dit met over het algemeen belabberd voetbal. Doet verder niets af aan de prestatie dat ze er weer staan maar als er één van de finalisten tot op heden nog "niets" heeft laten zien dan is het imho Duitsland.Spanje heeft nog niets laten zien.
@VanDeGriend: Viva Espana

0
Sheplays
geplaatst: 29 juni 2008, 19:22 uur
Ja doch, wir bekommen eine Europameister und das werden die Spanier!
Viva España!
0
geplaatst: 29 juni 2008, 19:46 uur
Spijtoptant schreef:
Twee keer winnen van een tactisch onbenullig spelend Rusland, wat veredelde oefenpotjes tegen kabouters als Zweden en Griekenland, en een doelpuntloze slaappil tegen het ontluisterend zwakke Italië.
De Duitsers hebben met hart en ziel moeten knokken om te staan waar ze nu staan: in de finale.
Dat laten mijn Duitse vrienden echt niet meer lopen.
Twee keer winnen van een tactisch onbenullig spelend Rusland, wat veredelde oefenpotjes tegen kabouters als Zweden en Griekenland, en een doelpuntloze slaappil tegen het ontluisterend zwakke Italië.
De Duitsers hebben met hart en ziel moeten knokken om te staan waar ze nu staan: in de finale.
Dat laten mijn Duitse vrienden echt niet meer lopen.
Vraagje , tegen wie heeft Duitsland moeten knokken dan ?
0
geplaatst: 29 juni 2008, 19:46 uur
Dat Rusland slecht was, was te danken aan een goed georganiseerd Spanje. Ze hebben zeker en vast iets laten zien.
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 juni 2008, 20:02 uur
rudiger schreef:
(quote)
Polen, Oostenrijk, Kroatië, Portugal en Turkije.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:14 uur

Duitsland heeft 5en `n halve wedstrijd kut gevoetbald en 45 aardige minuten tegen Portugal gespeeld .
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:24 uur
Dit is 1 van de allerslechtste EK`s die ik ooit heb gezien , ik heb weinig echte voetbalthrillers gezien en als zo`n land als Duitsland in de finale staat met zo`n slecht en negatief voetbal , zegt me dat genoeg .
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:39 uur
Vreselijk hoe deze finale wordt ingeleid. Nog slechter dan 2 jaar geleden bij het WK.
Ik denk 2-1 voor Duitsland.
Ik denk 2-1 voor Duitsland.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:44 uur
rudiger schreef:
Duitsland heeft 5en `n halve wedstrijd kut gevoetbald en 45 aardige minuten tegen Portugal gespeeld .
T was inderdaad helemaal niks. Ook tegen Polen niet overigens, daar had Kazachstan nog wel van gewonnen. Maar who cares...Al zouden ze aardig gevoetbald hebben. Dan zijn we nog voor Spanje.Duitsland heeft 5en `n halve wedstrijd kut gevoetbald en 45 aardige minuten tegen Portugal gespeeld .
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:45 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
T was inderdaad helemaal niks. Ook tegen Polen niet overigens, daar had Kazachstan nog wel van gewonnen. Maar who cares...Al zouden ze aardig gevoetbald hebben. Dan zijn we nog voor Spanje.Precies .

0
Spijtoptant
geplaatst: 29 juni 2008, 20:46 uur
rudiger schreef:

(quote)

Ik had het over knokken.
Nu is de finale, die staat op zich, en ik heb vertrouwen in de onverzettelijkheid van de Duitsers.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 20:47 uur
Spijtoptant schreef:
Ik had het over knokken. .
Ja daar komen we niet voor bij een voetbaltoernooi.Ik had het over knokken. .
0
geplaatst: 29 juni 2008, 21:35 uur
Mooie goal zeg 
Toch niet de minste speler die er even wordt uitgelopen.
Op naar de 2-0 en 3-0.

Toch niet de minste speler die er even wordt uitgelopen.

Op naar de 2-0 en 3-0.

0
geplaatst: 29 juni 2008, 21:37 uur
Mensen juich nou niet te vroeg .
Sorry ik kan het ook niet laten .

Sorry ik kan het ook niet laten .

0
Ruby1966
geplaatst: 29 juni 2008, 21:43 uur
Ik durf ook eigenlijk nog niet te juichen.....
maar doe het toch

maar doe het toch

0
geplaatst: 29 juni 2008, 21:53 uur
DE Slemiel ;
Eerst schiet je Duitsland in de laatste minuut naar de finale .
Vervolgens wordt je in de rust van die finale gewisseld , omdat het doelpunt van Spanje je wordt aangerekend .
Zijn naam
Is Laam .

Eerst schiet je Duitsland in de laatste minuut naar de finale .
Vervolgens wordt je in de rust van die finale gewisseld , omdat het doelpunt van Spanje je wordt aangerekend .
Zijn naam
Is Laam .

0
Spijtoptant
geplaatst: 29 juni 2008, 22:37 uur
Alle Spanjefans: Van harte gefeliciteerd. Een verdiende titel. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.