MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Spijtoptant schreef:
Spanje heeft nog niets laten zien.
Hoe "slecht" de tegenstanders van Spanje ook geweest mogen zijn neemt nog niet weg dat Spanje bij vlagen prachtig voetbal heeft laten zien. Nothing personal maar ik vind het absolute onzin als een land goed speelt tegen een "minder" land dit dan niets zou zeggen over het "betere" land, in dit geval Spanje. Hoe vaak heb ik Oranje niet zien ploeteren tegen de kleintjes? Terwijl ze veel beter zouden moeten zijn. Daarnaast is het des te knapper wat Spanje laat zien omdat zij tot op heden altijd de favoriet waren in de wedstrijden die zij speelden. Spanje is daarmee het enige land dat tot heden volledig zijn favorietenrol heeft waargemaakt met vijf overwinningen in even zoveel wedstrijden. Prima keeper, ijzersterke verdediging, briljant middenveld en een wereldspits. Als we dit afzetten tegen de route die de Duitsers hebben afgelegd dan komen ze niet eens in de buurt van de Spanjaarden. Duitsland heeft tegen nog "mindere" landen moeten spelen en deed dit met over het algemeen belabberd voetbal. Doet verder niets af aan de prestatie dat ze er weer staan maar als er één van de finalisten tot op heden nog "niets" heeft laten zien dan is het imho Duitsland.

@VanDeGriend: Viva Espana

Sheplays
Der Effe schreef:
Deutschland über alles, wir bekommen Europameister

Ja doch, wir bekommen eine Europameister und das werden die Spanier!

Viva España!

Spijtoptant schreef:
Spanje heeft nog niets laten zien.

Twee keer winnen van een tactisch onbenullig spelend Rusland, wat veredelde oefenpotjes tegen kabouters als Zweden en Griekenland, en een doelpuntloze slaappil tegen het ontluisterend zwakke Italië.

De Duitsers hebben met hart en ziel moeten knokken om te staan waar ze nu staan: in de finale.

Dat laten mijn Duitse vrienden echt niet meer lopen.

Vraagje , tegen wie heeft Duitsland moeten knokken dan ?

Dat Rusland slecht was, was te danken aan een goed georganiseerd Spanje. Ze hebben zeker en vast iets laten zien.

Ruby1966
Viva España!

Spijtoptant
rudiger schreef:
(quote)

Vraagje , tegen wie heeft Duitsland moeten knokken dan ?

Polen, Oostenrijk, Kroatië, Portugal en Turkije.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Polen, Oostenrijk, Kroatië, Portugal en Turkije.

Duitsland heeft 5en `n halve wedstrijd kut gevoetbald en 45 aardige minuten tegen Portugal gespeeld .

Dit is 1 van de allerslechtste EK`s die ik ooit heb gezien , ik heb weinig echte voetbalthrillers gezien en als zo`n land als Duitsland in de finale staat met zo`n slecht en negatief voetbal , zegt me dat genoeg .

Mijn voorspelling:

0-0

Spanje wint na penalty's.

Vreselijk hoe deze finale wordt ingeleid. Nog slechter dan 2 jaar geleden bij het WK.

Ik denk 2-1 voor Duitsland.

rudiger schreef:
Duitsland heeft 5en `n halve wedstrijd kut gevoetbald en 45 aardige minuten tegen Portugal gespeeld .
T was inderdaad helemaal niks. Ook tegen Polen niet overigens, daar had Kazachstan nog wel van gewonnen. Maar who cares...Al zouden ze aardig gevoetbald hebben. Dan zijn we nog voor Spanje.

VanDeGriend schreef:
(quote)
T was inderdaad helemaal niks. Ook tegen Polen niet overigens, daar had Kazachstan nog wel van gewonnen. Maar who cares...Al zouden ze aardig gevoetbald hebben. Dan zijn we nog voor Spanje.

Precies .

Spijtoptant
rudiger schreef:
(quote)

Ik had het over knokken.

Nu is de finale, die staat op zich, en ik heb vertrouwen in de onverzettelijkheid van de Duitsers.

Spijtoptant schreef:

Ik had het over knokken. .
Ja daar komen we niet voor bij een voetbaltoernooi.

1-0 Spanje

Sheplays
musicfriek schreef:
1-0 Spanje

Sheplays schreef:
(quote)

Mooie goal zeg

Toch niet de minste speler die er even wordt uitgelopen.

Op naar de 2-0 en 3-0.

Rhythm & Poetry schreef:
Mijn voorspelling:

0-0

Spanje wint na penalty's.

Er moeten rare dingen gebeuren wil dit nog uitkomen.

Mensen juich nou niet te vroeg .
Sorry ik kan het ook niet laten .

Ruby1966
Ik durf ook eigenlijk nog niet te juichen.....

maar doe het toch

DE Slemiel ;

Eerst schiet je Duitsland in de laatste minuut naar de finale .
Vervolgens wordt je in de rust van die finale gewisseld , omdat het doelpunt van Spanje je wordt aangerekend .

Zijn naam
Is Laam .

Ruby1966

(afbeelding)

Mijn voorspelde winnaar in de MuMe poule!

Spijtoptant
Alle Spanjefans: Van harte gefeliciteerd. Een verdiende titel.

Spanje

handsome_devil

Der Effe
Kut

Woo hoo

Terechte winnaar, lijkt me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.