Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Superbeertje
geplaatst: 27 juni 2008, 16:11 uur
Ik hoorde allemaal shit over de Russen. Dat ze doping hadden gebruikt ofzo tegen Nederland
Zal wel niet waar zijn, en waar speelt Boulahrouz volgend seizoen?
0
Spijtoptant
geplaatst: 27 juni 2008, 16:16 uur
Superbeertje schreef:
Ik hoorde allemaal shit over de Russen. Dat ze doping hadden gebruikt ofzo tegen Nederland
Zal wel niet waar zijn, en waar speelt Boulahrouz volgend seizoen?Ja, dat van die doping dat kwam in de wereld door een foto van een Russische speler met een blauwe tong, en dat zou dan door doping komen. Maar tegenberichten zeggen dat het door een sportdrankje komt.
Ik geloof beide verhalen niet, althans, ik heb van beide verhalen nog nooit gehoord, en zeker doping die een blauwe tong achterlaat die zul je toch echt niet gebruiken. Zoiets probeer je stiekem te doen, namelijk.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 16:21 uur
Hij heeft gewoon met een schaap lopen te tongen. Toen heeft ie 'blauwtong' opgelopen. Die russische schapentongers 

0
Spijtoptant
geplaatst: 27 juni 2008, 17:52 uur
Mij deed de foto van die Rus met die blauwe tong aan de film 'Name of the Rose' denken.
Die Russen hebben gewoon verboden boekies gelezen.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 19:28 uur
Ook de laatste Nederlander is inmiddels uit het toernooi: Bert Maalderink heeft zijn ontslag bij de NOS ingediend. Hij kreeg onvoldoende steun van zijn collega's 

0
geplaatst: 28 juni 2008, 16:00 uur
Spijtoptant schreef:
Mij deed de foto van die Rus met die blauwe tong aan de film 'Name of the Rose' denken.
Volgens mij hebben ze ''Asterix en de Olympische spelen'' gelezen.
Ik vond die commentator trouwens wel grappig aan het begin van Spanje - Rusland, na alle voorpraat zei de commentator: ''Zo dat is ook allemaal gebeurt, nou gaat het echt beginnen''

0
geplaatst: 28 juni 2008, 22:29 uur
Morgenavond weten we wie het EK 2008 heeft gewonnen. Ik heb genoten van het EK. In tijden niet zo euforisch geweest over het Nederlands Elftal. Maar ik heb ook erg genoten van de ware Houdini acts van de Turken, de wedstrijden tegen Tsjechië en Kroatië zal ik nooit meer vergeten! Voorts vond ik de Russen fantastisch spelen tegen Oranje, Spanje deed hetzelfde tegen diezelfde Russen. De draken van wedstrijden waren dit keer gelukkig op één hand te tellen. En nu mogen Duitsland en Spanje morgen bepalen wie de beste is. Spanje heeft alle vijf zijn wedstrijden gewonnen en geen van die overwinningen was onverdiend, verre van zelfs. De Duitsers hebben alleen overtuigd tegen Polen en deels tegen Portugal. Maar goed, ze staan er weer en dat is ook een kwaliteit. Toch zou het voor mij een behoorlijke domper zijn als ze morgen winnen, tenzij ze de Spanjaarden duidelijk de baas zijn natuurlijk. Het laatste bericht is dat Ballack de finale mogelijk moet missen. Dat zou na het WK van 2002 zijn tweede absentie zijn in de finale van een eindronde. Laten we iig hopen op een memorabel slot van een meer dan vermakelijk EK!
Spanje - Duitsland = 3-1
Spanje - Duitsland = 3-1
0
Spijtoptant
geplaatst: 28 juni 2008, 22:48 uur
Ik ben het bijna helemaal met je eens, Joy4ever.
Het enige verschilpuntje is de winnaar. Het boeit me niet hoe onverdiend, maar ik hoop dat de Duitsers winnen.
Het enige verschilpuntje is de winnaar. Het boeit me niet hoe onverdiend, maar ik hoop dat de Duitsers winnen.
0
geplaatst: 28 juni 2008, 22:58 uur
Ik denk ook dat de Duitsers winnen. Wanneer je de onderliggende partij bent en vrijwel elke kans afmaakt die je krijgt, dan beschik je toch echt over kwaliteiten. 
Alleen door Lehmann durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Als er bij Duitsland een Cassilas had gestaan was het tegen Turkije ook veel makkelijker gegaan.

Alleen door Lehmann durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Als er bij Duitsland een Cassilas had gestaan was het tegen Turkije ook veel makkelijker gegaan.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 03:08 uur
Belachelijk, al die pro-moffen hier.. Spanje moet natuurlijk winnen! Maar ik geef grif toe dat ik er een hard hoofd in heb. Duitsland heeft ons al duizelingwekkende statistieken laten zien. Spanje komt voor het eerst sinds 24 jaar weer eens kijken, dat spreekt tegen ze, ben ik bang. Spanje zou wel de ideale winnaar zijn, al zolang verstoken van een terechte toernooi overwinning.. het zou gerechtigheid zijn verdomme!
0
geplaatst: 29 juni 2008, 09:27 uur
Joy4ever schreef:
De draken van wedstrijden waren dit keer gelukkig op één hand te tellen.
De draken van wedstrijden waren dit keer gelukkig op één hand te tellen.
Klopt , die waren te zoeken bij de Duitsers.
Alle 5 .
0
artemio
geplaatst: 29 juni 2008, 12:31 uur
rudiger schreef:
Alle 5 .
(quote)
Alle 5 .
Volgens mij was de enige 0-0 nog altijd tussen roemenië en frankrijk.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 12:47 uur
Dat is nu ook weer niet waar, Spanje-Italië was ook 0-0. Maar Roemenië-Frankrijk was wel veruit de slechtste wedstrijd van het toernooi, hoewel de matchen met de Grieken, Griekenland-Zweden of Griekenland-Rusland er ook heel dichtbij zitten. Vergeleken daarbij is een wedstrijd van Duitsland schitterend verfrissend voetbal

0
geplaatst: 29 juni 2008, 13:36 uur
rudiger schreef:
Alle 5 .
(quote)
Alle 5 .
Belachelijk, al die anti-moffen hier !
En dit is dan nog een belachelijke opmerking ook ..
Heb jij niet genoten van Duitsland-Turkije ?
Al kwam het niet door de Duitsers ?
Duitsland - Oostenrijk was een draak van een match.
Duitsland - Kroatië was dat niet, dankzij Kroatië.
Duitsland - Polen was dat niet, dankzij Duitsland.
Duitsland - Portugal was dat niet, dankzij Duitsland & Portugal.
De matchen met de (anti-voetbal-)Grieken waren nogal wat erger.
Voor de rest zou ik Frankrijk - Roemenië, Frankrijk - Italië & Zwitserland - Portugal draken van matchen noemen.
In totaal dus (Griekenland-Spanje niet meegeteld, niet gezien): 6tal draken van matchen. En daarbij kunnen we misschien toch ook nog wel een stuk of 5 matchen rekenen die niet echt boeiden, maar ook niet echt erg saai waren: Turkije - Zwitserland bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 14:37 uur
Ik zeg ook niet dat Spanje niet de terechte winnaar is. Ik verwacht alleen dat Duitsland (zoals altijd) er met de titel vandoor gaat, en dat Duitsland lang niet zo slecht heeft gespeeld als dat sommigen van jullie beweren. Of ben ik dan een pro-mof? 

0
Superbeertje
geplaatst: 29 juni 2008, 15:24 uur
Nederland, Turkije, Rusland, al mijn (oude) favorieten liggen uit het toernooi. Dan ligt alle hoop op Spanje en dat ze Duitsland maar met 3-0 mogen kloppen! 

0
geplaatst: 29 juni 2008, 16:48 uur
Spanje verdient om te winnen omdat ze een toernooi beter hebben afgelegd als Duitsland. Achjah, dan verdient volgens mij Nederland nog steeds om kampioen te worden.. We zullen straks in de match zien of Spanje erin slaagt Duitsland weg te spelen. Zoja, DAN verdienen ze te winnen. Zoneen, dan verdienen ze het evenveel als Duitsland, mocht Duitsland ze niet overspoelen, want dan verdient Duitsland het..
Wat maakt het uit wie het verdient?
Die moffen winnen toch lekker
Wat maakt het uit wie het verdient?
Die moffen winnen toch lekker

0
geplaatst: 29 juni 2008, 18:11 uur
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 juni 2008, 18:41 uur
Spanje heeft nog niets laten zien.
Twee keer winnen van een tactisch onbenullig spelend Rusland, wat veredelde oefenpotjes tegen kabouters als Zweden en Griekenland, en een doelpuntloze slaappil tegen het ontluisterend zwakke Italië.
De Duitsers hebben met hart en ziel moeten knokken om te staan waar ze nu staan: in de finale.
Dat laten mijn Duitse vrienden echt niet meer lopen.
Twee keer winnen van een tactisch onbenullig spelend Rusland, wat veredelde oefenpotjes tegen kabouters als Zweden en Griekenland, en een doelpuntloze slaappil tegen het ontluisterend zwakke Italië.
De Duitsers hebben met hart en ziel moeten knokken om te staan waar ze nu staan: in de finale.
Dat laten mijn Duitse vrienden echt niet meer lopen.
0
geplaatst: 29 juni 2008, 18:54 uur
Ja en het zou helemaal mooi zijn als Duitsland beter is en verliest 
Maar laten we sowieso hopen dat een voetbalploeg het wint, en daar doet er vanavond maar een van mee.
Viva Espana

Maar laten we sowieso hopen dat een voetbalploeg het wint, en daar doet er vanavond maar een van mee.
Viva Espana

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.