Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2008, 14:46 uur
Zo kan ie wel weer. Slowchat geruimd, laten we het weer over voetbal hebben.
0
geplaatst: 30 juni 2008, 15:10 uur
Rheinische Post was het opgevallen dat coach Löw geen spelers op de bank had zitten die het tij konden keren. 'Kuranyi had zijn manen met water in model gebracht en de geboren Braziliaan was duidelijk de mooiste op het veld, maar de invaller viel alleen op met twee domme overtredingen. De vraag is waarom Löw hem überhaupt in zijn selectie had opgenomen.' 

0
geplaatst: 30 juni 2008, 17:51 uur
Hopen dat voor het volgende WK Beenhakkert de coach wordt van Duitsland. Zijn we in de groepsfase al van ze af. 

0
geplaatst: 1 juli 2008, 08:53 uur
Tomasson naar Feyenoord. Ik ben er niet rouwig om. Kan veel ruimte maken voor Makaay. Nu nog een zooitje aankopen en een aantal rotte appels verkopen.
0
tangmaster
geplaatst: 1 juli 2008, 09:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Tomasson naar Feyenoord. Ik ben er niet rouwig om. Kan veel ruimte maken voor Makaay. Nu nog een zooitje aankopen en een aantal rotte appels verkopen.
Aardig als ie terug zou komen.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 09:21 uur
tangmaster schreef:
(quote)
Hij wordt morgen gepresenteerd, volgens Rijnmond.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 09:35 uur
Niks mis met Tomasson, typisch zo'n speler die tot z'n 34-ste nog makkelijk mee kan.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 09:47 uur
DonDijk schreef:
Nu Rzasa nog.
Wanneer wordt Hennie Meyer gepresenteerd Don?Nu Rzasa nog.
0
DonDijk
geplaatst: 1 juli 2008, 09:53 uur
Die heeft zn carriere reeds waardig afgesloten bij BV Veendam 

0
Ace
geplaatst: 1 juli 2008, 10:40 uur
Als het over Veendam gaat, moet ik altijd aan Studio Spaan denken... Van Muiswinkel doet Van Hanegem na en Van Vleuten is een zeurende Derksen die niet onder de indruk is van de capaciteiten van Van Hanegem.
Van Hanegem: "Die snor hebt drie keer ingevallen bij Veendam. Die hebt dus elke Europese bekert geheven. Dan mag je van mijn rustig een sigaartje opsteken!"
Van Hanegem: "Die snor hebt drie keer ingevallen bij Veendam. Die hebt dus elke Europese bekert geheven. Dan mag je van mijn rustig een sigaartje opsteken!"
0
geplaatst: 1 juli 2008, 19:17 uur
Urbanoetang schreef:
Hopen dat voor het volgende WK Beenhakkert de coach wordt van Duitsland. Zijn we in de groepsfase al van ze af.
Of Van Gaal, dan doen ze niet eens mee Hopen dat voor het volgende WK Beenhakkert de coach wordt van Duitsland. Zijn we in de groepsfase al van ze af.

.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 19:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Tomasson naar Feyenoord
Goed nieuws. Sympatieke vogel en goede speler.Tomasson naar Feyenoord
0
Spijtoptant
geplaatst: 1 juli 2008, 19:21 uur
VanDeGriend schreef:
.
(quote)
Of Van Gaal, dan doen ze niet eens mee
.Van Gaal en Duitsland is de perfecte winstcombinatie.
0
geplaatst: 2 juli 2008, 11:04 uur
CONTRACT ANDRE BAHIA VERLENGD TOT 2012
Neeeeeeeeeee!!!!!!
Ze zijn blind bij Feyenoord. Echt waar.
Neeeeeeeeeee!!!!!!

Ze zijn blind bij Feyenoord. Echt waar.
0
geplaatst: 2 juli 2008, 11:43 uur
Ik hoop dat ze zijn contract verlengd hebben om hem volgend voor een hoop geld te verkopen. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.