MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik vind het nogal suf dat Zuiverloon naar West Brom gaat. Zo ruim zitten we in Nederland niet in rechtsbacks, en dan voelt niemand zich geroepen om die gast binnen te halen.

Zuiverloon is niet goed genoeg voor de top 3. Ik vind hem ook te slecht voor Heerenveen. En ik denk dat Zuiverloon West Brom prefereert boven een NAC, N.E.C. of Vitesse.

Nicolage Rico schreef:
En ik denk dat Zuiverloon West Brom prefereert boven een NAC, N.E.C. of Vitesse.
Zuiver voor het loon

Ik zie niet veel betere backs in Nederland eigenlijk. En als Foppe hem aan het voetballen kan krijgen, dan zal ie wel wat in zijn mars hebben lijkt me.

Ach, die paar wedstrijdjes bij jong Oranje. Zelfs Rigters was daar goed. Zuiverloon komt echt te kort, hoor. Ik ben blij dat Feyenoord hem niet heeft teruggehaald.

......... en dat Bahia wel heeft bijgetekend.

Feli Rico.

Ace
HiLL schreef:
Zag het nieuwe shirt van Ajax met Aegon logo..

Ik vind het een hele verbetering! Jammer dat het originele oude logo er niet op staat. Dat plakplaatje met die smurf dat er nu op zit is geen gezicht...

Ajax heeft de opvolger van Huntelaar gevonden, Pavlyuchenko. Dat hadden ze beter voor het EK kunnen bedenken, want nu willen arsenal, chel$ki en Celtic 'm ook. Daar kun dus een streep doorheen... Sterk staaltje scouting.

Spijtoptant
Ace schreef:
(quote)

Ik vind het een hele verbetering! Jammer dat het originele oude logo er niet op staat. Dat plakplaatje met die smurf dat er nu op zit is geen gezicht...

Ajax heeft de opvolger van Huntelaar gevonden, Pavlyuchenko. Dat hadden ze beter voor het EK kunnen bedenken, want nu willen arsenal, chel$ki en Celtic 'm ook. Daar kun dus een streep doorheen... Sterk staaltje scouting.

Da's geen scouting, da's met een kratje pils binnen handbereik op de bank hangen en EK kijken.
Zo kan ik het ook.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Da's geen scouting, da's met een kratje pils binnen handbereik op de bank hangen en EK kijken.
Zo kan ik het ook.
* vraagt meteen een cursus scouting aan*

rayman schreef:
* vraagt meteen een cursus scouting aan*

Jij kan gelijk je diploma aanvragen

Ace
Lag het sarcasme er niet dik boven op?

In Amsterdam zijn ze de laatste jaren overal te laat mee! Spelers moet je ontdekken voordat de hele Europese top ze wil. Of ze moeten op die leeftijd zijn dat ze bewust voor je club kiezen, zoals Zlatan dat deed. Maar goed, wie weet spelen er op de achtergrond wat zaken. Het feit dat het zo rustig is met concrete aankopen, stemt me niet vrolijk, want die zijn echt nodig. En dan niet van het niveau Delorge...

Spijtoptant
Ace schreef:
Lag het sarcasme er niet dik boven op? ..

Ja, eigenlijk wel ja.

rayman schreef:
......... en dat Bahia wel heeft bijgetekend.

Feli Rico.

Daar ben ik - zoals reeds aangegeven - ook niet blij mee. Overigens zeg ik niet dat Lucius beter is dan Zuiverloon. Maar goed, Feyenoord moet hoognodig spelers halen voor de posities rechtsback en centrale verdediger. Maar waar haal je die tegenwoordig nog voor een prikkie?

max en joep
het schijnt dat Keesie Smeerenburgh weer terug bij Ajax komt heee!!!

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Daar ben ik - zoals reeds aangegeven - ook niet blij mee. Overigens zeg ik niet dat Lucius beter is dan Zuiverloon. Maar goed, Feyenoord moet hoognodig spelers halen voor de posities rechtsback en centrale verdediger. Maar waar haal je die tegenwoordig nog voor een prikkie?

Emanuelson hebben? Die kan je overal opstellen! Kan hij mooi een kabel vormen met die andere uitgerangeerde Ajax-spelers die al bij jullie rond lopen

DonDijk
Ace schreef:
En dan niet van het niveau Delorge...

Ace schreef:
Kunnen ze niet beter die Semih Senturk kopen? Wat een spits is dat zeg! Koop je ook Arda en Servet erbij, dan heb je een Turkse kabel.

Der Effe
Een Turkse schotel zal je bedoelen?

Ace
Der Effe schreef:
Een Turkse schotel zal je bedoelen?

Nou, die Arda kan wel wat...

Speciaal voor Don:

BV Veendam is de minst bekende club in het betaald voetbal, zo meldt het Dagblad van het Noorden donderdag. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van de CED, de Coöperatie voor Eerste Divisie-clubs.

Van alle twintig onderzochte eerstedivisionisten scoort Veendam met een herkenningspercentage van 57,9 procent het laagst. Directeur Jan Korte put troost uit het feit dat de geringe bekendheid van BV Veendam niet geldt in de eigen regio. Met steevast 2500 tot ruim 3000 toeschouwers per thuiswedstrijd doet de club het qua publieke belangstelling een stuk beter dan veel andere clubs uit de eerste divisie.

Opvallend daarbij is dat de Groningse eerstedivisionist relatief veel vrouwelijke toeschouwers trekt: 32,4 procent. Daarin wordt BV Veendam door slechts drie andere eerstedivisionisten overtroffen.

DonDijk
Status Seeker schreef:
Directeur Jan Korte put troost uit het feit dat de geringe bekendheid van BV Veendam niet geldt in de eigen regio...

Gelukkig..Veendam is wel bekend in Veendam en omstreken...
Ik put hier enorm veel troost uit.

Status Seeker schreef:
Directeur Jan Korte put troost uit het feit dat de geringe bekendheid van BV Veendam niet geldt in de eigen regio...

DonDijk
Die Jan Korte is echt niet geschikt voor zijn job, je kan aardig met hem met een biertje over voetbal lullen maar als directeur heeft hij toch al wat ernstige foutjes gemaakt.

DonDijk op 26 maart schreef:
De Langeleegte is een begrip in Nederland. Niet omdat het in 1954 gebouwde stadion architectonisch een parel is, maar omdat het in de jaren een cultstatus heeft verworden. In het Groningse stadion kan het flink spoken.

Status Seeker schreef:
BV Veendam is de minst bekende club in het betaald voetbal, zo meldt het Dagblad van het Noorden donderdag.

Tja... dat Gjaltema-stadion is misschien zo gek nog niet

DonDijk
Haha..lekker aan het terugbladeren geweest?

Ja, even gezocht op 'langeleegte'
Er werden maar liefst 10 berichten gevonden!

Dat de meeste berichten van de Langeleegte op een muzieksite staan, zegt ook wel iets.

DonDijk
Maar toch he, ik denk dat Veendam bekender is als FC Omniworld of AGOVV...

Dat komt omdat deze clubs net op het (op 1 na) hoogste niveau spelen.

Boeeeeeruhhh!!

Ace
Veendam? Waar ligt dat? Ik ken alleen eindhofuuhhhh, want die zijn de gekstuuhhhh...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:10 uur

geplaatst: vandaag om 07:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.