MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
Sjaak Polak naar Veendam

http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=9121007

Die vent is hilarisch, ik wil vrienden met hem worden.

Sjaak Polak is echt een vriendelijjke kerel, heeft zelfs na een wedstrijd wel 's wat vrienden (sparta-supporters) van me thuisgebracht toen bleek dat ze in dezelfde gemeente woonden.

lebowski schreef:
(quote)
Misschien heeft hij geen zin meer om voor de zoveelste keer met het schaamrood op zijn kaken voortijdig een toernooi via de zijdeur te verlaten...
Dat was eerlijk gezegd ook het eerste wat in me op kwam..

herman schreef:

Misschien is Perez wel wat voor PSV.

Stel je voor, dat zou wel heel suf zijn

rayman schreef:
Van Nistelrooij stelt zich niet meer beschikbaar voor Oranje.
Wat moet ik daar nou van vinden?

Ik denk dat hij zich niet lekker of zeker voelt bij het mogelijke spel dat Van Marwijk wellicht met Oranje gaat spelen en het zekere voor het onzekere neemt. Aardige vent maar misschien toch een beetje laf.

Wedden dat hij als ze zich plaatsen voor de eindronde in Zuid-Afrika ineens weer beschikbaar is ??

Van Nistelrooij heeft z'n beste tijd toch wel gehad (Laatste jaren PSV, eerste jaren Manchester). Daarna oogde hij me overtraint en niet meer zo krachtig. Hij heeft zichzelf een beetje opgeblazen denk ik, maar ook veel succes en geld ervoor terug gehad in die tijd.

DonDijk
Toch vind ik hem wel de beste Nederlandse spits op dit moment. Jammer.

John Doe schreef:
Van Nistelrooij heeft z'n beste tijd toch wel gehad (Laatste jaren PSV eerste jaren Manchester). Daarna oogde hij me overtraint en niet meer zo krachtig. Hij heeft zichzelf een beetje opgeblazen denk ik, maar ook veel succes en geld ervoor terug gehad in die tijd.

Is wellicht een beetje kort door de bocht, de laatste twee jaar schopt er hij toch 25 en 16 goals in. Het eerste jaar in Spanje is hij topscorer, wint bijna gouden schoen en maakt ze ook in de CL. Het tweede jaar mist hij redelijk wat wedstrijden door blessure.

Maar daarvoor was hij in mijn ogen beter. Als een team als Real Madrid je constant een basisplaats geeft in de spits met destijds Beckham o.a. als aangever, dan eindig je wel hoog als je een neusje voor de goal hebt. Dat heeft hij zeker behouden. Ik zeg simpelweg dat hij minder is geworden in mijn ogen. Een stagnatie is ook niet zo gek, het is gelukkig geen Ronaldo stagnatie geweest. Verder moet ik wel bekennen dat ik hem weinig heb gevolgd in de Spaanse competitie, maar dat hij topscorer werd weet ik.

John Doe schreef:
Van Nistelrooij heeft z'n beste tijd toch wel gehad (Laatste jaren PSV, eerste jaren Manchester). Daarna oogde hij me overtraint en niet meer zo krachtig.

Ehm, nee hoor. Dit EK liet wel zien dat hij nog steeds erg sterk staat. Technische hoogstandjes, balvast en een neusje voor de goal.

Erg sporadisch. Mag als spits ook, maar vroeger was hij sterker. Erg jammer dat hij vlak voor het EK 2000 een blessure had, dan had je mooi vergelijkings materiaal gehad, want daarvoor had hij echt een bloedvorm, die in Manchester na z'n blessure weer terug kwam.

Ik ben niet zo teleurgesteld als hij wil stoppen. Dit elftal zal de tegenstander ook best angst injagen:

(afbeelding)

DonDijk
moeilijk

dix
T.O. schreef:
(quote)

Stel je voor, dat zou wel heel suf zijn

Hij kan ook nog naar AZ.
Da's pas suf.

Vreemd wel dat zoeen goede speler (voor de Nederlanse competitie) uit de a-selectie is. Was hij zo uit vorm? Dat de selectie enigzins sterk was weet ik, maar uit het 1e... :/

dix
John Doe schreef:
Best vreemd wel dat zoeen goede speler (voor de Nederlanse competitie) uit de aselectie is. Was hij zo uit vorm?

Volgens mij is het gewoon een ontzettende lastpak.

Dat zal het idd zijn ja.

Wel grappig, maar ook hard dat de voormalig teamgenoten van PSV hem gingen bellen en uitlachen nadat ze kampioen werden.

Ik vond Van Nistelrooy voor zijn zware knieblessure ook beter, eigenlijk. Hij heeft het wel gecompenseerd met kracht, slimheid en ervaring (de hakbal tegen Frankrijk zal ik wel nooit meer vergeten), maar hij was toch wel iets van zijn souplesse kwijt.

Wellicht dat Perez nog naar Feyenoord kan, die wilde hem vorig jaar immers ook hebben.

herman schreef:

Wellicht dat Perez nog naar Feyenoord kan, die wilde hem vorig jaar immers ook hebben.

Feyenoord heeft middenvelders genoeg. En voorin staan Tomasson en Makaay, dus dan zou hij geen basisplaats krijgen. Met die gedachte en zijn mentaliteit is het maar beter dat hij niet naar de Kuip komt.

John Doe schreef:
Verder moet ik wel bekennen dat ik hem weinig heb gevolgd in de Spaanse competitie, maar dat hij topscorer werd weet ik.

Ik heb hem in het eerste seizoen bij Real vrij veel zien spelen. Feit is wel dat hij in de spaanse competitie anders is gaan voetballen, hetgeen natuurlijk ook voortvloeit uit het spelen in een competitie waar het voetbal ook wordt gespeeld dan in Engeland.

Maar ik kan niet anders dan concluderen dat hij toen ook nog echt top was.

Ok, dan vertrouw ik op jou observaties en sleutel ik m'n mening mbt Van Nistelrooij's stagnatie-curve iets bij.

Feit is natuurlijk wel dat hij afgelopen seizoen minder speelde door de blessures en we nog maar moeten zien hoe hij het komend seizoen gaat doen

John Doe schreef:
Vreemd wel dat zoeen goede speler (voor de Nederlanse competitie) uit de a-selectie is. Was hij zo uit vorm? Dat de selectie enigzins sterk was weet ik, maar uit het 1e... :/

Kenneth Perez en Albert Luque hebben de eerste schifting bij Ajax niet overleefd. Trainer Marco van Basten had voor meer spelers een vervelende boodschap.

Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. Naast Perez en Luque zijn Jurgen Colin en Laurent Delorge de eerste slachtoffers. Het viertal wordt teruggezet naar de Amsterdamse beloftes.

'We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen', geeft Van Basten uitleg op de Ajax-website. 'In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we duidelijkheid gegeven aan een groep spelers.'

De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats.

'De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons', aldus Van Basten. 'Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers.'

bron:www.vi.nl

Er is simpelweg geen plek meer bij Ajax voor deze spelers.Best grappig in het geval van Luque,hij had laats nog aangegeven dat hij volgens Marco Van Basten een grote rol zou spelen bij Ajax dit seizoen.

Misschien dat een lastig karakter ook een achterliggende rol speelt. Dat zeg je dan misschien niet snel als trainer ivm de media die een ruzie kan gaan kweken. De schoten van Kenneth Perez zijn vaak erg strak, iets dat Ajax goed kan gebruiken.

Ik denk dat Perez een iets te groot ego had naar Van Basten's zin. Daarbij is Perez ook al bijna 34 onderhand, ik denk dat hij liever bouwt op de jongere spelers. Sowieso zal ie Siem de Jong wel een stuk beter kennen en meer weten wat hij aan hem heeft.

Anderlecht is kansloos.

gok:
verliezen met 0-3

Misschien is het handig om te zeggen tegen wie ze moeten en in welke competitie?

2e voorronde van de Champions League, tegen het Wit-Russische BATE. Op papier is Anderlecht veel sterker, maar ze hebben de heenwedstrijd thuis wel met 1-2 verloren

ach ja, Rangers hebben ook verloren van een Litouwse ploeg... die Oost-Europese clubs zitten midden in hun competitie, terwijl de meeste West-Europese ploegen nog volop in de voorbereiding zitten.

herman schreef:
Ik denk dat Perez een iets te groot ego had naar Van Basten's zin. Daarbij is Perez ook al bijna 34 onderhand, ik denk dat hij liever bouwt op de jongere spelers.

Dat ego van Van Basten is ook niet echt ondermaats volgens mij. Lugue zou een pilaar van het elftal worden heeft volgens mij Van Basten zelf gezegd en Perez is nota bene een half jaar geleden gehaald. Typisch Van Basten stijl, het ligt er volgens mij alleen maar aan met welk been hij uit bed stapt. Nou ja, Perez naar FC Groningen dan maar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:12 uur

geplaatst: vandaag om 02:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.