MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Perez naar Groningen, dat zou wel mooi zijn.

Als ik aan Luque denk, denk ik aan een Champions League wedstrijd die hij een paar jaar geleden speelde met Deportivo La Coruna tegen AC Milan. Depor speelde in die jaren bij vlagen onwaarschijnlijk goed voetbal en veegde Milan met 4-0 van de mat.

Ik ben toch geneigd te denken dat Luque nog steeds een goede voetballer is, maar dat hij nauwelijks een kans krijgt...

herman schreef:

Ik ben toch geneigd te denken dat Luque nog steeds een goede voetballer is, maar dat hij nauwelijks een kans krijgt...

Dat komt omdat we bijna niets van hem kennen en hij bij redelijk grote clubs heeft gespeeld. Meerdere coaches hebben hem gezien om trainingen, etc. Ze vinden allen dat hij tekort komt. Ze werkten elke dag met hem. Ze zullen het wel goed zien.

Denk het ook wel. Het is makkelijk om te oordelen op basis van wat je via de kranten en internet tot je krijgt, maar we zitten natuurlijk niet echt dicht bij de bron...

Ik hoop dat Anderlecht toch doorstoot !
Anders krijgt het Belgische voetbal nog maar eens een klop..
Age, hoe kom je erbij dat ze geen kans hebben?
Vorige wedstrijd waren ze tot de 1-1 veel beter dan BATE die enkel door flaters van Anderlecht-spelers kansen creëerden..
Als Anderlecht efficiënt is vandaag zie ik geen enkele kans dat ze eruitliggen, maar of ze efficiënt zullen zijn is maar de vraag..
Ik denk het wel, want ze zijn toch wel gebrand op een goede prestatie lijkt mij na de 'afgang' van vorige week..

Feeder
Over een afgang gesproken, Anderlecht is er snoeihard uitgeknikkerd en België heeft met 9 man verloren van Brazilië.

Verliezen van Brazilie is geen afgang. En sterker nog, ik vond de belgen niet minder dan Brazilie. Ik zou overigens die Ronaldinho geschopt hebben waar ik hem raken kon. Maar dat geheel terzijde.

Brazilianen, roltrapgebruikers, ray schopt erop los

I like it a lot.

Ruby1966
Een echte agressieveling, die ray

dix
AGE-411 schreef:
Anderlecht is kansloos.
gok:
verliezen met 0-3

herman schreef:
Misschien is het handig om te zeggen tegen wie ze moeten en in welke competitie?

Niet nodig ....de analyse van AGE is in iedere situatie van toepassing als het Anderlecht betreft.

Feeder schreef:
Over een afgang gesproken, Anderlecht is er snoeihard uitgeknikkerd en België heeft met 9 man verloren van Brazilië.

Die Arabische scheids was beter bij z'n oliesjeiks gebleven.

Haha, de scheids heeft het weer eens gedaan.

Hier in Duitsland is Jens Lehmann nog steeds woedend op EM2008 finalescheidsrechter Rosetti: "Der Schiedsrichter hat uns verpfiffen!"

Heb je de beelden gezien van die tweede rode kaart van België? Ik bedoel maar...

lebowski schreef:
Haha, de scheids heeft het weer eens gedaan.

Hier in Duitsland is Jens Lehmann nog steeds woedend op EM2008 finalescheidsrechter Rosetti: "Der Schiedsrichter hat uns verpfiffen!"

Kijk maar eens naar de beelden: een regelrechte SCHANDE!!!

En Ronaldinho: neen daar durven we geen kaart voor te trekken. Verdomme, dat lelijk paard!

Dit deed me denken aan de match van de Duivels tegen Brazilië tijdens het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea.

België is de evenknie van de Brazilianen. Bang België scoort in de tweede helft dankzij een zuivere kopbaldoelpunt van Marc Wilmots. De Jamaicaanse scheids heeft z'n kloten in de kleedkamers gehouden en fluit de goal af. Hij zag de bui al hangen: België zet achteraan alles vast (waar België zeer goed in was) en Brazilië uitgeschakeld. Bang: ongeldig doelpunt. Natuurlijk verliezen we dan door twee mooie doelpunten van Ronaldo. Het strafste van al is dat de scheidsrechter achteraf nog heeft toegegeven dat het een foute beslissing was. Soit, besluit: het kleine voetballand België krijgt steeds het nadeel van de twijfel tegen een "grote" tegenstander.

Lennonlover schreef:
(quote)

Kijk maar eens naar de beelden: een regelrechte SCHANDE!!!

En Ronaldinho: neen daar durven we geen kaart voor te trekken. Verdomme, dat lelijk paard!

Dit deed me denken aan de match van de Duivels tegen Brazilië tijdens het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea.

België is de evenknie van de Brazilianen. Bang België scoort in de tweede helft dankzij een zuivere kopbaldoelpunt van Marc Wilmots. De Jamaicaanse scheids heeft z'n kloten in de kleedkamers gehouden en fluit de goal af. Hij zag de bui al hangen: België zet alles vast en Brazilië uitgeschakeld. Bang: ongeldig doelpunt. Natuurlijk verliezen we dan door twee mooie doelpunten van Ronaldo. Het strafste van al is dat de scheidsrechter achteraf nog heeft toegegeven dat het een foute beslissing was. Soit, besluit: het kleine voetballand België krijgt steeds het nadeel van de twijfel tegen een "grote" tegenstander.

Er was ook een doelpunt van Rivaldo bij
Maar gelijk heb je. Ik heb die afgekeurde goal nog altijd niet helemaal verwerkt

jammer voor België zeg. Ik leef met jullie mee. Waarom nou geen beelden gebruiken bij beoordelingen? Er zijn geen goede argumenten tegen te verzinnen in mijn opinie.

Arno schreef:
(quote)

Er was ook een doelpunt van Rivaldo bij
Maar gelijk heb je. Ik heb die afgekeurde goal nog altijd niet helemaal verwerkt

jaaa, rivaldo was er ook nog. Ik moet ook nog steeds slikken van die afgekeurde goal!

John Doe schreef:
jammer voor België zeg. Ik leef met jullie mee. Waarom nou geen beelden gebruiken bij beoordelingen? Er zijn geen goede argumenten tegen te verzinnen in mijn opinie.

ach ja. Wat wil je...

Volgens de FIFA vertraagt het de gang van het spel, die beelden gebruiken.

Feeder
Lennonlover schreef:
(quote)

ach ja. Wat wil je...

Volgens de FIFA vertraagt het de gang van het spel, die beelden gebruiken.

Als de gang van het spel niet mag vertraagd worden ken ik wel een paar scheidsrechters die ermee mogen ophouden.

Zoals die in RSCA - BATE ..
Die floot elk foutje; jongens toch, het is geen zaalvoetbal !

Staat die 2de gele van Fellaini al ergens op youtube?
Dan kunnen we onze Nederlandse collega's toch eens bewijzen dat we dit keer wel gelijk hebben met het op de scheids te steken !

Je hebt helemaal gelijk hoor Ploppesteksel. Zelfs de eerste rode kaart vind ik twijfelachtig.

Ja, schandalige rode kaart inderdaad. En die eerste was ook overdreven en die van Sno ook.

Vraag me af wat voor instructies de scheidsrechters hebben gekregen.

Ploppesteksel schreef:
Zoals die in RSCA - BATE ..
Die floot elk foutje; jongens toch, het is geen zaalvoetbal !

Staat die 2de gele van Fellaini al ergens op youtube?
Dan kunnen we onze Nederlandse collega's toch eens bewijzen dat we dit keer wel gelijk hebben met het op de scheids te steken !

Ik heb het niet meteen gevonden, maar bij mijn zoektocht ben ik wel gestoten op dat onbegrijpelijk afgekeurde doelpunt van 2002

Die van Sno zag ik gisteren nog op Eurosport ..
Die was minder overdreven dan die van de 2 Duivels hoor.
Een echte smerige foul van die jongen, ook al was het niet met opzet.. het deed mij zelfs wat denken aan die tackle op Eduardo van Arsenal, maar dan iets minder erg

Sir Spamalot (crew)
Arno schreef:
Bericht aan alle voetbalminnende MuMe'ers:
Ga een kijken op de website http://www.pronoweb.be. Op die site kan je tijdens het voetbalseizoen iedere week pronostiekjes invullen voor de Jupiler League, de Belgische voetbalcompetitie. Er wordt dan telkens een dagklassement opgemaakt, en er is ook steeds een totaal- en superklassement. De spelregels moet je maar eens nalezen op de site zelf, het zit allemaal vrij simpel in elkaar.
Maar nu komt het: er is ook een teamklassement. Daar kan je een team vormen en tegen andere teams strijden, maar er is ook een klassement in het team zelf natuurlijk. Ik ben zo vrij geweest op een nieuw team op te richten, genaamd MusicMeter. Dus: ga je gerust inschrijven op http://www.pronoweb.be/inschrijven.asp, en dan kan je met de code 8D3C73A7 het MusicMeterploegje joinen.
Alles is natuurlijk gratis en voor de fun

Nog 4 plaatsen vrij...

Ploppesteksel schreef:
Die van Sno zag ik gisteren nog op Eurosport ..
Die was minder overdreven dan die van de 2 Duivels hoor.

Ik zei toch niet dat ik hem erger vond dan die van de Belgen. Vond het een overdreven gele kaart, maar die van die Belgische krullenbol was echt absurd.

artemio
De verwachtingen voor wat betreft Ajax kunnen ook wel weer naar benden bijgesteld worden. Het is allemaal nog vriendschappelijk maar een voorsprong zo weggeven pff.
Hopenlijk heeft twente er wat van opgestoken en staan wielaert & co op scherp.

Tsja, ze moeten over 2 dagen weer aan de bak. Ben blij dat het spel goed was, dat lijkt me veel belangrijker. Een goede verdediger erbij (Wielaert ) en Ajax is flink op de goede weg.

Jazekers ze lieten goed spel zien,dit belooft veel goeds!

Cvitanich, Aissati en Suarez, Gabri en Silva maakten grote indruk, maar wat verdedigde Anita sterk zeg (alhoewel ik hem wel 2 hele erge foute passes vond maken)
Begin 2e helft zagen we ook nog wel wat goeds, totdat er veel werd gewisseld denk ik, maar ja Arsenal blijft Arsenal, hoe dan ook deze wedstrijd heeft me goed gedaan!

Arno schreef:
(quote)

Ik heb het niet meteen gevonden, maar bij mijn zoektocht ben ik wel gestoten op dat onbegrijpelijk afgekeurde doelpunt van 2002

het doet me nog steeds wenen, zoals eerder gezegt.

Maar voor een ander voorbeeld te geven van Belgen die benadeeld worden door de lafheid van de scheidsrechters:

België - Duitsland 1994 1/8ste finale 3-2.

http://www.youtube.com/watch?v=FM3UKXbhpVk&NR=1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:34 uur

geplaatst: vandaag om 00:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.