Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2008, 16:41 uur
Van de middenmoot in Holland ken ik niets dus ik beperk me even tot de top 7:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Twente
5. AZ
6. Groningen
7. Vitesse
Heerenveen aast op Barda van Genk, dat die rotzak van een Sollied is ergens anders gaat kopen dan bij Genk !
Heerenveen & PSV toch ook wel, gaan falen dit seizoen
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Twente
5. AZ
6. Groningen
7. Vitesse
Heerenveen aast op Barda van Genk, dat die rotzak van een Sollied is ergens anders gaat kopen dan bij Genk !
Heerenveen & PSV toch ook wel, gaan falen dit seizoen

0
geplaatst: 27 augustus 2008, 10:22 uur
Zoals ik al vermoedde is Feyenoord hoogstwaarschijnlijk aan het onderhandelen met 020 over Perez... Ik weet dat Feyenoord weinig mogelijkheden heeft, maar doen ze er wel goed aan? Perez is een erg lastig mannetje die voor onrust kan zorgen. Daarnaast vind ik hem een enorme paardenlul, maar dat terzijde. HIj is wel een goede voetballer die Feyenoord beter kan maken. Maar goed, weer een oudere speler erbij...
0
DonDijk
geplaatst: 27 augustus 2008, 10:34 uur
Nee, hier doen ze geen goed aan imo. Feitelijk staat Makaay/ Tomasson vast dus investeer dan in een jeugdig iemand die tevreden is voorlopig met het 2e plan. Óf koop eindelijk een verdediger!
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 10:49 uur
Tja... Charisteas was een echte Ajacied, maar Perez heeft naast Ajax ook al voor AZ en PSV gevoetbald, dus dan kan Feyenoord er ook nog wel bij. Dat legioen moet niet zo zeuren, eigenlijk is Perez gewoon een allemansvriend. of vijand...
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 10:58 uur
Het legioen moet niet zo zeuren, inderdaad. Maar dan gaan ze wel doen, dus dat betekent weer een negatieve sfeer, Feyenoord negatief in de media, etc. Perez zal uigescholden worden tot aan het bot en zal gedoemt zijn te mislukken op die manier. Jammer dat er zulke supporters zijn, anders had ik hem nog wel een kans willen geven. Hoewel, hij heeft Feyenoord al 2 x de rug gekeerd. Waarom zou hij nog een 3e kans moeten krijgen?
Het lijkt me beter dat hij niet komt, Feyenoord moet als de sodemieter een aanvaller + verdediger halen. Alleen als de Guzman vertrekt, is zijn komst enigzins interessant.
Het lijkt me beter dat hij niet komt, Feyenoord moet als de sodemieter een aanvaller + verdediger halen. Alleen als de Guzman vertrekt, is zijn komst enigzins interessant.
0
DonDijk
geplaatst: 27 augustus 2008, 11:21 uur
Op de plek van de Guzman? En de Guzman laten verdwijnen?
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 11:26 uur
Ja... wat Rico zegt: als De Guzman niet weggaat, hoeven ze Perez ook niet. Maar aangezien Feyenoord geld nodig schijnt te hebben, mag De Guzman vertrekken.
Nee, dan dit...
je zal toch supporter van Vitesse wezen
Nee, dan dit...

0
geplaatst: 27 augustus 2008, 11:39 uur
freitzen schreef:
Ja... wat Rico zegt: als De Guzman niet weggaat, hoeven ze Perez ook niet. Maar aangezien Feyenoord geld nodig schijnt te hebben, mag De Guzman vertrekken.
Nee, dan dit...
Nee, dan dit...

0
Ace
geplaatst: 27 augustus 2008, 11:44 uur
Ik zou wanneer ik ook maar iets te vertellen had bij Ajax, geld toegeven bij een eventuele transfer van Perez. Misselijk ventje is het en zo goed als hij was, is hij ook niet meer, bleek de tweede helft van vorig seizoen wel.
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 14:40 uur
Ik hoop dat Feyenoord niet zo achterlijk is om Perez te halen.
1. Hij is te oud, en we hebben al genoeg oude spelers.
2. Hij is niet beter dan de aanvallend ingestelde spelers die we al hebben (Tomasson, Makaay, De Guzman).
3. Ik zie liever een talent als Bruins, Wijnaldum of Erasmus de kans krijgen.
4. Hij vraagt waarschijnlijk een behoorlijk salaris.
5. Hij heeft totaal geen restwaarde
6. Het is een irritant mannetje, dat vaak ruzie maakt.
7. Bovenal: het blijft een Ajacied en dus zal hij niet geaccepteerd worden door het legioen.
Maar ik denk dat het toch echt dat het een grap is, denk niet dat ze zo dom zijn bij Feyenoord. Bovendien, als ze dan toch nog een speler willen halen, kunnen ze beter een verdediger halen...
1. Hij is te oud, en we hebben al genoeg oude spelers.
2. Hij is niet beter dan de aanvallend ingestelde spelers die we al hebben (Tomasson, Makaay, De Guzman).
3. Ik zie liever een talent als Bruins, Wijnaldum of Erasmus de kans krijgen.
4. Hij vraagt waarschijnlijk een behoorlijk salaris.
5. Hij heeft totaal geen restwaarde
6. Het is een irritant mannetje, dat vaak ruzie maakt.
7. Bovenal: het blijft een Ajacied en dus zal hij niet geaccepteerd worden door het legioen.
Maar ik denk dat het toch echt dat het een grap is, denk niet dat ze zo dom zijn bij Feyenoord. Bovendien, als ze dan toch nog een speler willen halen, kunnen ze beter een verdediger halen...
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 15:04 uur
Peter Bosz en de zaakwaarnemer van Perez ontkennen de geruchten. Maar goed, dat doen ze altijd.
Lijkt me niet verstandig om hem te halen, vooral vanwege Titmeisters laatste reden. Het legioen zal hem nooit accepteren, dus slagen zal haast onmogelijk worden voor Perez.
Lijkt me niet verstandig om hem te halen, vooral vanwege Titmeisters laatste reden. Het legioen zal hem nooit accepteren, dus slagen zal haast onmogelijk worden voor Perez.
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 15:54 uur
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. FC Twente
5. FC Groningen
6. Feyenoord
7. SC Heerenveen
8. NEC
9. Vitesse
10. FC Utrecht
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. Willem II
16. ADO Den Haag
17. De Graafschap
18. FC Volendam
2. Ajax
3. AZ
4. FC Twente
5. FC Groningen
6. Feyenoord
7. SC Heerenveen
8. NEC
9. Vitesse
10. FC Utrecht
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. Willem II
16. ADO Den Haag
17. De Graafschap
18. FC Volendam
0
geplaatst: 27 augustus 2008, 21:22 uur
Hmmm, 2 weken geleden mocht Twente zich een helft lang de gelijke van Arsenal wanen, nu is het krachtsverschil wel erg duidelijk... 

0
geplaatst: 27 augustus 2008, 22:02 uur
Standard houdt gelijke hoogte met Liverpool en is zelfs gevaarlijker ! 

0
geplaatst: 27 augustus 2008, 23:32 uur
1-0 Dirk Kuijt in de 118e minuut
Jezus, dit is dramatisch, zo onverdiend 
Jezus, dit is dramatisch, zo onverdiend 
0
Feeder
geplaatst: 28 augustus 2008, 00:16 uur
Godverdomme zeg, het is ongehoord. Vanaf nu heb ik officieel een bloedhekel aan Liverpool 

0
DonDijk
geplaatst: 28 augustus 2008, 09:05 uur
Groningen heeft een bod van 10 miljoen euries afgeslagen voor Marcus Berg..Ik weet nie hoor, waarom plukken ze geen andere clubs kaal vlak voor de competitie?
0
geplaatst: 28 augustus 2008, 11:53 uur
Jammer voor Standard... daar had Twente wel een voorbeeld aan kunnen nemen.
Liverpool in de Uefa Cup zou wel leuk zijn geweest.
Liverpool in de Uefa Cup zou wel leuk zijn geweest.

0
Ace
geplaatst: 28 augustus 2008, 11:57 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
En weer die Feyenoorder die je cluppie redt 
Met een voorzet van een Ajacied... Aardige goal trouwens. Het is toch een utrechter?
Beetje een badge kisser is het trouwens wel...Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.