MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Katwijker

Jaja, dat weet ik... Maar zijn bvo-verleden... En dan heb ik het niet over biertje-voor-onderweg.

Der Effe
Dirk Kuyt is aan het eind van ieder seizoen blij, er is altijd wel een club waar hij voor is die een prijs pakt...

Ace
Der Effe schreef:
Dirk Kuyt is aan het eind van ieder seizoen blij, er is altijd wel een club waar hij voor is die een prijs pakt...

Soort Nederlandse Frank Lampard... Alleen dan met wat minder kwaliteiten.

Stomme Hollanders weer

Ploppesteksel schreef:
Stomme Hollanders weer
Stomme Ace en Der Effe

Ace
Ploppesteksel schreef:
Stomme Hollanders weer

Sorry Belg.

DonDijk
Stomme westerlingen

Der Effe
Stomme oost-blok belgen

Standard was beter, dat wel, maar als je in meer dan 200 minuten niet kan scoren verdien je het niet.

Frozen_Devil schreef:
Standard was beter, dat wel, maar als je in meer dan 200 minuten niet kan scoren verdien je het niet.
Interessante redenatie.

Der Effe
Ajax heeft per direct het contract met Kenneth Perez ontbonden. De Deense middenvelder was uit de gratie geraakt bij de Amsterdammers en werd door coach Marco van Basten verbannen naar het beloftenelftal.

"Ik ga me nu richten op mijn toekomst", reageert de Deen op de website van de Amsterdamse club. "Ik wil Ajax veel succes wensen. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb gehad."

Technisch directeur Danny Blind is vooral blij dat de ontstane situatie achter de rug is. "We hebben elkaar zojuist de hand geschud", zegt Blind. "We denken dat het voor Ajax en Kenneth goed is dat deze
vervelende situatie achter de rug is. Wij wensen Kenneth veel succes met wat hij gaat doen."

Perez trok in 2006 voor de eerste keer het Ajax-shirt aan. De Deen werd door de Amsterdamse voetbalclub overgenomen van AZ. Na één seizoen werd Perez door zijn club verkocht aan PSV, maar amper een half jaar later verwelkomde Ajax hem weer met open armen.

Nadat Van Basten afgelopen maand bekendmaakte dat Perez niet in zijn plannen voorkwam en hem terugzette naar Jong Ajax explodeerde de situatie. De Deense aanvaller spande een arbitragezaak aan tegen zijn club om zo toch lid te mogen blijven van de A-selectie. Deze verloor Perez.

Ace
Dag Kenneth

DonDijk
Bedankt voor alle punten bij Coach van het Jaar vorig seizoen, Kenneth

Der Effe
Misschien wat voor Veendam? Kan ie met Sjakie Polak de lijnen uit gaan zetten op het middenveld!

DonDijk

Goed meegedacht jongen.

Der Effe schreef:
Misschien wat voor Veendam? Kan ie met Sjakie Polak de lijnen uit gaan zetten op het middenveld!

Sjaak Polak zet heel andere lijntjes uit, volgens mij.

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Sjaak Polak zet heel andere lijntjes uit, volgens mij.

Haha. Ik wil zijn aangever zijn.

Der Effe
Sjaak Polak heeft er altijd van gedroomd de lijnen uit te zetten voor Adrian Mutu

Joy4ever schreef:
(quote)
Interessante redenatie.

Voetbal is simpel hoor

Iedereen vindt dat Standard moest winnen omdat ze beter speelden.
Maar waren ze nu zo goed? Echt veel kansen heb ik niet gezien, toch voor 2 wedstrijden. Halve kansjes, dat wel, maar da's niet genoeg. En als er een kans was, werkten ze niet af. Sorry, maar dan kom je te kort.

Maar vele ploegen (zoals Anderlecht) kunnen wel iets leren van hun verdediging.

stuart
Joy4ever schreef:
Liverpool is een luizenclub.

Al volg ik voetbal niet zo veel meer als 'vroeger' , Ik blijf altijd een zwak houden voor deze club en dat stamt uit de 2e helft van de 70's toen het een Europese Topploeg was en tot het Heizeldrama vele prijzen pakte. Gelukkig zijn ze de laatste 5 jaar weer terug. (my Reds)

liverpool
PSV
olympique marseille
atletico madrid

Ik ben er niet blij mee

Liverpool en Atletico Madrid zijn een maatje te groot. Olympique is niveau PSV, dus dat wordt strijden om de 3e plek.

DutchViking
Leuke poule In plaats van Marseille had ik graag Zenit gezien als tegenstander, maar dit is ook wel oké.

DonDijk
Ze vliegen er hard uit, maar wel een leuke poule op zich

Juve heeft het ook niet al te goed getroffen met Real & Zenit..
Als ze maar doorstoten, anders kijk ik weer nooit naar de CL

Frozen_Devil: ze hebben echt wel goede kansen gehad.
Penalty van Danté; schouderbal van Fellaini op de bal; die bal waar ze allebei naasttrappen; Fellaini dan na die mistrap; De Camargo kopbal, én verder nog een paar goede schoten op doel van ver.
Liverpool heeft maar 2 goede kansen ofzo gehad & 80% van hun doelgevaar kwam van schoten uit de 2de lijn.. dat van Kuyt was eigenlijk geluk als je ziet hoe die hem binnenstrompelt.
En thuis was Standard echt zoveel beter: Liverpool géén enkele kans !

Ploppesteksel schreef:
Juve heeft het ook niet al te goed getroffen met Real & Zenit..
Als ze maar doorstoten, anders kijk ik weer nooit naar de CL
Nog een fan van de Oude Dame Zware loting idd. Maar dat geldt ook voor Real en Zenit!! Nu Juventus weer meedoet vind ik de CL een stuk interessanter. Prachtige club.

artemio
Joy4ever schreef:
(quote)
Nog een fan van de Oude Dame Zware loting idd. Maar dat geldt ook voor Real en Zenit!! Nu Juventus weer meedoet vind ik de CL een stuk interessanter. Prachtige club.

Dat valt toch allemaal wel mee. Zenit is dit seizoen echt een stuk minder. Juventus red het heus wel.
Nu Fiorentina weer meedoet vind ik de CL een stuk interessanter.
En zondag is het trouwens Fiorentina-Juve . Zeer benieuw hoe dat afloopt.

Fiorentina is inderdaad ook nog wel leuk om naar te kijken.
Zo vond ik vorig seizoen de 2 duels tussen de desbetreffende club & PSV leuk om naar te kijken.. vooral Afellay & Montolivo vielen me toen in een positieve manier op

En oké, Zenit lijkt inderdaad niet zo sterk als ze vorig jaar waren in de UEFA, maar zeker niet te onderschatten. Wie is de 4de daar nu weer trouwens ?
Kiev ? Zoja, ook niet te onderschatten..

Inderdaad fan van Juve
Elk jaar via sporza hun laten & doen wat volgen, want beelden van Serie A (of Serie B 2 jaar terug ) vind ik nergens..
Fan van toen ik geïnteresseerd raakte in voetbal.. als ik het me goed herinner een CL-match tegen Manchester United ergens vanachter jaren '90 ? Toen nog met Zidane ( ), Davids ( ) & Inzaghi ( ) al ben ik nu grootse fan (al sinds lang) van Pavel Nedved, vind ik nog steeds een geweldige voetballer !

Mijn fan zijn gaat wel wat verder terug in de tijd. Rond de tijd dat de finale in het Heizel stadion plaatsvond vermoed ik. Het mooiste tijdperk was uiteraard halverwege jaren 90 toen ze Ajax aflosten als beste club van Europa. En dat deden ze op grootse wijze. Het spel was van een nog hoger niveau dan dat van de Amsterdammers. Mijn persoonlijke favoriet is Alessandro Del Piero

Prima loting voor de Nederlandse clubs in de UEFA Cup: Feyenoord - Kalmar, Stade Rennes - Twente, Vitoria Setubal - Heerenveen, NEC - Dinamo Boekarest en Ajax - FC Borat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.