Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2008, 00:38 uur
Inderdaad. Daarbij ging Nederland in de tweede helft niet meer voluit, omdat het maar een oefenpotje was en het er woensdag echt om gaat.
Wel een strakke goal van Huntelaar overigens.
Wel een strakke goal van Huntelaar overigens.
0
geplaatst: 8 september 2008, 13:03 uur
herman schreef:
Inderdaad. Daarbij ging Nederland in de tweede helft niet meer voluit, omdat het maar een oefenpotje was en het er woensdag echt om gaat.
Met kaartjes van € 20 tot € 55 kan je toch moeilijk zeggen dat het nergens over gaat? Dit is echt de enige tak in de entertainmentsindustrie waar het publiek er voor lul bij zit.
0
DonDijk
geplaatst: 8 september 2008, 13:07 uur
Wel een slappe wisssel hoor, Timmer voor Huntelaar.
0
geplaatst: 8 september 2008, 13:17 uur
lebowski schreef:
Met kaartjes van € 20 tot € 55 kan je toch moeilijk zeggen dat het nergens over gaat? Dit is echt de enige tak in de entertainmentsindustrie waar het publiek er voor lul bij zit.
En de mensen voor de buis ook. Ik heb al een tijdje geleden besloten geen oefenwedstrijden meer te kijken. De druppel was de oefenwedstrijd tegen Duitsland. Oranje speelde die Mannschaft compleet van de mat waarop Bassie besloot de tweede helft een blik met wissels open te trekken. Weg winst.Met kaartjes van € 20 tot € 55 kan je toch moeilijk zeggen dat het nergens over gaat? Dit is echt de enige tak in de entertainmentsindustrie waar het publiek er voor lul bij zit.
0
geplaatst: 8 september 2008, 13:29 uur
lebowski schreef:
Dat is inderdaad schandalig.(quote)
Maar om nu de conclusie te trekken dat het niks gaat worden met Van Marwijk is mij te kort door de bocht.
0
geplaatst: 8 september 2008, 13:38 uur
rayman schreef:
Maar om nu de conclusie te trekken dat het niks gaat worden met Van Marwijk is mij te kort door de bocht.
Daar heb je wellicht gelijk in, maar ik doe toch een poging.
Het wordt helemaal niets met die Van Marwijk!!!
Zo.
Zoals hij daar zat tijdens die persconferentie, de problemen op het middenveld analyserend: "Tja, daar snap ik helemaal niets van."
zucht

0
geplaatst: 8 september 2008, 13:53 uur
Schrijnend beeld gister bij Studio Voetbal.
Robinho die het nog steeds over spelen bij Chelsea heeft terwijl hij al aan Manchester City is verkocht. Hij wist zelf niet eens waar hij naartoe was
Robinho die het nog steeds over spelen bij Chelsea heeft terwijl hij al aan Manchester City is verkocht. Hij wist zelf niet eens waar hij naartoe was

0
geplaatst: 8 september 2008, 14:22 uur
Reijersen schreef:
Schrijnend beeld gister bij Studio Voetbal.
Geweldig, dat interview.Schrijnend beeld gister bij Studio Voetbal.

Wat een droppie.

0
geplaatst: 8 september 2008, 20:13 uur
Was dat niet gewoon een verspreking? Vind dat allemaal niet bijzonder gezien de voor hem nogal gestresste omstandigheden.
Wordt weer finaal opgeblazen natuurlijk...
Wordt weer finaal opgeblazen natuurlijk...
0
geplaatst: 9 september 2008, 18:37 uur
Voetbal Insite komt weer terug op de maandagavond. In de studio van RTL Boulevard... dat wel 

0
geplaatst: 9 september 2008, 22:26 uur
O ja, dat was vanavond.
Verloren van Zwitserland. So much voor de toekomst dus.
Was het niks?
Verloren van Zwitserland. So much voor de toekomst dus.
Was het niks?
0
geplaatst: 9 september 2008, 22:37 uur
Niet gezien. Volgens mij ook niet uitgezonden. Maar je mag toch voorzichtig spreken van een blamage.
0
geplaatst: 9 september 2008, 22:42 uur
Joy4ever schreef:
Niet gezien. Volgens mij ook niet uitgezonden. Maar je mag toch voorzichtig spreken van een blamage.
Dat mag voorzichtig, dat mag luidruchtig. Ik noem het een blamage.Niet gezien. Volgens mij ook niet uitgezonden. Maar je mag toch voorzichtig spreken van een blamage.
0
geplaatst: 9 september 2008, 23:46 uur
0
geplaatst: 10 september 2008, 09:42 uur
Ajax betreurt boeking Hitler-hotel
Ajax en The Advancing Travel Partners (ATP) hebben het hotel voor de meereizende sportpers in Belgrado, voor het UEFA Cup-duel met FK Borac, gewijzigd. In het eerder geboekte hotel bleek onder meer een kamer naar Adolf Hitler te zijn vernoemd.
"Bij elke buitenlandse reis van Ajax verzorgt Ajax Travel & Events, zoals het samenwerkingsverband tussen Ajax en The Ajax Travel Partners heet, de reis voor diverse betrokkenen, waaronder de spelersgroep en de staf, de clubleiding, de sponsors en de media", melden de Amsterdammers op hun clubsite.
"Voor diverse groepen worden diverse hotels geboekt, onder meer omdat de spelers en staf altijd in een ander hotel verblijven dan de andere meereizende betrokkenen. Voor de pers was rond de wedstrijd FK Borac - Ajax op 18 september helaas het Mr. President Hotel verkozen."
Ajax betreurt dat het beruchte hotel aanvankelijk als accommodatie werd aangeboden. Hitler is niet de enige ex-dictator naar wie een kamer is vernoemd. Er zijn ook suites die de namen dragen van Jozef Stalin, Fidel Castro en Benito Mussolini, weet Sportweek.

Ajax en The Advancing Travel Partners (ATP) hebben het hotel voor de meereizende sportpers in Belgrado, voor het UEFA Cup-duel met FK Borac, gewijzigd. In het eerder geboekte hotel bleek onder meer een kamer naar Adolf Hitler te zijn vernoemd.
"Bij elke buitenlandse reis van Ajax verzorgt Ajax Travel & Events, zoals het samenwerkingsverband tussen Ajax en The Ajax Travel Partners heet, de reis voor diverse betrokkenen, waaronder de spelersgroep en de staf, de clubleiding, de sponsors en de media", melden de Amsterdammers op hun clubsite.
"Voor diverse groepen worden diverse hotels geboekt, onder meer omdat de spelers en staf altijd in een ander hotel verblijven dan de andere meereizende betrokkenen. Voor de pers was rond de wedstrijd FK Borac - Ajax op 18 september helaas het Mr. President Hotel verkozen."
Ajax betreurt dat het beruchte hotel aanvankelijk als accommodatie werd aangeboden. Hitler is niet de enige ex-dictator naar wie een kamer is vernoemd. Er zijn ook suites die de namen dragen van Jozef Stalin, Fidel Castro en Benito Mussolini, weet Sportweek.

0
Der Effe
geplaatst: 10 september 2008, 12:55 uur
Ik zou me niet aan m'n sigaar laten likken in de Fidel Castro suite.
0
geplaatst: 10 september 2008, 19:57 uur
Prognose .
Macedonie - Nederland 1 - 1
Nederland komt met 0 - 1 voor en de tweede helft komen de tuinstoelen weer het veld op.
Macedonie - Nederland 1 - 1
Nederland komt met 0 - 1 voor en de tweede helft komen de tuinstoelen weer het veld op.
0
geplaatst: 10 september 2008, 22:49 uur
0
geplaatst: 10 september 2008, 22:50 uur
We zijn nog even beduusd van de weergaloze galavoorstelling van de Oranje Machine. 

0
geplaatst: 11 september 2008, 19:56 uur
Dit soort wedstrijden zijn verschrikkelijk lastig. Gewoon knap dat ze de punten pakken, daar gaat het om. Weergaloze pass trouwens van Van Bommel op v/d Vaart bij die 2-0.
0
geplaatst: 11 september 2008, 20:21 uur
Jongens ik heb al weer zin in de volgende speelronde!
Mijn voorspellingen:
Heerenveen - Heracles 2-0
PSV - Sparta - 2-0
FC Twente - NEC 1-1
ADO Den Haag - AZ 2-1
Feyenoord - Volendam 1-0
De Graafschap - Vitesse 1-2
Ajax - Roda 2-0
FC Groningen - FC Utrecht 3-1
NAC - Willem II 1-2
Mijn voorspellingen:
Heerenveen - Heracles 2-0
PSV - Sparta - 2-0
FC Twente - NEC 1-1
ADO Den Haag - AZ 2-1
Feyenoord - Volendam 1-0
De Graafschap - Vitesse 1-2
Ajax - Roda 2-0

FC Groningen - FC Utrecht 3-1
NAC - Willem II 1-2
0
geplaatst: 11 september 2008, 21:29 uur
Heerenveen - Heracles: 3-0
Psv - Sparta: 3-0
FC Twente - Nec: 2-1
Ado den Haag - AZ: 1-2
Feyenoord - Volendam: 3-1
De Graafschap - Vitesse: 1-2
020 - Roda JC: 4-1
FC Groningen - FC Utrecht: 3-1
NAC - Willem II: 2-1
Al iets meer doelpunten, Don.
Psv - Sparta: 3-0
FC Twente - Nec: 2-1
Ado den Haag - AZ: 1-2
Feyenoord - Volendam: 3-1
De Graafschap - Vitesse: 1-2
020 - Roda JC: 4-1
FC Groningen - FC Utrecht: 3-1
NAC - Willem II: 2-1
Al iets meer doelpunten, Don.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.