MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
(quote)

Verklaar je nader... Ik beweer namelijk nergens dat ik diehard hoolie ben en die link met mume zie ik al helemaal niet. Het viel me meer op dat je hier een tijdje niet was en me blijkbaar toch weer komt verblijden met je stelselmatige onzin. Gezellig hoor, daar niet van

Ik zie de link met VI dan weer niet.. die lees ik gelukkig ook niet. Kijk liever eens per week naar de man zelf (waar blijft Voetbalinsite trouwens?).
Verder was ik hier een tijdje niet omdat de competitie ook alweer een tijdje stilligt

DonDijk
Kheb je gemist....

Verder kan ik Suarez ook wel waarderen als hij draait, maar zodra hij deelt in de misère krijg ik gewoon jeuk van die gast. Misschien is het die enigzins herbivore uitdrukking op zijn gelaat wel..

Ik vind 40 miljoen voor Huntelaar wat weinig, trouwens.

City denkt aan 150 miljoen voor Ronaldo
Manchester United moet serieus rekening gaan houden met stadsgenoot Manchester City. De nieuwe Arabische eigenaren van The Citizens willen in januari 150 miljoen euro bieden op United-sterspeler Cristiano Ronaldo.

Dat zegt de nieuwe City-eigenaar Dr. Sulaiman Al-Fahim in een interview met The Guardian. "Real Madrid rekende de totale kosten voor Ronaldo op honderdvijftig miljoen euro", zegt Al Fahim. "Maar ik denk dat het wel meer is. Ongeveer 270 miljoen euro. Maar waarom zouden we niet bieden? We worden de grootste club van de wereld, groter dan Real Madrid en Manchester United."

Al-Fahim: "Ronaldo heeft gezegd dat hij voor de grootste club van de wereld wil spelen. Dus we zullen in januari eens zien of hij serieus is."

Manchester City werd maandag overgenomen door een Arabische investeringsgroep en hoeft niet langer op de kleintjes te letten. Maandagavond al werd de Braziliaan Robinho voor 42 miljoen euro overgenomen van Real Madrid.

Wat moeten we nog met de Eredivsie?

Hopelijk heeft Manchester City snel interesse in de Guzman. Voor minder dan 30 miljoen mag hij niet weg.

orbit schreef:
...waar blijft Voetbalinsite trouwens?.
De heer Derksen schijnt samen met W. Genee op elke doordeweekse avond te zien te zijn in het programma "doordekken".
Laatste voetbalnieuws wordt behandelt en interactieve vragen van de kijker worden beantwoord.

Waar?

Eredivisie Live

DonDijk
ettettummu schreef:
(quote)
De heer Derksen schijnt samen met W. Genee op elke doordeweekse avond te zien te zijn in het programma "doordekken".
Laatste voetbalnieuws wordt behandelt en interactieve vragen van de kijker worden beantwoord.

Waar?

Eredivisie Live

Elke dag op vi.nl toch!

thomzi50 schreef:
Feyenoord, Ajax, Milan, Real Madrid, Barcelona zijn dit weekend begonnen met een nederlaag. Juventus(, Sevilla) en Inter met een gelijkspel.

Toch wel opvallend te noemen.

Juventus is zeker geen schande; tegen Fiorentina (een ploeg van hetzelfde niveau toch wel.) En het stond lang voor tot Gilardino in de voorlaatste minuut 1-1 maakt

herman schreef:
Fellaini voor 16 miljoen van Standard Luik naar Everton. Is hij nu de duurste Belgische transfer ooit?

En Manchester City heeft echt geld te veel, die wilden gisteren nog even Villa, Berbatov, Gomez en Robinho kopen. volgens de geruchtenmachine dan

Voor 18,5 miljoen zelfs, inderdaad veruit de duurste transfer ooit. 2de duurste is trouwens van Buyten van Marseille naar Bayern München voor 11 miljoen ofzoiets. City heeft ondertussen Robinho én ook Vincent Kompany ingelijfd.
Het bod op Villa werd afgewezen dacht ik.

Der Effe schreef:

Edit: Is Pavluychenko niet de vervanger van Robbie Keane?

Euhm, ik dacht van niet. Daar hebben ze Dos Santos toch al voor?
Edit: PS: Naar waar is Defoe ? :s Ik zie op de site hem niet staan en als eventuele vervanger voor Keane hebben ze Bent ook, al dacht ik dat die er vorig seizoen ook al speelde ?

Is Defoe niet verhuurd aan Portsmouth?

Edit: jawel, hij is.

'Discussie' over het weer van vanavond verwijderd...

Manchester City had naast Robinho ook Ruud van Nistelrooy willen overnemen van Real Madrid. Volgens Marca stond de Nederlandse aanvaller op een lijstje met potentiële versterkingen. The Citizens zijn door Arabische investeerders plots een kapitaalkrachtige club geworden.

Real Madrid liet de Engelse club echter weten niet te willen meewerken aan een transfer van Van Nistelrooy. Daarop zou City zelfs een blanco cheque hebben voorgelegd om de voormalig Oranje-international over te nemen, maar voorzitter Ramon Calderon hield voet bij stuk.

Ik las het. Ze zijn gek geworden in Manchester. Over een aantal jaar is City net zo groot als United.

DonDijk
Benieuwd of City dan nog steeds de populairste club is van Manchester.

stuart
Het is niet Manchester Don, maar MaDchester !!

stuart
...Is there anybody out there...(The Wall). Mag ik meedoen (met voetbaltopic)? Ik heb 'vroeger' ook gevoetbald, hoor !!

DonDijk
Op welke positie?

stuart
Dank je voor de aandacht : ik was libero/laatste man. Heb jij nog bij FC Groningen gevoetbald, Don ? (daar was toch ook altijd iemand met Dijk in zijn achternaam?

DonDijk
Ja ik was Jan van Dijk en mijn zoontjes heten Gregoor en Dominique.
Nee hoor, nooit de FC gehaald. Ze hebben me zwaar over het hoofd gezien. Maarre...ik heb ook jaren centrale verdediger gespeeld, heerlijke positie niet? Lekker die irritante nummer 10 (zoals Ace er 1 was) uitschakelen en vernederen tot op het bot, hehe.

Der Effe
Ik weet zeker dat het bij jou altijd andersom was Don. Dat je helemaal dolgedraaid werd door de 10 en de spits van de tegenstander die er dan allebei zo'n 5 per wedstrijd maakten.

DonDijk

En wanneer precies heb je mij zien voetballen?

Der Effe
Bij de plaatselijke BV

DonDijk

(afbeelding)

+1

Der Effe
Is dat de plaatselijke scheidsrechster?

Miss Heracles?

Beetje slowchat geruimd.

Trouwens, Heitinga...

DonDijk
Van Marwijk moet weg. Nog geen wedstrijd gewonnen! Hoppa, nieuwe bondscoach graag!

Ace
Ik heb er niets van gezien. Daar hoef ik vast niet rouwig om te zijn?

DonDijk
Ik ook niet. Maar toch.

stuart
Dit komt niet goed jongens...of is het nog te vroeg voor een oordeel

Afgaan op een oefenpotje waarbij meer dan de helft van de tijd met een man minder wordt gespeeld lijkt me niet echt een representatieve pot voetbal.
Bovendien. Frankrijk gezien? En Roemenië?

stuart
rayman schreef:
Afgaan op een oefenpotje waarbij meer dan de helft van de tijd met een man minder wordt gespeeld lijkt me niet echt een representatieve pot voetbal.
Bovendien. Frankrijk gezien? En Roemenië?

Daar heb je wel gelijk in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:29 uur

geplaatst: vandaag om 00:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.