MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Prima actie hoor. Even goed de bezem erdoor en Willem aanhouden. Helemaal mee eens.

DonDijk
Ja, maar wel opvallend eigenlijk. Ze hadden toch aan die lange rooie beloofd dat hij het na dit seizoen over mocht nemen van koning Willem (die het overigens bijzonder slecht en naief doet met zijn selectie)?

Ace
Met zijn selectie? Hoe bedoel je dit? Doet hij het slecht met een goede selectie of wil hij te veel met een slechte selectie?

DonDijk
Ace schreef:
Met zijn selectie? Hoe bedoel je dit? Doet hij het slecht met een goede selectie of wil hij te veel met een slechte selectie?

Hij speelt veel te melancholisch, wil altijd per se met 3 spitsen spelen. Ook al hebben ze geen selectie die nou echt bol staat van voetballende kwaliteiten.

Het is een mooi streven (aanvallend voetbal), maar ik denk dat hij als trainer nog wat teveel in het verleden leeft.

Hij wil dus teveel met een slechte selectie om antwoord te geven op jouw vraag. Imo.

Superbeertje
Gisteren Heerenveen - AC Milan gezien. Vond het toch wel een leuke pot, Beerens die Zambrotta vaak te kijk liet staan, en een goed spelende Vayrynen en Breuer. Die penalty van Pranjic was prachtig erg mooie Panenka, vernedert hij toch nog even Dida. Je zach al een beetje van te voren dat hij hem zou scoren, hij had bij het klaar staan al zon lach van: ''Ik heb gescoord tegen Milan''

Ace
DonDijk schreef:
(quote)

Hij speelt veel te melancholisch, wil altijd per se met 3 spitsen spelen. Ook al hebben ze geen selectie die nou echt bol staat van voetballende kwaliteiten.

Het is een mooi streven (aanvallend voetbal), maar ik denk dat hij als trainer nog wat teveel in het verleden leeft.

Hij wil dus teveel met een slechte selectie om antwoord te geven op jouw vraag. Imo.

Ok, dan zijn we het eens...

Der Effe
Superbeertje schreef:
Gisteren Heerenveen - AC Milan gezien. Vond het toch wel een leuke pot, Beerens die Zambrotta vaak te kijk liet staan, en een goed spelende Vayrynen en Breuer. Die penalty van Pranjic was prachtig erg mooie Panenka, vernedert hij toch nog even Dida. Je zach al een beetje van te voren dat hij hem zou scoren, hij had bij het klaar staan al zon lach van: ''Ik heb gescoord tegen Milan''

Het was echt genieten inderdaad

Enige waarvan ik heb genoten is die penalty van Pranjic. Maarja, die smeerpoets van een Pipo Inzaghi bewijst z'n waarde weer. Hoeveel ballen heeft Ronaldinho trouwens geraakt?

En de gloeilampen zakken verder weg..

orbit schreef:
En de gloeilampen zakken verder weg..

Totdat jij ook geen licht meer had en je Gothic-bril afzette

Yes! Een puntje uitgelopen op Volendam!

Mjuman schreef:
(quote)

Totdat jij ook geen licht meer had en je Gothic-bril afzette

We staan al boven de gloeilampen.. laat dat maar de trend voor dit seizoen zijn AZ ook op stoom, kan een leuk seizoen worden weer eens.

'tis wisselvallig aan alle kanten en daarom wel spannend; zegt wel wat over de kwaliteit van onze competitie en de topploegen.

AZ is niet meer zo wisselvallig..

Ace
Nicolage Rico schreef:
Yes! Een puntje uitgelopen op Volendam!

En sinds gisteren zijn jullie wederom de beste club van rotterdam!

Ace schreef:
(quote)

En sinds gisteren zijn jullie wederom de beste club van rotterdam!

En daar gaat het om.

Ace
psv enige tijd zonder brechet... Dat is slechter nieuws voor ons, dan voor psv...

Hebben jullie het EK gezien dit jaar?

Uiteraard.

Met pijn in het hart (Italië was niet al te schitterend).

Superbeertje
Ik denk dat iedereen hier wel het EK heeft gezien. (meer pijn in mijn hart voor Nederland dat tegen Rusland geen stand hield).

Superbeertje schreef:
Ik denk dat iedereen hier wel het EK heeft gezien. (meer pijn in mijn hart voor Nederland dat tegen Rusland geen stand hield).

Was er dit jaar een EK? Heel vreemd - ik heb er nooit wat van gehoord, niets van gezien - zo schijnt Nederland ook tweemaal in een wk-finale te hebben gestaan, '74 en '78 - heel vreemd, kan ik me niets van herinneren.

Mjuman schreef:
(quote)

Was er dit jaar een EK? Heel vreemd - ik heb er nooit wat van gehoord, niets van gezien - zo schijnt Nederland ook tweemaal in een wk-finale te hebben gestaan, '74 en '78 - heel vreemd, kan ik me niets van herinneren.

Verdringen heet dat. Vrees je dromen vannacht!

Pluisje!!!!!!!

Retteketet!!!!!!

Sir Spamalot (crew)
Maradonna trainer van Argentinië? Hopelijk kan hij van de zijlijnen afblijven.

Wat een ongelooflijk onsportieve handsballen gister.

Eerst Bakkal, van PSV, die gewoon zichzelf de bal met zijn hand voorgeeft.
Daarna Platje, van Volendam, die de bal even goed voor zijn voet legt, met zijn hand!

Ik walg van dit soort onsportief gedrag. Net als je dit weekend zag bij Gilardino, van Fiorentina. Die scoorde met zijn hand.
Net als bij hem, schorsen die hap!

Gilardino zelf kon er niet zo heel veel aan doen dat hij de bal met de hand er in werkte, maar dat hij vervolgens als een soort Inzaghi wegloopt is echt walgelijk, hij heeft nu een schorsing van twee wedstrijden aan zijn broek en wat mij betreft moet hij gewoon zijn mond dicht houden en die wedstrijden uitzitten.

Argentijnse bond tovert een Van Basten uit de hoge hoed, ik ben benieuwd of deze zet de spelers tot grote hoogten kan brengen, Maradona lijkt me in ieder geval niet echt het type om tegenstanders uitgebreid te gaan bestuderen en analyseren.

ronnievb schreef:
Argentijnse bond tovert een Van Basten uit de hoge hoed
We hebben het wel over Maradonna, de beste voetballer allertijden. Dat is Van Basten bij lange na niet. Ik denk wel dat Maradonna op dermate veel sympathie van de spelers kan rekenen dat ze voor hem door het vuur zullen gaan. Hopelijk doet Argentinië nu een serieuze gooi naar de Wereldtitel over 2 jaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.