MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
(quote)

Dat zijn mijn collega ook al. Ik vind het een vreselijk voetballende uitstralingsloze club. Ze voetballen Engels, maar zijn niet Engels. Dan had ik liever gehad dat Midlesbrough won. Die kwamen overigens totaal niet aan de bak, dus terecht is het wel.

Ach, het leuke van het UEFA-cuptournooi is dat je van tevoren asboluut niet weet wie er gaat winnen. In de CL weet je dat het gaat tussen de grootmachten; Barcelona, Arsenal, AC Milan, Juventus, Real Madrid, enz.

Verder is het leuk dat er veel doelpunten zijn gevallen in de finales van de afgelopen jaren (op vorig jaar na dan).

Ik heb zelfs zon vermoede dat AZ volgend jaar in het rechterrijtje staat. In de transferperiode zullen wel veel spelers weggaan zoals Landzaat, Mathijsen.... En je ziet het ook al wat voor n spelers er worden aangetrokken type Molhoek. Geen spelers dus voor een topclub.

Leuke finale gister Lekkr veel goals jammer dat ze in het verkeerde doel vielen maar dat mag de pret niet drukken. Overigens ben ik de enige die Schwarzer zo slecht vond keepen.

Iceman schreef:
Ik heb zelfs zon vermoede dat AZ volgend jaar in het rechterrijtje staat. In de transferperiode zullen wel veel spelers weggaan zoals Landzaat, Mathijsen.... En je ziet het ook al wat voor n spelers er worden aangetrokken type Molhoek. Geen spelers dus voor een topclub.

Ze kopen aardig in en het is nog niet zeker of deze bepalende spelers zullen vertrekken. Ik denk dat ze minstens de komende 5 jaar in het linkerrijtje blijven staan.

Iceman schreef:
Overigens ben ik de enige die Schwarzer zo slecht vond keepen.

Je was niet de enige, hoor.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Je was niet de enige, hoor.

Misschien dat t kwam, ik hoop t voor Guus, door zn zorro-masker.

Iceman schreef:
(quote)

Misschien dat t kwam, ik hoop t voor Guus, door zn zorro-masker.

Haha, hij probeerde zeker een Z in de bal te kerven, ipv de bal gewoon klem vast te pakken....

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Haha, hij probeerde zeker een Z in de bal te kerven, ipv de bal gewoon klem vast te pakken....

Jaah daar leek t wel op

Bruin Slot wordt assistent van Koeman. Het wordt steeds erger bij PSV, ik hoop dat de play-offs blijven bestaan.

http://www.ad.nl/sport/article331503.ece

Jan Wouters wordt ook assistent, toch?

Ace
Allemaal Ajacieden Principes overboord en laat maar komen dat geld van ome Frits

Kijk, niet omdat het een Ajacied is, maar dit lijkt me toch geen beroerd gemiddelde van dhr. Huntelaar:

Kader Duels Goals

Eredivisie 31 33
Play-offs 4 2
Gatorade Cup 4 6
UEFA Cup 6 2
Champions League 2 1
Jong Oranje 5 6

Totaal 52 50

Om nog maar even door te gaan over Huntelaar: veel mensen vinden het apart dat hij grote kans maakt op een wk-selectieplaats zonder nog maar ooit 1 interland gespeeld te hebben. In Engeland is het nog gekker: Eriksson selecteert Theo Walcott van Arsenal. Die heeft zelfs nog nooit 1 wedstrijd in de Premier League gespeeld

Ace schreef:
Allemaal Ajacieden Principes overboord en laat maar komen dat geld van ome Frits

Kijk, niet omdat het een Ajacied is, maar dit lijkt me toch geen beroerd gemiddelde van dhr. Huntelaar:

Kader Duels Goals

Eredivisie 31 33
Play-offs 4 2
Gatorade Cup 4 6
UEFA Cup 6 2
Champions League 2 1
Jong Oranje 5 6

Totaal 52 50

Om nog maar even door te gaan over Huntelaar: veel mensen vinden het apart dat hij grote kans maakt op een wk-selectieplaats zonder nog maar ooit 1 interland gespeeld te hebben. In Engeland is het nog gekker: Eriksson selecteert Theo Walcott van Arsenal. Die heeft zelfs nog nooit 1 wedstrijd in de Premier League gespeeld

Jan Wouters is ook een PSV-er hé..

Aardig gemiddelde van Huntelaar, al heeft hij de helft van het seizoen bij Heerenveen gevoetbald. (ik kon het niet laten ).

Die Walcott-affaire is vergelijkbaar met de zaak Vlaar > die had ook maar een stuk 0f 10 wedstrijden gespeeld in de eredivisie, toen hij een basisplaats kreeg in het NL-elftal.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Jan Wouters is ook een PSV-er hé..

Aardig gemiddelde van Huntelaar, al heeft hij de helft van het seizoen bij Heerenveen gevoetbald. (ik kon het niet laten ).

Die Walcott-affaire is vergelijkbaar met de zaak Vlaar > die had ook maar een stuk 0f 10 wedstrijden gespeeld in de eredivisie, toen hij een basisplaats kreeg in het NL-elftal.

Ja, maar het gaat om het idee

Mee eens Ik zei het dan ook objectief dit keer, haha!

En nog een aantal andere spelers in nl. Maar dit is toch nog wat extremer! Hij heeft alleen een paar wedstrijden championship voor Southampton gespeeld en nog nooit in de Premiership. Apart, maar het getuigt wel van lef.

Hij heeft wel 's in de FA of League Cup gespeeld volgens mij.

Ik vind het wel leuk. Spitsen als Defoe (die nu reserve is) zullen zich wel genaaid voelen.

Ace schreef:
(quote)

Dat zijn mijn collega ook al. Ik vind het een vreselijk voetballende uitstralingsloze club. Ze voetballen Engels, maar zijn niet Engels. Dan had ik liever gehad dat Midlesbrough won. Die kwamen overigens totaal niet aan de bak, dus terecht is het wel.

Dat slaat dus nergens op. Weleens een thuiswedstrijd van Sevilla gezien? En kun je uitleggen wat Engels spelen is? Middlesbrough zat alleen maar te verdedigen en met technisch en aanvallend voetbal troefde Sevilla ze gewoon af. Het is allesbehalve een Engelse club, maar op en top Spaans.

Klumpie schreef:
Bruin Slot wordt assistent van Koeman. Het wordt steeds erger bij PSV, ik hoop dat de play-offs blijven bestaan.

Het wordt volgend seizoen degradatie voetbal voor PSV Kan het mooier??

Nicolage Rico schreef:

Vlaar, waar Van Basten lyrisch over was toen deze bij AZ speelde en volgens veel geruchten naar Ajax zou gaan.
Sinds hij heeft getekend in Rotterdam lijkt het of hij ineens niets meer kan, beetje vreemd.

Hans Brouwer schreef:
(quote)

Het wordt volgend seizoen degradatie voetbal voor PSV Kan het mooier??

Je wordt met dag grappiger

Zo'n mooie voorzet, ik heb 'm alleen maar voor het inkoppen. En dat doe ik graag Klumpie

[quote]EmDee schreef:
(quote)

Ach, die komt er wel weer bovenop hoor... Welke jonge speler krijgt er nu geen terugval?

Hans Brouwer schreef:
Zo'n mooie voorzet, ik heb 'm alleen maar voor het inkoppen. En dat doe ik graag Klumpie

En hij vloog de kruising in

Lachen jullie maar lekkr over Koeman en iedereen, let maar op volgend jaar PSV wordt gwoon weer kampioen en Feyenoord moet weer naar de Uefa Cup

Iceman schreef:
Lachen jullie maar lekkr over Koeman en iedereen, let maar op volgend jaar PSV wordt gwoon weer kampioen en Feyenoord moet weer naar de Uefa Cup

We shall see!

Hans Brouwer schreef:
(quote)

We shall see!

Kom laten nou ophouden over de onzinnige discussie tussen de lampen, de neuzen en de kakkerlakken En ons met zn allen concentreren op het WK. Na het WK kunnen we elkaar weer gaan lastig vallen met deze nutteloze discussies over welke club wel topclub is en welke niet en wie nou wel of niet beter is

Het is natuurlijk maar net de vraag wie van de twee Koemannen volgend jaar het gelukkigst is in het (voetbal)spel!!
Weet je waar ik alleen een beetje bang voor ben? Dat die Van Gaal volgend seizoen de lachende derde wordt. Dat zou dus echt zwaar kloten zijn

Hans Brouwer schreef:
Het is natuurlijk maar net de vraag welke van de twee Koemannen volgend jaar het gelukkigst in het spel!! Weet je waar ik alleen een beetje bang voor ben? Dat die Van Gaal de lachende derde wordt. Dat zou toch echt zwaar kloten zijn

Ik maak me meer zorgen over Ten Cate.

Iceman schreef:
(quote)

Ik maak me meer zorgen over Ten Cate.

En jij denkt dat Ten Cate naar Ajax komt?? Ik geloof er helemaal niets van!

Hans Brouwer schreef:
Het is natuurlijk maar net de vraag welke van de twee Koemannen volgend jaar het gelukkigst in het spel!! Weet je waar ik alleen een beetje bang voor ben? Dat die Van Gaal de lachende derde wordt. Dat zou toch echt zwaar kloten zijn

Idd, die man gun ik helemaal niks. En ik was ook blij dat ie was uitgeschakeld in de play-offs.

Moet je nagaan als AZ de play-offs had gewonnen of kampioen was geworden.

Louis v Gaal:
"Wij zijn de beste van Alkmaar, wij zijn de beste van Amsterdam, wij zijn de beste van Eindhoven en wij zijn de beste van Rotterdam.
"Ben ik nou zo goed of zijn de anderen nu zo slecht."

Nee, daar moet ik niet aan denken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:30 uur

geplaatst: vandaag om 16:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.