MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Waarom geven ze Blind volgend jaar niet gewoon een eerlijke kans met een goede selectie (deze was ook wel goed, maar natuurlijk minder dan die van PSV en zonder Huntelaar ook minder dan AZ n Feyenoord) En waarom hem ontslaan spelers gingen voor hem zowat door t vuur, hij heeft de 2e ronde CL gehaald hij heeft de Johan Cruyff schaal en de Gatorade Cup gewonnen en voorronde CL bereikt. Ik snap het niet hoor

Ace schreef:
Ze hebben het geregeld hoor: Blind is eruit getrapt... Een droevige dag in het leven van Ace.
Ik als Feyenoorder snap er geen fuck van. Danny heeft met Ajax de JC schaal gewonnen en afgelopen zondag PSV (zeer terecht!! ) verslagen en de beker gepakt en Ajax speelt voorronde CL. Als dank wordt hij door het Ajax bestuur aan de kant gezet! Erwin Koeman mocht willen dat ie zo'n prestatie had geleverd. Wij Feyenoorders staan dit jaar wéér met lege handen. Kan Danny geen trainer bij Feyenoord worden?? Kan Erwin terug naar PSV als assistent trainer van z'n jongere broertje

Hans Brouwer schreef:
Kan Danny geen trainer bij Feyenoord worden??

Uitstekend plan, dan kan PSV Erwin Koeman aanstellen i.p.v. zijn irritante broer.

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Ik als Feyenoorder snap er geen fuck van. Danny heeft met Ajax de JC schaal gewonnen en afgelopen zondag PSV (zeer terecht!! ) verslagen en de beker gepakt en Ajax speelt voorronde CL. Als dank wordt hij door het Ajax bestuur aan de kant gezet! Erwin Koeman mocht willen dat ie zo'n prestatie had geleverd. Wij Feyenoorders staan dit jaar wéér met lege handen. Kan Danny geen trainer bij Feyenoord worden?? Kan Erwin terug naar PSV als assistent trainer van z'n jongere broertje

Nu al last van een zonnesteek Hans ?

the viking schreef:
(quote)
Nu al last van een zonnesteek Hans ?
Nee hoor The Viking Toen Ajax ergens in de jaren 80 Cruyff uitkotste contracteerde Feyenoord Johan. Feyenoord werd èn kampioen èn won de beker. Waarom zouden we dat niet een keer herhalen met boy Danny?? Met Koeman als trainer is het toch alleen maar zwaar tobben.

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Nee hoor The Viking Toen Ajax ergens in de jaren 80 Cruyff uitkotste contracteerde Feyenoord Johan. Feyenoord werd èn kampioen èn won de beker. Waarom zouden we dat niet een keer herhalen met boy Danny?? Met Koeman als trainer is het toch alleen maar zwaar tobben.

Hans, als je geen zonnesteek hebt, ben je gewoon ziek.

Niet zo raar lullen hé, Hans. Wat verwacht je van Erwin Koeman in het eerste jaar? Hij heeft dan geen prijzen gewonnen zoals Danny, maar heeft Feyenoord wel beter laten voetballen dan Danny ajax heeft laten voetballen. Die JC-schaal is natuurlijk een lachtertje; 1 wedstrijdje. De Gatorade-cup is een knappe prestatie, net zoals de voorronde van de CL halen dat is, maar hij zal ajax niet beter laten spelen, ben ik bang. Oke, het is ook het eerste jaar van Danny (+ een gedeelte van het vorige seizoen).

Erwin Koeman past bij Feyenoord, alleen daardoor al is Erwin een betere trainer dan Blind.

Ik hoop/denk dat je een grapje maakte.

En de vergelijking met Johan Cruijf wil ik eigenlijk niet noemen................

Als je denkt dat Blind de verlosser van Feyenoord kan zijn heb je het mis ,daarvoor mist hij toch de benodige kwaliteiten ! Erwin Koeman heeft over het hele jaar gezien van Feyenoord een veel stabielere club gemaakt dan onder het juk van Ruud Gullit ! De realiteit is dat op bepaalde plaatsen in het team gewoon de kwaliteit ontbreekt om van Feyenoord een echte topclub te maken !

the viking schreef:
De realiteit is dat op bepaalde plaatsen in het team gewoon HET GELD ontbreekt om van Feyenoord een echte topclub te maken !

Ik neem mijn woorden terug!! Hand in hand kameraden, volgend seizoen worden we kampioen, met Erwin als trainer!

Zo, die George Boateng moet zijn plaats voor het WK ook voorbij laten gaan, ben ik bang (of eigenlijk niet ) Hij was al een groot twijfelgeval en heeft net laten zien dat hij (nog geen eens) op het hoogste niveau te kort komt...

Feyenoord!!!

0-4 wat een afgang voor Boateng en Hasselbaink.

[quote]Nicolage Rico schreef:
(quote)

[/quote

Eigenlijk is het vloeken in de kerk,maar misschien is een lijntje uitwerpen naar Roman Abramovich de oplossing ? Hij is al eens in de Kuip gesignaleerd !

Ik denk niet dat Feyenoord en Roman interesse in elkaar hebben. Feyenoord is een volksclub, op deze manier maak je de club kapot. Bovendien denk ik niet dat Feyenoord hoog op het lijstje staat bij Roman. Alhoewel hij bijna elke club kan kopen......

Ace
Nicolage Rico, plaats nog eens een paar van die geweldige berichten over wie wat wint en wie hoe speelt. Ik kan het niet vaak genoeg lezen dat er voor het weet-ik-hoeveelste jaar helemaal niets in 010 is En dan ook nog even wat van die laatste minuut berichten over Ajax als het kan Ik heb de laatste 15 pagina's nog eens teruggelezen: erg vermakelijk

Wat was dat Middlesbrough slecht gisteren

Ace schreef:
Nicolage Rico, plaats nog eens een paar van die geweldige berichten over wie wat wint en wie hoe speelt. Ik kan het niet vaak genoeg lezen dat er voor het weet-ik-hoeveelste jaar helemaal niets in 010 is En dan ook nog even wat van die laatste minuut berichten over Ajax als het kan Ik heb de laatste 15 pagina's nog eens teruggelezen: erg vermakelijk

Wat was dat Middlesbrough slecht gisteren

Haha, op welke berichten doel je? Ik heb voorspelt dat ajax de voorronde van de CL haalt, door in de laatste minuut te scoren tegen Groningen.

Ach ja, helemaal niets is niet waar. We hebben de trouwste en mooiste legioen. Maar goed, wees maar blij met je gatorade-cupje! Liever in 5 jaar alleen een UEFA-cup winnen dan elk jaar de gatorade-cup.

[quote="Ace" Wat was dat Middlesbrough slecht gisteren [/quote]

Boro speelde een soort parodie op voetbal. Leek helemaal nergens op. Achter geen enkele bal zat een idee. Rochemback heeft helemaal niets te zoeken bij dit armzalige zooitje.

Rochemback kan beter judoka worden met z'n ippons en slidingen met 3 benen....

Ik had wel mijn voorkeur aan Middlesbrough, maar het is natuurlijk terecht dat Sevilla gewonnen heeft.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Haha, op welke berichten doel je? Ik heb voorspelt dat ajax de voorronde van de CL haalt, door in de laatste minuut te scoren tegen Groningen.

Ach ja, helemaal niets is niet waar. We hebben de trouwste en mooiste legioen. Maar goed, wees maar blij met je gatorade-cupje! Liever in 5 jaar alleen een UEFA-cup winnen dan elk jaar de gatorade-cup.

Gewoon, alle berichten waarin het er op neer komt dat je kakkerlakkenclubje, hoewel zonder prijzen, toch de top van NL is

Wat zijn dat nou weer voor verdedigingen? Hopelijk meen je het niet echt... Ik bedoel, moet ik dan schermen met liever in 10 jaar een CL dan in 5 jaar een UEFA-cup? Zo hoor je al die kakkerlakjes: nepprijzen dit, nepprijzen dat. Valse jaloezie, want ze hebben zelf wederom niets gewonnen. Zelfs Dirk Kuyt is daar reëel in

Ik woon trouwens ook in de regio Rijnmond en werk in het hart ervan. Erg amusant gedurende deze seizoensclimax. Het toppunt van entertainment was wel de door 010 uitgebrachte DVD over 2 overwinningen op Ajax in één seizoen God, waar kan je al een DVD over maken... En dat was dan ook nog voor de playoffs

Ace schreef:
(quote)

Gewoon, alle berichten waarin het er op neer komt dat je kakkerlakkenclubje, hoewel zonder prijzen, toch de top van NL is

Wat zijn dat nou weer voor verdedigingen? Hopelijk meen je het niet echt... Ik bedoel, moet ik dan schermen met liever in 10 jaar een CL dan in 5 jaar een UEFA-cup? Zo hoor je al die kakkerlakjes: nepprijzen dit, nepprijzen dat. Valse jaloezie, want ze hebben zelf wederom niets gewonnen. Zelfs Dirk Kuyt is daar reëel in

Ik woon trouwens ook in de regio Rijnmond en werk in het hart ervan. Erg amusant gedurende deze seizoensclimax. Het toppunt van entertainment was wel de door 010 uitgebrachte DVD over 2 overwinningen op Ajax in één seizoen God, waar kan je al een DVD over maken... En dat was dan ook nog voor de playoffs

Die dvd uitbrengen was heel erg dom van Feyenoord. Dat is meer een "neuzen-actie". Ik was dan ook stomverbaasd dat ze dat deden. Dat heeft Feyenoord helemaal niet nodig. Maar ik verwacht dan ook dat de ajacieden volgend jaar een stropdas zullen dragen met daarop "Gatorade-cup"!

Ik maakte een vergelijking met de gatorade-cup en de UEFA-cup, dus niet met CL-voetbal Wel goed lezen hé..

Feyenoord behoort met zijn historie, stadion, legioen en elftal gewoon tot de top van Nederland. De laatste 15 jaar zijn ze niet onder de 4e plaats terecht gekomen en 2 x kampioen geworden, 4 KNVB-bekers gewonnen een aantal CL-deelnames bemachtigd, een UEFA-cup gewonnen. Tuurlijk is dat niet veel voor een topclub, maar goed genoeg voor de top in NL.

Moet je luisteren; ik heb het nooit over een nepprijs gehad. Feyenoord zou blij moeten zijn met een Gatorade-cup, maar ga nou niet zeggen dat ajax daarmee het seizoen gered heeft. Ze hebben schandalig slecht gepresteerd in de competitie. ajax hoort dus momenteel ook niet tot de top van NL?

Nederland heeft maar 1 topclub en dat is tot dit seizoen PSV. Met Koeman zullen we weer ver afzakken. Helaas, maar waar.

Klumpie schreef:
Nederland heeft maar 1 topclub en dat is tot dit seizoen PSV. Met Koeman zullen we weer ver afzakken. Helaas, maar waar.

Psv is een topclub in Nederland, net als ajax en Feyenoord dat zijn. Een topclub ben je niet alleen als je 1 seizoen goed presteert. Een topclub herken je aan meerdere factoren. Daar horen prijzen ook bij, natuurlijk.

Daarom is AZ nog lang geen topclub. Daarvoor moeten ze nog minstens 10 jaar in de top van NL blijven spelen. Tien jaar geleden dacht ik dat Vitesse ook bij de top van Nederland kon komen. 10 Jaar later blijkt dit totaal niet het geval te zijn.

Ace
Klumpie schreef:

Nederland heeft meerdere topclubs en de laatste 2 seizoenen was psv daarvan gemiddeld met afstand de beste.

@Nicolage Rico: je leest mij niet goed Als jij vergelijkingen gaat maken met Gatorade-cups en UEFA-cups kan ik ook wel vergelijkingen gaan maken met UEFA-cups en CL's.

Wat betreft die historie enzo van 010 ben ik het met je eens. Het is objectief gezien een mooie club.

Ajax heeft het seizoen er niet mee gered, want het was tot april ronduit dramatisch. Ze hebben het er in ieder geval nog wat kleur mee gegeven en dat allemaal dankzij de aankoop van eindelijk eens een echte veelscorende spits. Tja, wat is top? Wij bij Ajax denken al snel dat we de beste van de wereld zijn. Leuk gedacht, maar het is natuurlijk niet zo. Het is Europese middenmoot met af en toe een uitschieter en Nederlandse top als je ze in het groepje psv, az, feyenoord schaart. Az is wat mij betreft meer top wat betreft het voetbal dat ze de laatste seizoenen spelen, want historie heeft die belachelijke club natuurlijk niet. En begin nou niet over begin jaren 80. Een tijdelijke opleving telt niet

Ace schreef:

@Nicolage Rico: je leest mij niet goed Als jij vergelijkingen gaat maken met Gatorade-cups en UEFA-cups kan ik ook wel vergelijkingen gaan maken met UEFA-cups en CL's.

Ik win liever elk jaar de UEFA-cup dan 1 x de CL.

Maar goed, ik had al gezegd dat Feyenoord blij zou moeten zijn met de KNVB-beker (zo hoort hij gewoon te heten... ).

Voor de rest zijn we het, vreemd genoeg, met elkaar eens.

Er is een groot verschil tussen topclub en topelftal.
Voor nederlandse begrippen zijn er drie topclubs, en dat is gebaseerd op historie, op achterban, op een soort continuïteit in presteren, enz..
Ik vind als amsterdammer het erg naïef om je blind te gaan staren op één club, ajax in mijn geval, omdat Nederland Europees en wereldwijd gezien veel te klein is om een woordje mee te spreken. Ik ben zelf helemaal niet chauvinistisch, maar vind wel dat we allemaal blij moeten zijn met europese prestaties van welke nederlandse club dan ook. Toen Feyenoord de UEFA-cup won gingen ook mijn handen op lekaar. En ik zat vorig jaar ook met gebalde vuisten voor de tv toen Milan in blessuretijd PSV uit de finale hield.
Ik ben dus van mening dat Nederland te klein is voor kinderachtige kinnensinnerij. We stellen allemaal eigenlijk geen reet voor.

rayman schreef:
Er is een groot verschil tussen topclub en topelftal.
Voor nederlandse begrippen zijn er drie topclubs, en dat is gebaseerd op historie, op achterban, op een soort continuïteit in presteren, enz..
Ik vind als amsterdammer het erg naïef om je blind te gaan staren op één club, ajax in mijn geval, omdat Nederland Europees en wereldwijd gezien veel te klein is om een woordje mee te spreken. Ik ben zelf helemaal niet chauvinistisch, maar vind wel dat we allemaal blij moeten zijn met europese prestaties van welke nederlandse club dan ook. Toen Feyenoord de UEFA-cup won gingen ook mijn handen op lekaar. En ik zat vorig jaar ook met gebalde vuisten voor de tv toen Milan in blessuretijd PSV uit de finale hield.
Ik ben dus van mening dat Nederland te klein is voor kinderachtige kinnensinnerij. We stellen allemaal eigenlijk geen reet voor.

We hadden het daarom ook over de top van NL en we waren het er al over eens dat we niet tot de top van Europa horen.

Klumpie schreef:

Met Koeman moeten we blij zijn als we de Top 5 halen.
Nederland heeft inderdaad maar drie topclubs. AZ was vóór Scheringa een middenmotor in de GGD en hun stadion/achterban/prijzenkast loopt ook fors achter. Ik heb trouwens een vaag vermoeden dat er naar het DSB stadion duizenden successupporters komen maar dat is nog even afwachten.

Met Sevilla trouwens een mooie UEFA Cup winnaar dit jaar!

avdj schreef:
(quote)

AZ was vóór Scheringa een middenmotor

Met Scheringa duurde het ook behoorlijk lang voordat ze bovenin gingen spelen... Ze zijn zelfs een aantal maal gedegradeerd met hem bij de club.

Ace
avdj schreef:

Met Sevilla trouwens een mooie UEFA Cup winnaar dit jaar!

Dat zijn mijn collega ook al. Ik vind het een vreselijk voetballende uitstralingsloze club. Ze voetballen Engels, maar zijn niet Engels. Dan had ik liever gehad dat Midlesbrough won. Die kwamen overigens totaal niet aan de bak, dus terecht is het wel.

Mag hopen dat Boateng niet meegaat naar het WK als hij zo slecht blijft spelen als gisteravond in de UEFA Cup Finale.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:47 uur

geplaatst: vandaag om 14:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.