Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2006, 22:38 uur
Bob Cremers schreef:
Iedereen vindt Ajax zo geweldig.
Iedereen vindt Ajax zo geweldig.
Moet je luisteren Bob. DIT HEB JE NIET HELEMAAL BEGREPEN, VOLGENS MIJ!!!!!??

0
Ace
geplaatst: 12 mei 2006, 09:49 uur
avdj schreef:
Dat slaat dus nergens op. Weleens een thuiswedstrijd van Sevilla gezien? En kun je uitleggen wat Engels spelen is? Middlesbrough zat alleen maar te verdedigen en met technisch en aanvallend voetbal troefde Sevilla ze gewoon af. Het is allesbehalve een Engelse club, maar op en top Spaans.
(quote)
Dat slaat dus nergens op. Weleens een thuiswedstrijd van Sevilla gezien? En kun je uitleggen wat Engels spelen is? Middlesbrough zat alleen maar te verdedigen en met technisch en aanvallend voetbal troefde Sevilla ze gewoon af. Het is allesbehalve een Engelse club, maar op en top Spaans.
Dat slaat nergens op? Dat heb ik je al vaker horen zeggen...
Ik heb genoeg thuiswedstrijden van Sevilla gezien, want ik volg de Primera Division best redelijk. Althans, als je het over de tv hebt, want ik heb nog nooit de drang gehad om Sevilla in het stadion te bekijken.
Goed, even over dat Engels? Allereerst hebben ze fantastische supporters en een geweldige sfeer in het stadion. Dit baseer ik dus even op wat ik zie en lees, want zoals eerder vermeld ben ik er nooit geweest. Ten tweede zijn het allemaal dravers, vooral die veredigers/backs. Er zit er geen één bij die een bal meer dan 3 keer hoog kan houden. Dit aangevuld met een aantal behendige voetballers en veel lange ballen, maakt het in mijn ogen tamelijk Engels.
Over Engels spelen in het algemeen: dat ga ik je niet uitleggen. Ik mag hopen dat je definitie zelf wel kan bepalen. Je doet nu net of ik een nieuw begrip de wereld in help.
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Bob, je moet de nuances goed plaatsen. Wij vinden Ajax geweldig, Nicolage Rico vindt Ajax fantastisch. Detailverschilletje jongen

0
geplaatst: 12 mei 2006, 09:57 uur
Ace schreef:
Ik heb genoeg thuiswedstrijden van Sevilla gezien, want ik volg de Primera Division best redelijk. Althans, als je het over de tv hebt, want ik heb nog nooit de drang gehad om Sevilla in het stadion te bekijken.
Goed, even over dat Engels? Allereerst hebben ze fantastische supporters en een geweldige sfeer in het stadion. Dit baseer ik dus even op wat ik zie en lees, want zoals eerder vermeld ben ik er nooit geweest. Ten tweede zijn het allemaal dravers, vooral die veredigers/backs. Er zit er geen één bij die een bal meer dan 3 keer hoog kan houden. Dit aangevuld met een aantal behendige voetballers en veel lange ballen, maakt het in mijn ogen tamelijk Engels.
Over Engels spelen in het algemeen: dat ga ik je niet uitleggen. Ik mag hopen dat je definitie zelf wel kan bepalen. Je doet nu net of ik een nieuw begrip de wereld in help.
Bob, je moet de nuances goed plaatsen. Wij vinden Ajax geweldig, Nicolage Rico vindt Ajax fantastisch. Detailverschilletje jongen
(quote)
(quote)

In de pers hebben ze het er inderdaad over dat Sevilla de engelse club is van Spanje, maar ik heb daar weinig van teruggezien in de UEFA-cupfinale. Ze hebben zeer zeker wel technische spelers en de ploeg was tactisch ook redelijk sterk. In de finale stond er maar 1 engelse ploeg en dat was Middlesbrough.

Euh... Ace, Bob had gelijk: ik vind ajax inderdaad geweldig.... KUT!

0
Ace
geplaatst: 12 mei 2006, 10:18 uur
Over Midlesbrough wil ik het helemaal niet hebben: dat was een geperfectioneerde vorm van anti-voetbal. Dat Sevilla in de finale zo speelde had te maken met het bedroevende niveau van Boateng en zijn maten. Ik heb ze anders zien voetballen, dat Sevilla.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 10:35 uur
Ace schreef:
Over Midlesbrough wil ik het helemaal niet hebben: dat was een geperfectioneerde vorm van anti-voetbal. Dat Sevilla in de finale zo speelde had te maken met het bedroevende niveau van Boateng en zijn maten. Ik heb ze anders zien voetballen, dat Sevilla.
Tuurlijk konden ze het laatste half uur gallery-play spelen, maar ik kan je geen gelijk geven dat Sevilla geen technische spelers bezit.
Midlesbrough is een ploeg dat speelt met passie, maar ze komen uiteraard kwaliteit tekort.
0
Ace
geplaatst: 12 mei 2006, 10:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Tuurlijk konden ze het laatste half uur gallery-play spelen, maar ik kan je geen gelijk geven dat Sevilla geen technische spelers bezit.
Midlesbrough is een ploeg dat speelt met passie, maar ze komen uiteraard kwaliteit tekort.
(quote)
Een paar berichten terug had ik het ook over een aantal behendige spelers bij Sevilla. Jullie in 010 kennen dat woord wellicht niet, maar dat staat bij mij praktisch gelijk aan technisch

0
geplaatst: 12 mei 2006, 10:40 uur
"Er zit er geen één bij die een bal meer dan 3 keer hoog kan houden" (citaat Ace).
Zo behendig zijn die spelers dan niet.....

0
Ace
geplaatst: 12 mei 2006, 13:29 uur
Nicolage Rico schreef:
"Er zit er geen één bij die een bal meer dan 3 keer hoog kan houden" (citaat Ace).

Daarmee doelde ik op die 'Engelse' verdedigers
Wellicht was ik niet helemaal duidelijk
Ouwe kakkerlak! 
0
geplaatst: 12 mei 2006, 13:34 uur
Ace schreef:
Ouwe kakkerlak! 
(quote)
Ouwe kakkerlak! 
Wees dan eens duidelijk man, neus!!

0
geplaatst: 13 mei 2006, 07:19 uur
Ik heb het angstige vermoeden dat Ooyer en Vennegoor toch mee gaan naar het WK 

0
geplaatst: 13 mei 2006, 09:38 uur
Nou van Basten zal zijn Ajax-vriendjes toch wel meenemen...dan maakt ooijer nog iets van kans, vennegoor kan het shaken!
Ik heb het angstige vermoeden dat Kuijt en Castelen meegaan.
0
Ace
geplaatst: 13 mei 2006, 10:50 uur
bonothecat schreef:
Nou van Basten zal zijn Ajax-vriendjes toch wel meenemen...dan maakt ooijer nog iets van kans, vennegoor kan het shaken!
(quote)
Beetje dubieuze opmerking Bono
Ik denk dat van Basten echt wel in het belang van een team denkt en datgene meeneemt wat hij denkt dat van toegevoegde waarde is. Ik kan er natuurlijk naast zitten... 
Met Vennegoor kan ik prima leven, want ik vind dat echt een goede spits. Zoals hij kan koppen zijn er maar weinig op deze aardbol. Ooijer vind ik geen slechte verdediger, maar gewoon de misselijkste lul van de eredivisie. Maar dat had ik geloof ik al eerder gezegd

0
geplaatst: 13 mei 2006, 10:52 uur
Ace schreef:
Ik denk dat van Basten echt wel in het belang van een team denkt en datgene meeneemt wat hij denkt dat van toegevoegde waarde is. Ik kan er natuurlijk naast zitten... 
Met Vennegoor kan ik prima leven, want ik vind dat echt een goede spits. Zoals hij kan koppen zijn er maar weinig op deze aardbol. Ooijer vind ik geen slechte verdediger, maar gewoon de misselijkste lul van de eredivisie. Maar dat had ik geloof ik al eerder gezegd
(quote)

Misschien een lul, maar veruit de beste verdediger van de Eredivisie.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 12:26 uur
Inderdaad. Ooijer niet meenemen is belachelijk. Verdedigers moeten natuurlijk ook gewoon harde klootzakken zijn.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 13:06 uur
bonothecat schreef:
Kuyt gaat mee! Castelen kan beter nog even wachten! Ik ben GEEN Ajacied maar ik vind wel dat Huntelaar mee moet

0
geplaatst: 13 mei 2006, 17:45 uur
Ik speelde wel altijd Fifa 1996.. Pff, ik word oud.
En Fifa '99, daarna niet meer.
En Fifa '99, daarna niet meer.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 17:51 uur
Iceman schreef:
Zijn er eigenlijk mensen hier die fifa 06 spelen??
Pro Evolution Soccer !!!!!Zijn er eigenlijk mensen hier die fifa 06 spelen??
0
geplaatst: 13 mei 2006, 17:58 uur
Exfrozen schreef:
(quote)
Pro Evolution Soccer !!!!!Dat is inderdaad een tikkie beter!
0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:03 uur
Het is bekend: geen Huntelaar wel Vennegoor of Hesselink.
Volledige selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Hamburger SV, Dui), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool, Eng), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV)
Middenveld: Mark van Bommel (Barcelona, Spa), Phillip Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Arjen Robben (Chelsea, Eng) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Volledige selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Hamburger SV, Dui), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool, Eng), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV)
Middenveld: Mark van Bommel (Barcelona, Spa), Phillip Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Arjen Robben (Chelsea, Eng) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
0
Allmusic
geplaatst: 14 mei 2006, 12:13 uur
Jan Vennegoor, 11x gescoord dit seizoen, internationaal geblunderd (CL), wel mee .....en Huntelaar, 33x gescoord, Ajax naar de voorronde CL en bekerwinst geschoten, niet mee
, kan iemand mij de logica uitleggen?
Verder een middenveld met geblesseerde of uit vorm zijnde spelers
(alleen Van Bommel en Cocu zijn fit èn in vorm).
Ik neem aan dat Kuijt de vaste rechtsbuiten wordt, want een andere optie is er niet. Op links hebben we echter keuze genoeg (Robben, Van Persie, Babel).
, kan iemand mij de logica uitleggen?Verder een middenveld met geblesseerde of uit vorm zijnde spelers
(alleen Van Bommel en Cocu zijn fit èn in vorm).Ik neem aan dat Kuijt de vaste rechtsbuiten wordt, want een andere optie is er niet. Op links hebben we echter keuze genoeg (Robben, Van Persie, Babel).
0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:21 uur
Allmusic schreef:
Jan Vennegoor, 11x gescoord dit seizoen, internationaal geblunderd (CL), wel mee .....en Huntelaar, 33x gescoord, Ajax naar de voorronde CL en bekerwinst geschoten, niet mee
, kan iemand mij de logica uitleggen?
Verder een middenveld met geblesseerde of uit vorm zijnde spelers
(alleen Van Bommel en Cocu zijn fit èn in vorm).
Ik neem aan dat Kuijt de vaste rechtsbuiten wordt, want een andere optie is er niet. Op links hebben we echter keuze genoeg (Robben, Van Persie, Babel).
, kan iemand mij de logica uitleggen?Verder een middenveld met geblesseerde of uit vorm zijnde spelers
(alleen Van Bommel en Cocu zijn fit èn in vorm).Ik neem aan dat Kuijt de vaste rechtsbuiten wordt, want een andere optie is er niet. Op links hebben we echter keuze genoeg (Robben, Van Persie, Babel).
Tjaa... Zo begrijp ik niet waarom John Heitinga, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro en Ryan Babel meegaan.
0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:41 uur
Iceman schreef:
Het is bekend: geen Huntelaar wel Vennegoor of Hesselink
Het is bekend: geen Huntelaar wel Vennegoor of Hesselink
Eén troost, kan ik dit jaar eind juni gewoon op vakantie!

0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:47 uur
Verstandige keuze van v. Basten.
Waarom Huntelaar meenemen terwijl je v. Nistelrooij en Kuijt hebt. Vennegoor of Hesselink is duidelijk meegenomen om als breekijzer te fungeren, dus als het goed is zal hij tijdens het WK niet spelen.
Huntelaar scoort erop los tegen RBC enz. maar straks tegen Samuel en co word het een ander verhaal. Hij heeft nog maar 2 topwedstrijden gespeeld, nl die tegen Inter.
v. Nistelrooij is internationaal natuurlijk oorgewinterd en Kuijt heeft er ook al een aantal achter zijn naam staan.
Lange Jan heeft met PSV ook al heel veel ervaring en is met zijn hoofd natuurlijk levensgevaarlijk. Dus waarom Huntelaar? Omdat in de eredivisie 33 goals maakt?
Op het WK wordt een ander niveau van je gevraagd en het is nog maar afwachten of Huntelaar dat niveau aankan.
Bovendien kan Huntelaar nu mee met jong oranje en is v. Nistelrooij nu helemaal de 1e spits dus kan die rustig slapen en heeft hij geen druk van Huntelaar.
Waarom Huntelaar meenemen terwijl je v. Nistelrooij en Kuijt hebt. Vennegoor of Hesselink is duidelijk meegenomen om als breekijzer te fungeren, dus als het goed is zal hij tijdens het WK niet spelen.

Huntelaar scoort erop los tegen RBC enz. maar straks tegen Samuel en co word het een ander verhaal. Hij heeft nog maar 2 topwedstrijden gespeeld, nl die tegen Inter.
v. Nistelrooij is internationaal natuurlijk oorgewinterd en Kuijt heeft er ook al een aantal achter zijn naam staan.
Lange Jan heeft met PSV ook al heel veel ervaring en is met zijn hoofd natuurlijk levensgevaarlijk. Dus waarom Huntelaar? Omdat in de eredivisie 33 goals maakt?
Op het WK wordt een ander niveau van je gevraagd en het is nog maar afwachten of Huntelaar dat niveau aankan.
Bovendien kan Huntelaar nu mee met jong oranje en is v. Nistelrooij nu helemaal de 1e spits dus kan die rustig slapen en heeft hij geen druk van Huntelaar.
0
Allmusic
geplaatst: 14 mei 2006, 12:51 uur
Kuijt is niet meegenomen als centrumspits (wie moet er dan vanaf rechts komen?). En sinds wanneer is Vennegoor ineens een breekijzer? Ik heb hem nog nooit een wedstrijd zien openbreken, technisch gezien schiet hij hopeloos tekort op internationaal niveau (zie de wedstrijden in de CL).
0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:54 uur
Ik heb het helemaal gehad met die Van Basten. Ach een schrale troost, ik ga toch de kaarten voor het concert van Opeth bestellen voor aanstaande 25 juni. Mocht Nederland tweede in poule worden dan spelen ze die avond. Aangezien de kans vrijwel nihil dat ze eerste of tweede eindigen in de poule. Erg jammer!!
0
Allmusic
geplaatst: 14 mei 2006, 12:56 uur
Ik heb nu hetzelfde gevoel als tijdens het EK toen Advocaat Robben wisselde...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.