MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Valencia heeft ook interesse,omgekeerd trouwens ook als je de berichten mag geloven !

Ace schreef:
Dat hoef je mij niet te vertellen Ik ben genoeg in die utregse poel des verderfs geweest en om nou te zeggen dat we daar altijd zo vriendelijk ontvangen werden
Moraal: kututrecht

Er is maar één echte kutploeg in Nederland en dat is zeker niet FC Utrecht De supporters van Utrecht zijn mischien een beetje fanatiek, so what!

avdj schreef:
@ettettummu: Kalou is toch gekocht door Chelsea die hem vervolgens aan Feyenoord 'uithuurt' ?

Als ie voor Ivoorkust uit gaat komen dan zal ie denk ik niet meer in Nederland blijven.

Even een update:
Jong Oranje heeft wederom niet weten te winnen Dus nu zijn ze afhankelijk van het resultaat tussen Jong Oekraïne en Jong Italië en tevens moeten ze de laatste wedstrijd winnen en dan hopen dat de Oekraïners winnen.

Shevchenko zal naar Chelsea gaan

En Mido mag weg bij Tottenham. Iets voor PSV misschien??

Toine Rorije
Iceman schreef:

Ja, die is nog goeie vrienden met Koeman...

Iceman schreef:

Ging die niet naar AS Roma ofzo. Koeman koopt veel beter in hoor....ik denk dat bij PSV binnenkort dan ook Harris Huizingh ofzo wordt gecontracteerd samen met Dennis Schulp als vervanger van Soren Lerby.

Als je als "aankoop van Koeman" te boek komt te staan is het wel gedaan met je carriere....

VanDeGriend schreef:
(quote)

Ging die niet naar AS Roma ofzo.

Hij is toch nog gewoon van AS Roma?

EmDee schreef:
(quote)

Hij is toch nog gewoon van AS Roma?

Klopt maar ik neem niet aan dat ie daar veel speeltijd zal krijgen.

ik denkdat kalou nog een jaar bij Feyenoord blijft. Dan kan hij immers transfervrij weg.

Zijn jullie ook zo teleurgesteld na gisterenavond??

Nee, de eerste 30 minuten waren echt goed. Ik vond Robben wel ontzettend tegenvallen.

Denk dat de laatste linie wel zeker is nu.
Op middenveld is Sneijder weer een concurrent erbij.
En Van Persie die balt zich ook lekker in de basis.

Zo, zo, Nederland was echt sterk, als we nu geen wereldkampioen meer worden dan weet ik het ook niet meer.

Ach ja, het was nog maar de eerste oefenwedstrijd. Ik kan me nog de eerste oefenwedstrijd voor het EK van 2004 herinneren... Dat was veel erger.

Wat me verder opviel:

*Van Nistelrooy werkte als een paard
*Robben is zijn glans verloren. Op zijn 25ste gaat ie met pensioen
*VD Sar had een paar slippertjes, maar revancheerde zich snel met een prachtige redding
*Kromkamp was het ene moment briljant, het andere een aanfluiting. En wat een jongetjesgezicht heeft ie eigenlijk nog

Maar die Kromkamp is altijd nog een tandje beter dan Jaliens.

herman schreef:

*Robben is zijn glans verloren. Op zijn 25ste gaat ie met pensioen

Bovendien gaan zijn 'maniertjes' nog eens tegen ons werken, was gisteren weer aanleiding tot een opstootje.

herman schreef:

*Kromkamp was het ene moment briljant, het andere een aanfluiting. En wat een jongetjesgezicht heeft ie eigenlijk nog

Hij doet me altijd denken aan vd Hoogenband.

Mathijsen was ook niet best trouwens. Van Persie

Waarom was Boularouz er niet in?

herman schreef:
Ach ja, het was nog maar de eerste oefenwedstrijd. Ik kan me nog de eerste oefenwedstrijd voor het EK van 2004 herinneren... Dat was veel erger.
Wat me verder opviel:
*Van Nistelrooy werkte als een paard
Toch maar niet meer opstellen die man. Dirk is degene die ons volgende maand moet redden!

Dirk Kuijt die gisteren niet eens een bal kon controleren?

herman schreef:
Dirk Kuijt die gisteren niet eens een bal kon controleren?

Nee nee, dat waren Van Bommel en Robben

Je hebt gelijk. Kuijt heeft inderdaad 1 keer iets goeds gedaan met de bal.

Ben zelf ook een voorstander van Dirk Kuyt i.p.v van Nistelrooy,die mij de laatse twee jaar niet echt meer kan bekoren! Sterker nog Kuyt is veel doelgerichter geworden t.o.v. van Ruud die toch veel van zijn glans heeft verloren bij Manchester United !

Dat ben ik niet met je eens. Van Nistelrooy is na zijn blessure van vorig jaar wat minder geworden, maar hij speelde gisteren wel redelijk. Kuyt werd de eerste paar ballen die ie kreeg aangespeeld simpel van de bal gelopen of de bal sprong van zijn voet.

Ik heb m anders een briljante pass zien geven die uiteindelijk door Van Persie verknoeid werd. Nistelrooy is 2 x tegen een goede bal van een ander aangelopen..waarvan 1 doelpunt en 1 die Kuijt (en ikzelf trouwens ook) wel gemaakt had

Ja, die ene pass was mooi inderdaad. De hele aanval sowieso. En ben het eens met je kritiek op VN, maar ik denk niet dat Kuyt het beter zou doen. Wat betreft de spitsen denk ik dat het sowieso minder is dan een paar jaar geleden (Bergkamp, Kluivert, etc.)

Dat laatste ben ik met je eens. Tis nu meer op kracht dan op souplesse.

Op basis van gisteren zou ik zeggen...Kuijt op rechts, Persie op links en Nistelrooij tegen die mooie ballen van anderen aan laten lopen

Agreed. Laat Robben eerst maar 's in vorm geraken.

Robben staat er wel op het eindtoernooi. Hij heeft zoveel kwaliteit dat hij kan pieken in zulke wedstrijden. Robben moet sowieso een basisplaats krijgen.

Zo Kalou is definitief weg Naar Chelsea natuurlijk, al vraag ik me af wat Chelsea met hem moet want hij is nog niet van het niveau topspeler dus ik vind het een beetje raar. Misschien dat ie alsnog wordt verhuurd??

Nicolage Rico schreef:
Robben staat er wel op het eindtoernooi. Hij heeft zoveel kwaliteit dat hij kan pieken in zulke wedstrijden. Robben moet sowieso een basisplaats krijgen.

Robben's grootste talent de laatste maanden is vallen, klagen en ruzie zoeken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.