MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
FC Groningen

De club met het beste publiek en en slechtste clublied van NL

Deze Viking is voor de club uit Rotterdam Zuid Feyenoord !
Strijden en goed voetbal spelen is het motto ! Het afgelopen jaar bied zeker perspectief al lijkt mij een kampioenschap het komend seizoen vrijwel uitgesloten !

Jornaquin
George Ogararu ofzoiets, onze nieuwe rechtsback

the viking schreef:
...al lijkt mij een kampioenschap het komend seizoen vrijwel uitgesloten !

Ja idd, (mijn) AZ koopt erg goed in, en ik begrijp dat Feyenoord interesse heeft in de B-keus van Van Gaal's selectie

DutchViking
the viking schreef:

Deze viking is voor Ajax en draagt daarnaast MVV (de enige echte parel van het zuiden ) een warm hart toe

MVV? Bestaan die ook nog?

DutchViking
Komend jaar kunnen ze weer eens voor het kampioenschap gaan Het talent is er in ieder geval en met goaltjesdief (cq. spelmaker) Drazen Brncic (ex-AC Milan én Inter) zijn doelpunten ook gegarandeerd

MVV presteert ieder seizoen een stukje beter en dankzij de nieuwe coach (die Andries Jonker zal opvolgen) zal het vanaf volgend seizoen alleen maar nóg beter gaan

the viking schreef:
Strijden en goed voetbal spelen is het motto ! Het afgelopen jaar bied zeker perspectief al lijkt mij een kampioenschap het komend seizoen vrijwel uitgesloten !
Niet zo pessimistisch The Viking. Ajax wordt het niet! Henk ten Cate met zulke assistenten? Dat wordt niet wat. Over Ronald Koeman kunnen we kort zijn, dat is een prutser, dus PSV wordt ook geen kampioen. Louis van Gaal met z'n grote bek gunnen we het gewoon niet en dus wordt AZ ook geen kampioen. Wie blijft er dan over ? Die hele mooie club uit Rotterdam Zuid dus...... Volgend seizoen Feyenoord èn kampioen èn de beker.
En dankzij de inbreng van Dirk wordt Nederland volgende maand wereldkampioen!!

Ja geniet nog maar even van Dirk dan op het WK, want volgend jaar zie je hem in de Kuip niet meer terug.
Dus Hans, om je redenering af te maken, Feyenoord zonder Kuyt en Kalou kampioen? Neeee. Dus zal het wel tussen Heerenveen en Groningen gaan...

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Niet zo pessimistisch The Viking. Ajax wordt het niet! Henk ten Cate met zulke assistenten? Dat wordt niet wat. Over Ronald Koeman kunnen we kort zijn, dat is een prutser, dus PSV wordt ook geen kampioen. Louis van Gaal met z'n grote bek gunnen we het gewoon niet en dus wordt AZ ook geen kampioen. Wie blijft er dan over ? Die hele mooie club uit Rotterdam Zuid dus...... Volgend seizoen Feyenoord èn kampioen èn de beker.
En dankzij de inbreng van Dirk wordt Nederland volgende maand wereldkampioen!!

Volgens mij gaat het helaas niet om de trainers, maar om de selectie. Feyenoord moet de komende maanden wel verdomd goed in gaan kopen, willen ze nog meestrijden om de titel het komende seizoen.... Dirk Kuijt en Kalou moeten blijven, anders hebben we al een probleem. Verder 2 goede backs kopen en middenvelder die een échte leider is.

Alleen dan hebben we een kans.

Liverpool heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Dirk Kuyt. Dat heeft de spits van de Rotterdamse club dinsdag na de training van het Nederlands elftal gezegd, melden verscheidene Britse media woensdag.
bron nu.nl

Hij gaat ook naar Liverpool. Dat voel ik. De perfecte club voor Kuijt. Daar gaat ie wel slagen, denk ik.

Ace
Hoef ik daar ook niet meer heen...

Ace schreef:

Ace schreef:

Vandaar ook dat je nooit meer naar ajax ging toen Scholten naar die club ging?

Ace
Scholten komt van origine van Ajax en maakt een foutje. Ken je klassiekers

Dat wist ik uiteraard al, omdat ik mijn klassiekers ken . En? Kuijt komt van Utrecht van origine.

Ace
Er is 1 club in nl waar ik een net zo grote, zo niet nog grotere hekel aan heb dan aan f'noord... Weet je welke?

Ace schreef:
Er is 1 club in nl waar ik een net zo grote, zo niet nog grotere hekel aan heb dan aan f'noord... Weet je welke?

Ajax is de meest gehate club in Nederland

Ace
Fout, jij mag nog een keer raden

Ik denk ook ajax..

Oke, geen Utrecht-supporter dus..

Ik zat een keer in een bus in Salou en een Utrecht-supporter gaf flugels weg... We zaten een beetje te zingen over onze club. Er was een ajacied en ik was er dan. Toen gaf hij wat flugels aan me en zei: Hier, ik geef liever flugels aan een Feyenoord-supporter dan aan een jood.

Moraal: De haat is geheel wederzijds, Ace.

Ace
Dat hoef je mij niet te vertellen Ik ben genoeg in die utregse poel des verderfs geweest en om nou te zeggen dat we daar altijd zo vriendelijk ontvangen werden

Moraal: kututrecht

Ajax 2006/2007
Coach: Henk ten Cate

-----------------Stekelenburg

--Ogararu---Stam--Vermaelen--Emanuelson

---------------------Maduro
----------Sneijder-------------Davids?

-----Rosales-----Huntelaar-----Perez

PSV 2006/2007
Coach: Ronald Koeman

------------------Gomes

--Reiziger----Ooijer---Alex?----Ball

------------------Simons
---Vayrinyen---------------Cocu

--Farfán?----Vennegoor of H.---Koné

Feyenoord 2006/2007
Coach: Erwin Koeman

-----------------Lodewijks

--Greene---Bahia---Vlaar---Bosschaart?

-------------------Pauwe
---De Guzman-----------------Hofs

---De Ceulaer---Kalou----Boussaboun

AZ 2006/2007
Coach: Louis van Gaal

----------------Timmer

----------Luirink---Mathijsen?
Jaliens------------------------De Cler

Cziommer---Gudjohnson-----Schaars

--Meerdink----Arveladze-----Dembele

Ajax en vooral AZ hebben de selectie in grote vormen al rond. Maar Feyenoord en PSV zullen ongetwijfeld nog gaan inkopen. Kromkamp lijkt me wel iets voor PSV. 3,5 miljoen naar het schijnt.

Feyenoord zal wel in móeten kopen, anders wordt het niks... Maar uiteraard zal Feyenoord een aantal aankopen doen.

...en streep Kalou ook maar door
die vertrekt echt wel

Feyenoord 2006/2007
Coach: Ronald Koeman

Sinds wanneer is Ronald Koeman coach van Feyenoord?

Klumpie schreef:
(quote)

Sinds wanneer is Ronald Koeman coach van Feyenoord?

Doet me een beetje denken aan de speaker van psv die het vertrek van Ronald Waterreus aankondigde met: RONAAAAAAALD KOEMAN!

Ace
Mooie opstelling hoor avdj, maar als hij Rosenberg niet meer opstelt ga ik huilen

Op de plek van Rosales neem ik aan?

@ettettummu: Kalou is toch gekocht door Chelsea die hem vervolgens aan Feyenoord 'uithuurt' ?

avdj schreef:
Op de plek van Rosales neem ik aan?

@ettettummu: Kalou is toch gekocht door Chelsea die hem vervolgens aan Feyenoord 'uithuurt' ?

Er is nog niks bevestigd in de zaak Kalou.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:58 uur

geplaatst: vandaag om 08:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.