Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2006, 00:44 uur
De eerste helft heb ik overigens laten schieten: op het andere net was NL onder 21 bezig en die hebben ook aardig goed gespeeld en topfavoriet Frankrijk eruitgekegeld. 

Inderdaad, en wat een goals zeg! Vooral die van Huntelaar was een juweeltje. Zondag moeten ze toch wel kunnen winnen van die lompe Oekrainers.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 01:25 uur
Ja, zeker nu Castelen de smaak weer te pakken heeft. 
De Zeeuw, Schaars, Aisatti: er komen behoorlijk goede middenvelders aan voor het grote Nederlands Elftal, als Aisatti tenminste voor Nederland kiest.

De Zeeuw, Schaars, Aisatti: er komen behoorlijk goede middenvelders aan voor het grote Nederlands Elftal, als Aisatti tenminste voor Nederland kiest.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:08 uur
Ik vind Schaars en de Zeeuw anders niet overtuigend. Ik vraag me dan ook sterk af of ze ooit het niveau aankunnen van het grote NL-elftal.
Vennegoor beter dan Kuijt in de spit? Dacht het niet. Vennegoor komt veel te veel kwaliteit te kort voor een W.K.
In Ierland begonnen ze te schateren van het lachen als ik vertelde dat Makaay niet meegaat naar het W.K. Niet 1 Ier, niet 2, maar elke keer als ik het zei.
Vennegoor beter dan Kuijt in de spit? Dacht het niet. Vennegoor komt veel te veel kwaliteit te kort voor een W.K.
In Ierland begonnen ze te schateren van het lachen als ik vertelde dat Makaay niet meegaat naar het W.K. Niet 1 Ier, niet 2, maar elke keer als ik het zei.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:18 uur
Ik vind Luirink de belangrijkste pijler van dit Jong Oranje. Wat speelt die gozert een sterk toernooi zeg.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:24 uur
Gister waren Hofs en Castelen duidelijk de mannen. Ik vond Jong Oranje na 10 minuten in de 1e helft sterk spelen.
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2006, 10:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Gister waren Hofs en Castelen duidelijk de mannen. Ik vond Jong Oranje na 10 minuten in de 1e helft sterk spelen.
Daar is de altijd objectieve Nicolage Rico weer...
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:32 uur
Ace schreef:
(quote)

0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:33 uur
Ik wilde net zeggen dat Huntelaar ook wel aardig speelde, maar laat dan maar! 

0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:36 uur
Wat moeten we in godsnaam met Makaay?
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2006, 10:41 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat moeten we in godsnaam met Vennegoor of Hesselink?
Wat moeten we in godsnaam met Vennegoor of Hesselink?
Zijn paspoort intrekken, zodat hij ons niet meer kan irriteren in een oranje shirt.
Ik vond overigens in het gewone Nederlands elftal vooral Heitinga, Maduro, Sneijder en Babel erg goed spelen. Bij Jong Oranje waren Emanuelson, Huntelaar en Vermeer de absolute uitblinkers. Toch waren er ook spelers die niet echt hun niveau haalden. Bij het nl elftal viel vooral Kuijt negatief op en bij jong oranje was het me geheel onduidelijk wat spelers als Hofs en Castelen in de basis deden.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:43 uur
Ace schreef:
Zijn paspoort intrekken, zodat hij ons niet meer kan irriteren in een oranje shirt.
Ik vond overigens in het gewone Nederlands elftal vooral Heitinga, Maduro, Sneijder en Babel erg goed spelen. Bij Jong Oranje waren Emanuelson, Huntelaar en Vermeer de absolute uitblinkers. Toch waren er ook spelers die niet echt hun niveau haalden. Bij het nl elftal viel vooral Kuijt negatief op en bij jong oranje was het me geheel onduidelijk wat spelers als Hofs en Castelen in de basis deden.
(quote)
Over objectiviteit gesproken

0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:51 uur
Ace schreef:
(quote)
Je hebt gelijk!

(over liegen gesproken.
)
0
geplaatst: 2 juni 2006, 11:25 uur
De beste man gisteren was duidelijk VOH. Hoe die die ballen doorkopte en neerlegde voor Kuyt en Babel was van abnormaal niveau.
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2006, 11:47 uur
Klumpie schreef:
De beste man gisteren was duidelijk VOH. Hoe die die ballen doorkopte en neerlegde voor Kuyt en Babel was van abnormaal niveau.
Mijn ironie werkt aanstekelijk

0
geplaatst: 2 juni 2006, 11:47 uur
Klumpie schreef:
Cynisme?
0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:24 uur
Ik zie absoluut geen ironie of cynisme in mijn opmerkingen, ik spreek alleen de waarheid. VOH stak er met kop en schouders bovenuit.
0
Ace
geplaatst: 2 juni 2006, 13:26 uur
Nooit gedacht dat er iets is dat vermoeiender is dan werken. Niets is minder waar: discussieren over voetbal is nog veel gekker 
Ik ga dus maar eens werken

Ik ga dus maar eens werken

0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:28 uur
Klumpie schreef:
Ik zie absoluut geen ironie of cynisme in mijn opmerkingen, ik spreek alleen de waarheid. VOH stak er met kop en schouders bovenuit.
Ja, wel qua lengte.
Qau voetbal totaal niet, natuurlijk. Hij heeft heel veel moeite om een bal onder controle te krijgen. Dat hij kan koppen, was al bekend.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:41 uur
Ik zie hier een duidelijke onderschatting van VOH kwaliteiten. Dat komt uitstekend uit, want als we hem in onze eigen land al onderschatten dan doen andere landen dat ook. Ik zou tegen vBasten zeggen: "VOH, altijd in de basis".
0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:43 uur
Dat kunnen ze net zo goed jou of mij in de basis zetten. 
Zonder gekheid... Kwaliteit staat nog altijd boven onderschatting. Daarom komt VoH pas op de 3e plaats.
Had dan Huntelaar meegenomen voor de onderschatting.

Zonder gekheid... Kwaliteit staat nog altijd boven onderschatting. Daarom komt VoH pas op de 3e plaats.
Had dan Huntelaar meegenomen voor de onderschatting.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 16:51 uur
Nicolage Rico schreef:

Ik vond Vennegoor of Hesselink absoluut beter spelen in de spits positie hoor, laat Kuijt of Van Persie maar lekker op de rechterflank. Kuijt speelde wat mij betreft een erg slechte 1e elftal.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 16:53 uur
Van mij had Huntelaar ook meegemogen naar het WK hoor. Maar niet voor Vennegoor of Hesselink. Centraal hebben we Van Nistelrooy met Kuijt (of Kuijt op rechts) en Vennegoor de pinchhitter. Vennegoor is enkel en alleen de pinchhitter meer niet hij moet dus wat mij betreft blijven. Gooi Kuijt er desnoods maar uit of zet hem op rechts met Van Persie.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 18:33 uur
VoH deed het gisteren juist vrij aarig. Maar Ruud in de nr. 1 dus speelminuten maakt hij waarschijnlijk niet.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 18:50 uur
Er word hier in Nederland altijd lacherig gedaan om VOH, maar nadat hij erin kwam is wel een 0-1 achterstand omgezet in een 2-1 winst.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 22:43 uur
Net even BNN's WK-Test gedaan. Kom netjes uit op een 8,0. Jullie kunnen m ook doen op wk.bnn.nl
0
geplaatst: 2 juni 2006, 22:51 uur
Klumpie schreef:
Er word hier in Nederland altijd lacherig gedaan om VOH, maar nadat hij erin kwam is wel een 0-1 achterstand omgezet in een 2-1 winst.
Inderdaad. Het is alleen meer een aanspeelpunt en zal ook nooit geen 30 goals per jaar maken. Zelf vindt ik het een prima spits.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.