MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Cocu heeft voor nog een jaar getekend

Favourite
Reijersen schreef:
Net even BNN's WK-Test gedaan. Kom netjes uit op een 8,0. Jullie kunnen m ook doen op wk.bnn.nl

Hehehe, een 2.5

de oude dame, juve!!!

Iceman schreef:
Cocu heeft voor nog een jaar getekend

De kampioenskansen stijgen!

@Lennonlover: succes dan maar hè in de Serie B.

De kampioenskansen stijgen!

Zeker, erg goed nieuws dit . Welke spelers gaan er eigenlijk weg, niet veel (geen?) geloof ik.

BoordAppel schreef:
(quote)

Zeker, erg goed nieuws dit . Welke spelers gaan er eigenlijk weg, niet veel (geen?) geloof ik.

Misschien Farfan, want die staat in de belangstelling van HSV.

Dat zou dan weer erg minder zijn . Als ik Farfan was zou ik mooi nog een jaar of twee bij PSV blijven en dan voor nog veel meer geld naar een echt grote club gaan, die potentie heeft hij toch wel denk ik.

7.1 voor de WK Test...

BoordAppel schreef:
Dat zou dan weer erg minder zijn . Als ik Farfan was zou ik mooi nog een jaar of twee bij PSV blijven en dan voor nog veel meer geld naar een echt grote club gaan, die potentie heeft hij toch wel denk ik.

Net als iedere speler, Farfan is vervangbaar. Toen Kezman, Robben en Rommedahl vertrokken moesten we uitkijken dat we niet gingen degraderen. Nou, volgens mij werden we kampioen, wonnen we de beker en haalden we de halve finale van de CL.

Dat is waar, maar het blijft jammer als Farfan zou vertrekken.

8.9 voor de WK Test

DutchViking
Ik had 5 foutjes bij die WK-test, met een 9.1 als resultaat

Ik ook een 8,9... Weet ik veel wat voor kapsel Beckham had op het WK van 2002..

Een hele 2.3

Kasperbert schreef:
Een hele 2.3

Netjes.. Zeker een ajax-supporter?

Vandaag gaat jong Oranje Europees kampioen worden. Met Romeo Castelen (Feyenoord) en Nicky Hofs (Feyenoord) in de basis. Dat kan niet fout gaan!!

Ik had dus een 9,3 voor de wk-test Ik stel dan ook voor dat voortaan mijn inzicht alhier als ultieme waarheid wordt gezien

De mist in met de blote voeten van India, kapsel van Beckham en een van de statistiek vragen en nog wel ergens wat maar ben ik vergeten (waarschijnlijk een stomme vraag)

Ik heb geen geluid op deze computer, dus ik moest de geluidsfragmenten gokken. Maar ik gokte dat het interview met v. Breukelen ging over de afgekeurde goal tegen Engeland en dat het geluidsfragment van Jack v. Gelder was over de goal van Bergkamp tegen Argentinië. Maar dat waren pure gokken. Was dat goed?

Ik had een 8,7 en daar schaam ik me eigenlijk een beetje voor. Maar dat kwam ook doordat er een paar vragen bij zaten waarvan ik dacht: tsja. Wat kan mij die gasten uit India in 1950 nou schelen? Vraag me liever naar de topscorer van het WK '86 ofzo.

Ja, daarom wonnen de 40+-ers het ook. De topscorer van het W.K. 1986 is een strikvraag.

Nicolage Rico schreef:
Ik heb geen geluid op deze computer, dus ik moest de geluidsfragmenten gokken. Maar ik gokte dat het interview met v. Breukelen ging over de afgekeurde goal tegen Engeland en dat het geluidsfragment van Jack v. Gelder was over de goal van Bergkamp tegen Argentinië. Maar dat waren pure gokken. Was dat goed?
Beide correct

Nicolage Rico schreef:
De topscorer van het W.K. 1986 is een strikvraag.

Hoezo?

Lineker...iedereen denkt dat t Maradonna is...

Ja das toch geen strikvraag dan? Je moet gewoon weten dat het Lineker is. Een strikvraag is: Wie was de topscorer van het WK '84. En dan is het antwoord dat er toen geen WK, maar een EK was.

gemaster schreef:
Ja das toch geen strikvraag dan? Je moet gewoon weten dat het Lineker is. Een strikvraag is: Wie was de topscorer van het WK '84. En dan is het antwoord dat er toen geen WK, maar een EK was.

Nee, dat is wel degelijk een strikvraag. Maradonna had Argentinië zowat in z'n eentje wereldkampioen gemaakt. Hij was dé speler van het toernooi. Bij bijna iedereen gaat er automatisch een Maradonna-lampje branden als ze deze vraag krijgen. Zelfs ik, maar als je nog eens gaat nadenken weet je dat het Lineker is.

Tsja, als je denkt aan het Wk '94 dan denk je aan Romario, maar hij werd ook geen topscorer. Hetzelfde geldt voor Puskas in '54, Pelé in '58, '62 en '70, Geoff Hurst in '66, Cruijff in '74, Roberto Baggio in '90 en Zidane in '98. Zijn dat ook allemaal strikvragen dan?

Je begrijpt zelf wel wat ik bedoel. Moet ik dat nog een keer gaan uitleggen? Er zijn al een aantal gedenkwaardige, wat zeg ik, legendarische goals bekend van Maradonna in 1986. Cruijf, Zidane waren de beste spelers in die toernooien, maar staan niet zo bekend om goals te maken als Maradonna. Roberto Baggio is nooit zo goed geweest als Cruijf, Pele en Maradonna. De enige gelijksoortige voorbeeld is die van Pele. Als je aan het W.K. van '86 denkt, denk je als eerste aan Maradonna, in welk opzicht dan ook. Het W.K. '86 was van Maradonna, vandaar dat je dan automatisch denkt dat hij de topscorer was, omdat hij ook veel scoorde dat toernooi.

Toine Rorije
Ik had een 8, terwijl mijn WK-kennis ongeveer niks voorstelt. Een beetje een fluttest dus.

Dit wordt een beetje een welles-nietes discussie Rico, dus laten we er maar over ophouden

gemaster schreef:
Dit wordt een beetje een welles-nietes discussie Rico, dus laten we er maar over ophouden

Inderdaad. En het gaat eigenlijk nergens over....

Maar had ik nou gelijk met die geluidsfragmenten? Ben wel benieuwd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:18 uur

geplaatst: vandaag om 15:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.