MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Laat Ooijer maar mooi met Boulahrouz in 't centrum tegen Ivoorkust. Vooral die laatste zullen ze nodig hebben denk ik voor Drogba.

Mathijssen heeft een aanbieding gekregen van Sevilla, maar waarschijnlijk laat Scheringa hem niet gaan :S

Ace
Ik vond Mathijssen prima spelen, maar die Boulahrouz is wel meer van het type 'op-heuphoogte-afzagen' en dat kan tegen die Afrikaanse schoppers inderdaad van pas komen.

Ace
Iceman schreef:
Mathijssen heeft een aanbieding gekregen van Sevilla, maar waarschijnlijk laat Scheringa hem niet gaan :S

Die Scheringa vormt samen met Alex Ferguson en Sepp Blatter het groepje laatste dictators in Europa.

Ace schreef:
(quote)

Die Scheringa vormt samen met Alex Ferguson en Sepp Blatter het groepje laatste dictators in Europa.

Zeg dat jaah Alhoewel Ferguson niet zo, die maakt gewoon met iedereen ruzie, en als ie van een speler af wil laat ie dat gewoon blijken of gooit ie hem gewoon uit t team

Jornaquin
avdj schreef:
Heitinga had een paar zeer goede cross passes maar ook enkele hele matige + veel balverlies. Maar Jaliens is zeker niet beter en Kromkamp mist vorm. Dat hij in de basis stond vond ik dus niet echt verassend. Kuyt deed het niet slecht maar had te weinig tijd om nog iets te kunnen laten zien. Van de middenvelders vond ik van Bommel de beste, jammer dat hij aan de kant moest.
|

Heitinga was natuurlijk ook niet MotM maar ik bedoelde er alleen mee te zeggen als je een goeie wedstrijd speelt als je een balletje een keer goed doortikt zoals van Persie deed weet ik niet meer wie er nog een slechte wedstrijd kan spelen.

Ace
Inderdaad, maar volgens mij heeft hij het volledig voor het zeggen bij Man Utd en duldt hij van niemand enige vorm van tegen- of inspraak. Rare mannetjes... Eng ook, wanneer ze zo lang bij een club de leiding hebben.

En wat heeft ie eigenlijk bereikt de laatste jaren?? Eigenlijk niks, kampioenschappen voor Chelsea, CL dit seizoen dramatisch slecht zelfs laatste in de poulefase. Dan vraag je je toch af wat ie daar nog te zoeken heeft.

Maar wel met twee vingers in de neus de tweede plaats van de Premiership gehaad en de League Cup gewonnen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Leg eens uit.

verassen is hetzelfde als verbranden.
verrassen is iets heel anders.

Zodoende.

Ace
avdj schreef:
Maar wel met twee vingers in de neus de tweede plaats van de Premiership gehaad en de League Cup gewonnen.

Dat zijn toch geen prijzen voor een club van dat kaliber met de grootste begroting ter wereld?

Ace
Zo, was me dat gisteren even een dramatische voetbaldag! Allereerst Korea tegen Togo. Dat was je reinste anti-reclame voor het voetbal, wat een drama. Vervolgens Frankrijk - Zwitserland, ook ronduit slaapverwekkend op wat aardige individuele acties van de Fransen en een handvol kansen voor de Zwitsers na. En dan Brazilie - Kroatie, wat het klapstuk van de eerste speelronde had moeten worden. Op een mooie goal en goed spel van mijn favoriet Kaka na, was dat ook niet echt om over naar huis te schrijven. Brazilie mag van geluk spreken dat ze uberhaupt gewonnen hebben. Ben ik overigens de enige die zich kapot ergert aan dat eeuwige gepiel en gelach van Ronaldinho? Hiermee wil ik overigens niet ontkennen dat het een speler van wereldklasse is, hoor...

Ace schreef:
(quote)

Dat zijn toch geen prijzen voor een club van dat kaliber met de grootste begroting ter wereld?

Zeker niet. Maar vergelijk het met Ajax. Hoe slecht er ook gevoetbald word: elk jaar kan er weer een beker in de prijzenkast bijgeschoven worden. Beter een League Cup, Johan Cruijff Schaal of Amstel Cup winnen dan (zoals Milan in 04/05) in amper drie maanden tijd alle prijzen verspelen.

Ace
avdj schreef:
(quote)

Zeker niet. Maar vergelijk het met Ajax. Hoe slecht er ook gevoetbald word: elk jaar kan er weer een beker in de prijzenkast bijgeschoven worden. Beter een League Cup, Johan Cruijff Schaal of Amstel Cup winnen dan (zoals Milan in 04/05) in amper drie maanden tijd alle prijzen verspelen.

Dat ben ik met je eens, maar dat kan een keer een seizoen gebeuren, maar zodra er een paar seizoenen praktisch niets gewonnen wordt, is dat voor een club a la man utd een klein debacle, lijkt me. Overigens kan ik ze niet vaak genoeg zijn verliezen, maar dat terzijde

We zitten op één lijn. Ik walg Ferguson.

Ace
avdj schreef:
We zitten op één lijn. Ik walg Ferguson.

Het moet niet gekker worden Ik dus ook en van Manchester in het geheel minimaal net zoveel.

Ace
Ajax heeft er weer een Spanjaard bij: Roger Garcia van Villareal. Het wordt een kleine enclave zo

Ace schreef:
Ajax heeft er weer een Spanjaard bij: Roger Garcia van Villareal. Het wordt een kleine enclave zo

Op het moment dat het gaat regenen willen ze allebei weg, dus probeer er in September en Oktober maar van te genieten. Daarna neemt PSV de koppositie over en worden ze ruimschoots kampioen.

Ace
We zullen zien... Ik heb vaker gehad dat we een topteam hadden na wat aankopen en toen ging het ook mis. We beginnen het seizoen gewoon weer met goede moed!

Ace schreef:
We zullen zien... Ik heb vaker gehad dat we een topteam hadden na wat aankopen en toen ging het ook mis. We beginnen het seizoen gewoon weer met goede moed!

Ik moet toegeven dat jullie daar altijd wel goed in zijn, aan het begin van het jaar denkt iedereen dat Ajax kampioen wordt. Terwijl de selecties nooit altijd even sterk waren. Ik geef wel toe dat ze nu een veel sterkere selectie hebben, maar of iedereen in het team past moet nog blijken.

Ach de transfers van PSV moeten voor het grote deel nog komen dus we zien wel wie het beste team gaat krijgen

Ace
Ik heb het volgens mij nergens over het sterkste team. Ajax heeft gewoon aardig ingekocht, that's it. Wat het wordt zien we dan wel weer.

PSV heeft nog een linksback, rechtsback + extra spits nodig dus ik verwacht niet veel van m'n clubbie komend seizoen.

avdj schreef:
PSV heeft nog een linksback, rechtsback + extra spits nodig dus ik verwacht niet veel van m'n clubbie komend seizoen.

Waarom hebben ze een spits nodig, ze hebben Farfan, Kone, Vennegoor, Beasley en misschien komt Robert wel terug.

Een rechtsback heeft men gevonden in Kromkamp en op de linksback positie kunnen Lamey of Ball zich richten.

PSV kan zicht beter richten op een vervanger van Alex indien die gaat vertrekken. Misschien moeten ze Bouma terughalen, al ben ik daar niet zo kapot van.

Kromkamp is nog bij lange na niet zeker. Robert is een vreselijk slechte spits dus laat die a.u.b weg blijven! De extra spits moet er dus komen ter vervanging van Gerald Sibon.

Als Robert terugkomt is psv al beter dan psv met Gerald Sibon.

Gerald Sibon.. Whahaha.

Hij is beter dan Robert, Lamey, Ball en Reiziger hoor.

Nationaal: Feyenoord
Internationaal: Tottenham Hotspur

Willen jullie ook nog mijn favoriete voetballers weten?
-Juan Roman Riquelme
-Robin van Persie
-Cesc Fabregas

Ze worden bij Ajax ook steeds grappiger, nadat Davids en Kluivert Ajax hebben afgezegd denkt men nu Viera te kunnen contracteren.

Het zou wel leuk zijn maar ik geloof er geen snars van.

Ace
Klumpie schreef:
Ze worden bij Ajax ook steeds grappiger, nadat Davids en Kluivert Ajax hebben afgezegd denkt men nu Viera te kunnen contracteren.

Het zou wel leuk zijn maar ik geloof er geen snars van.

Wat is daar zo grappig aan? Ik zou niet weten waarom hij niet zou komen, aangezien het bij Juventus niet helemaal op rolletjes verloopt.

Dat Davids en Kluivert niet komen is uiteindelijk alleen maar goed. Vooral wat betreft Davids: vorig jaar wilde hij zijn zakken al vullen in Londen ipv verkassen naar Ajax (waar hij naar eigen zeggen zoveel van 'houdt'), dus laat 'm daar ook maar lekker blijven. Van Kluivert vraag ik me af wat je ermee moet als je Rosenberg en Huntelaar al hebt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:48 uur

geplaatst: vandaag om 03:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.