MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Iceman schreef:
Daar komt ie weer met z'n feyenoord-bril Ik vond ze overigens beide niks.

Exact... Hoewel het als team best redelijk klopte vond ik alleen Robben, Cocu, Matthijsen (en later Boulahrouz), Heitinga en van der Sar echt goed spelen. De rest of dan wel onopvallend of ronduit niet best (van Nistelrooy, Sneijder).

Van Persie vond ik ook erg goed. Hij kreeg niet veel ballen maar met de ballen die hij kreeg deed hij wat goeds. Ook van Bommel was erg goed. Door hen ontstond ook het doelpunt. Van Nistelrooy was inderdaad niet best, maar de kans dat hij de volgende wedstrijd er wél gewoon één inschiet is groot. Van Basten gaf ook al aan dat hij gewoon weer in de basis staat tegen Ivoorkust.

Ace
Mee eens wat betreft van Nistelrooy. Als hij 1 slechte wedstrijd speelt wil dat niet zeggen dat je 'm gelijk op de bank moet houden. Komt best goed met hem...

Ik vond Heitinga ook niet zo super. Hij werd meteen in het begin het bos ingestuurd, waar een kans door ontstond.

De beste mannen: Robben, v. Persie en Matthijsen. v/d Sar was, zoals altijd, betrouwbaar.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ik vond Heitinga ook niet zo super.

Verrassend.

BoordAppel schreef:
Van Nistelrooy was inderdaad niet best, maar de kans dat hij de volgende wedstrijd er wél gewoon één inschiet is groot. Van Basten gaf ook al aan dat hij gewoon weer in de basis staat tegen Ivoorkust.

Overigens een fantastische reactie van Van Basten. Niet aangeven dat je twijfelt aan 'm, gewoon zeggen dat 'ie een mindere dag had en alle speculaties alvast de kop indrukken door te zeggen dat 'ie er de volgende keer gewoon weer bij is.

Kijk dan naar mijn uitleg.

Jij kijkt door een anti-feyenoordbril naar mijn Feyenoord-bril..

Ace
Nicolage Rico schreef:
Kijk dan naar mijn uitleg.

Jij kijkt door een anti-feyenoordbril naar mijn Feyenoord-bril..

Dat was in de eerste 10 minuten.

Nee hoor, ik ben 1 van de weinigen hier die volledig objectief is als het een nederlands elftal aangaat. Ik zet mezelf namelijk niet graag voor lul

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Ik vond Heitinga ook niet zo super. Hij werd meteen in het begin het bos ingestuurd, waar een kans door ontstond.

De beste mannen: Robben, v. Persie en Matthijsen. v/d Sar was, zoals altijd, betrouwbaar.

Van Persie was zo goed dat de linksback van Servie Montenegro nu nog wakker is van alle bakjes koffie die die in 90 minuten heeft gedronken om wakker te blijven.

Jornaquin
En nee, hij is niet cafeine verslaafd

Jornaquin schreef:
(quote)

Van Persie was zo goed dat de linksback van Servie Montenegro nu nog wakker is van alle bakjes koffie die die in 90 minuten heeft gedronken om wakker te blijven.

Kwestie van taktiek he ! Van Persie verstopte zich bijna 20 minuten in het schaduwrijkegedeelte van het veld, om plots met een geniale pass Robben vrije doorgang naar de keeper te verlenen !

Ace schreef:
(quote)

Dat was in de eerste 10 minuten.

Nee hoor, ik ben 1 van de weinigen hier die volledig objectief is als het een nederlands elftal aangaat. Ik zet mezelf namelijk niet graag voor lul

Hmmmm... jaja..

Als je de eerste 10 minuten niet kan presteren, ben je toch niet goed genoeg (in deze wedstrijd) voor de échte top?

Tegen Ivoorkust laat Heitinga zijn man 2 x lopen en ze scoren 2 x in de 1e 10 minuten.

Ace: Ja, maar dat waren de eerste 10 minuten maar.

En ik ben ook objectief: Robben speelde een geweldige wedstrijd, samen met Mathijssen en v. Persie. Daar zit maar 1 (ex-) Feyenoord bij, hoor.

Ace
Jij bent niet objectief, maar anti-Ajax

Ow, ik vond v/d Sar ook één van de uitblinkers.. Een ajacied!!!!

Dus....

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ow, ik vond v/d Sar ook één van de uitblinkers.. Een ajacied!!!!

Dus....

Een Man Utd-er toch?

Ik wist dat je zo'n bijdehante reactie zou geven...

Het is en blijft een jo... euh.. ajacied.

Ace
Bijdehandte reactie? Niets meer dan een feit... Ik kijk niet naar het verleden, maar naar het heden. Als we namelijk zo gaan beginnen zijn bijvoorbeeld Landzaat en Ooijer ook Ajacieden, weliswaar in iets mindere mate.

Ace schreef:
Bijdehandte reactie? Niets meer dan een feit... Ik kijk niet naar het verleden, maar naar het heden. Als we namelijk zo gaan beginnen zijn bijvoorbeeld Landzaat en Ooijer ook Ajacieden, weliswaar in iets mindere mate.

De discussie begon doordat jij aangaf dat ik niet objectief ben vanwege mijn mening dat ik Heitinga niet zo'n geweldige wedstrijd vond spelen.

In de media waren ze ook niet zo positief over Heitinga. Die hebben zeker ook allemaal een Feyenoord-bril op?

hpvmars
Voetbalclub? ik dacht dat dit een muzieksite was.

[quote]Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik vond Heitinga ook niet best hoor, wel een aantal goede passes maar verdedigend niet echt goed.

Ace
Iceman schreef:

Ik vond Heitinga ook niet best hoor, wel een aantal goede passes maar verdedigend niet echt goed.

Je mag Heitinga best slecht vinden, maar bij vriend Rico is elke Ajacied per definitie slecht. Al voordat hij uberhaupt maar 1 bal geraakt heeft... Geeft niet hoor, het is wel vermakelijk.

Ace schreef:
(quote)

Je mag Heitinga best slecht vinden, maar bij vriend Rico is elke Ajacied per definitie slecht. Al voordat hij uberhaupt maar 1 bal geraakt heeft... Geeft niet hoor, het is wel vermakelijk.

uuuuuh...

Hahahahaha.

Ik snap niet dat ie Kuyt inbracht, hij had gewoon Vennegoor moeten brengen dan was het wel 2 of 3-0 geworden.

Ach, het was Kuyt juist deze wedstrijd wel gegund, gezien zijn familieomstandigheden. Ik hoop wel dat Van Nistelrooy er de volgende wedstrijd eentje binnen prutst.

Jornaquin
the viking schreef:
(quote)

Kwestie van taktiek he ! Van Persie verstopte zich bijna 20 minuten in het schaduwrijkegedeelte van het veld, om plots met een geniale pass Robben vrije doorgang naar de keeper te verlenen !

Taktiek? Welke taktiek? Het enige wat van Persie nog moest doen was de bal doortikken naar Robben na een geniale pass van van Bommel. Als we zo gaan beoordelen of een speler een goeie wedstrijd heeft gespeeld was Heitinga Man Of The Match met zijn briljante crosspasses.

Heitinga had een paar zeer goede cross passes maar ook enkele hele matige + veel balverlies. Maar Jaliens is zeker niet beter en Kromkamp mist vorm. Dat hij in de basis stond vond ik dus niet echt verassend. Kuyt deed het niet slecht maar had te weinig tijd om nog iets te kunnen laten zien. Van de middenvelders vond ik van Bommel de beste, jammer dat hij aan de kant moest.

avdj schreef:
vond ik dus niet echt verassend..

Mag hopen van niet, rechterverdediger in de fik

Sorry voor dit staaltje kommaneukerij, maar ik kon het even niet laten

Lukas schreef:
(quote)

Mag hopen van niet, rechterverdediger in de fik

Sorry voor dit staaltje kommaneukerij, maar ik kon het even niet laten

Leg eens uit.

Laat Kromkamp gewoon op RV. Lekker aanvallend, genoeg snelheid en ook opbouwend goed.

Ace
Kromkamp is imo een beetje te snel weggegaan bij AZ en daardoor gestagneerd in zijn ontwikkeling. Ik zou nog eerder Jaliens erin zetten. Daarentegen blijft Heitinga de beste optie of eventueel Ooijer, maar die staat daar prima in het centrum.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:06 uur

geplaatst: vandaag om 02:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.