Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2006, 17:23 uur
Jornaquin schreef:
Ach, behalve een keertje met het nodige geluk de UEFA Cup winnen(wat overigens wel een prachtprestratie was) hebben ze na 1970 europees gewoon niet zo heel goed gepresteerd he
Ach, behalve een keertje met het nodige geluk de UEFA Cup winnen(wat overigens wel een prachtprestratie was) hebben ze na 1970 europees gewoon niet zo heel goed gepresteerd he

Ach ja, zo kunnen we ff doorgaan. Ajax heeft de laatste 10 jaar niks gepresteerd.

Feyenoord heeft na 1970 nog een aantal halve finales gehaald, maar alleen de prijzen tellen uiteraard.
0
Jornaquin
geplaatst: 28 juni 2006, 17:36 uur
Ajax haalde in de afgelopen 10 jaar 1x de finale CL, 1x de halve finale, 1x de kwartfinale en nog weleens de 2e ronde, (en ik kan je vertellen dat in bijv. het jaar dat Ajax die kwartfinale haalde met 2 groepsfase's heeft Ajax tegen betere tegenstanders gespeeld dan dat feyenoord dat in officiele wedstrijden de laatste 10 jaar tegen heeft gedaan.) En tjah, Ajax haalt tenminste ongeveer elk jaar CL, dat blijft in 010 een natte droom. 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 17:50 uur
Zo gaat het altijd Iceman, 2 honden (Ajax en Feyenoord)vechten om 1 been (de titel) en de 3e (PSV) gaat ermee vandoor.

0
geplaatst: 28 juni 2006, 18:00 uur
Beter met gezapig voetbal met 1-0 winnen, dan met slecht voetbal uitgeschakeld worden door Portugal. Met het o zo heilige 4-3-3 systeem.

En laten we nou niet doen of Ajax en Feyenoord zo goed hebben gevoetbalt de afgelopen jaren. Als je kampioen werd om de schoonheidsprijs dan had AZ het verdient.
0
Ace
geplaatst: 29 juni 2006, 09:29 uur
Klumpie schreef:
En laten we nou niet doen of Ajax en Feyenoord zo goed hebben gevoetbalt de afgelopen jaren. Als je kampioen werd om de schoonheidsprijs dan had AZ het verdient.
Die schoonheid was er vorig seizoen al aardig vanaf, vond ik. Onder Adriaanse speelden ze veel beter.
Ieder zijn club: Ajax en Feyenoord zijn twee roemrijke clubs (de een iets meer dan de ander
) die elkaar niet zo mogen. Psv is een identiteitsloos hobbyproject van ome Frits, waar de gemiddelde pet- en sjaalsupporter op zondagmiddag onder het genot van een milkshakeje d.m.v. oh zo dolle aanmoedigingen als 'vort Jefferson, geef die bal een pets', zijn vertier vindt. Het meest komische van eindhoven moet nog komen: ook al spelen ze uit tegen VVV, ze blijven over/tegen Ajax zingen 
0
geplaatst: 29 juni 2006, 09:54 uur
Jornaquin schreef:
Ajax haalde in de afgelopen 10 jaar 1x de finale CL, 1x de halve finale, 1x de kwartfinale en nog weleens de 2e ronde, (en ik kan je vertellen dat in bijv. het jaar dat Ajax die kwartfinale haalde met 2 groepsfase's heeft Ajax tegen betere tegenstanders gespeeld dan dat feyenoord dat in officiele wedstrijden de laatste 10 jaar tegen heeft gedaan.) En tjah, Ajax haalt tenminste ongeveer elk jaar CL, dat blijft in 010 een natte droom.

Alleen prijzen tellen toch (europees), zei ik?
Laatste 10 jaar: Feyenoord - ajax: 1-0.

Maar goed, laten we niet kinderachtig gaan doen. Feyenoord en ajax hebben het afgelopen jaar niet best gevoetbald. Feyenoord net iets beter dan ajax.

0
geplaatst: 29 juni 2006, 11:03 uur
Ace schreef:
Ieder zijn club: Ajax en Feyenoord zijn twee roemrijke clubs (de een iets meer dan de ander
) die elkaar niet zo mogen. Psv is een identiteitsloos hobbyproject van ome Frits, waar de gemiddelde pet- en sjaalsupporter op zondagmiddag onder het genot van een milkshakeje d.m.v. oh zo dolle aanmoedigingen als 'vort Jefferson, geef die bal een pets', zijn vertier vindt. Het meest komische van eindhoven moet nog komen: ook al spelen ze uit tegen VVV, ze blijven over/tegen Ajax zingen 
Of terwijl er gebeurt niks anders dan bij Ajax en Feijenoord. Bij Ajax gaat men onder een genot van een biertje Amsterdam verbouwen als ze de Gaterode Cup hebben, daarbij zingen ze vrolijke teksten als 'wie niet springt is een j**d' en fluiten ze hun spelers uit.
Bij Feyenoord gaat men onder een genot van een biertje het vrolijke liedje zingen 'h***s j*den aan het g*s' en na afloop gaan ze jankend naar huis omdat het team weer niks gepresteerd heeft.
Nee, geef mij dan maar PSV. Misschien niet de fanatiekste aanhang, maar ze blijven voor een grootdeel normaal doen.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 11:10 uur
Klumpie schreef:
Of terwijl er gebeurt niks anders dan bij Ajax en Feijenoord. Bij Ajax gaat men onder een genot van een biertje Amsterdam verbouwen als ze de Gaterode Cup hebben, daarbij zingen ze vrolijke teksten als 'wie niet springt is een j**d' en fluiten ze hun spelers uit.
Bij Feyenoord gaat men onder een genot van een biertje het vrolijke liedje zingen 'h***s j*den aan het g*s' en na afloop gaan ze jankend naar huis omdat het team weer niks gepresteerd heeft.
Nee, geef mij dan maar PSV. Misschien niet de fanatiekste aanhang, maar ze blijven voor een grootdeel normaal doen.
(quote)
Hoezo vooroordelen? Ik zit elke wedstrijd bij Feyenoord (Y = nieuwe spelling.. Naja, nieuw..) en ik heb nog nooit in mijn leven h***s j*den aan het g*s of iets dergelijks gezongen. Dat is een groepje van 100/200 man die het verpesten, maar er zitten 40.000 man in het stadion. En wij janken niet, wij steunen onze club. Die clubliefde is bij psv ver te zoeken.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 11:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Hoezo vooroordelen? Ik zit elke wedstrijd bij Feyenoord (Y = nieuwe spelling.. Naja, nieuw..) en ik heb nog nooit in mijn leven h***s j*den aan het g*s of iets dergelijks gezongen. Dat is een groepje van 100/200 man die het verpesten, maar er zitten 40.000 man in het stadion. En wij janken niet, wij steunen onze club. Die clubliefde is bij psv ver te zoeken.
(quote)

0
geplaatst: 29 juni 2006, 11:18 uur
Dank je wel, ik vind het prachtig dat je op mijn vooroordelen zit reageren. Je hoeft maar iets negatiefs te zeggen en je hebt meteen een paar kakkerlakken op de rug.

0
Ace
geplaatst: 29 juni 2006, 15:33 uur
Uhhh... Ik had jou net ook op mijn rug Klompemans... Voordat we verder discussieren, ooit weleens in het psv-stadion geweest? Zo ja, hoe vaak? Dan weet ik een beetje wat voor gloeilamp ik in de fitting heb, snappie...
0
geplaatst: 29 juni 2006, 17:09 uur
Jornaquin schreef:
010
010
Waar slaat 010 eigenlijk op?? Klinkt misschien stom maar hoe komen ze er bij en waar staat het voor??
0
geplaatst: 29 juni 2006, 17:11 uur
020 = ajax en 010= Feyenoord.
Kengetal van neuzenstad en Rotterdam.
Kengetal van neuzenstad en Rotterdam.

0
geplaatst: 29 juni 2006, 17:36 uur
psychonaatje schreef:
Hebben ze dan al telefoon in Eindhoven?
(quote)
Hebben ze dan al telefoon in Eindhoven?

Jaa hoor

0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:25 uur
0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:39 uur
tuurlijk hebben ze in Eindhoven telefoon.
kunnen ze 010 bellen.
kunnen ze 010 bellen.
0
Ace
geplaatst: 14 juli 2006, 09:29 uur
Het is hier ook waat dood... Laten we d.m.v. een raadsel weer eens wat levendigheid in dit topic brengen, want dat wk zit er ondertussen ook wel op. Komtie:
"Wie is Quincy van Ommeren en wat maakte hem deze week bekend?"
"Wie is Quincy van Ommeren en wat maakte hem deze week bekend?"
0
Ace
geplaatst: 14 juli 2006, 09:43 uur
Spelen die niet altijd zonder internationals? 
Maar goed, dat is geen antwoord op het raadsel etetetetetetetumu. Toch erg nobel van je dat je door middel van een hint de anderen ook een kans wil geven
. Ik denk dat b.v. Rayman het anders niet had geweten...

Maar goed, dat is geen antwoord op het raadsel etetetetetetetumu. Toch erg nobel van je dat je door middel van een hint de anderen ook een kans wil geven
. Ik denk dat b.v. Rayman het anders niet had geweten...
0
geplaatst: 14 juli 2006, 09:44 uur
rayman weet überhaubt heel weinig
of het nou over muziek of voetbal gaat.
of het nou over muziek of voetbal gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.