MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
Ben je wel uitgerust gedurende je vakantie? Ik was het bericht ervoor al niet serieus. Schandalige nederlaag...

Dat is een week geleden al gespeeld: 1e helft 1-0 gewonnen, 2e helft werd het een wedstrijd van ouwe lullen. Verloren met 2-1 van Dortmund vandeweek. As weekend gaan we het zien: het geweldige AT.

Nee nee, niet goedpraten.. Je eerste berichtje was je bloedserieus.

Feyenoord zit achter Musampa en José Antonio García Calvo (centrale verdediger) aan.. Kunnen, naar mijn idee, goede aankopen zijn!

Ow ja.. Over mijn vakantie: ik heb een vakantie nodig om bij te komen van mijn vakantie....

Ace
Musampa! Illegale Kiki!

Ah, het was ohne ende zuipen in Marmaris? Ik ken dat... Deze jongen heeft het rustiger aan gedaan.

Ja, zo'n all-in regeling hakt er aardig in.... 24 uur drank bestellen.. Dat is niet goed voor mij. Mijn handen beginnen alweer te trillen.

Leuk zo'n prognose:

01. Ajax
02. PSV
03. AZ
04. Feyenoord
05. FC Utrecht
06. Heerenveen
07. FC Groningen
08. Roda JC
09. FC Twente
10. Vitesse
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. NAC
14. Willem II
15. ADO den Haag
16. Sparta
17. Heracles
18. Excelsior

01. Ajax
02. PSV
03. Feyenoord (als Kuyt blijft)
04. AZ
05. Heerenveen
06. FC Groningen
07. FC Utrecht
08. Vitesse
09. NEC
10. FC Twente
11. Roda JC
12. RKC Waalwijk
13. NAC
14. Willem II
15. ADO den Haag
16. Sparta
17. Heracles
18. Excelsior

Hé klootzak, deze eindstand lijkt verdacht veel op die van Herman! Ik ga me er nu trouwens nog niet aan wagen, doe ik wel als de selecties compleet zijn.

01. psv
02. Feyenoord
03. ajax
04. az
05. Heerenveen
06. FC Utrecht
07. Roda JC
08. FC Groningen
09. Vitesse
10. FC Twente
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. NAC
14. Willem II
15. Sparta
16. ADO den Haag
17. Excelsior
18. Heracles

01. PSV
02. Ajax
03. Az
04. Heerenveen
05. FC Groningen
06. Feyenoord
07. Vitesse
08. NEC
09. RKC
10. Twente
11. Roda JC
12. Willem II
13. FC Utrecht
14. NAC
15. Sparta
16. ADO den Haag
17. Heracles
18. Excelsior

Music4ever schreef:
Hé klootzak, deze eindstand lijkt verdacht veel op die van Herman! Ik ga me er nu trouwens nog niet aan wagen, doe ik wel als de selecties compleet zijn.

Ja batty boy, de top 15 is het enige dat boeit daaronder zal het me een worst wezen.

Anderlecht!

DutchViking
01. Ajax
02. PSV
03. AZ
04. Feyenoord
05. Utrecht
06. Heerenveen
07. Roda JC
08. Twente
09. Vitesse
10. Groningen
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. NAC
14. ADO Den Haag
15. Heracles
16. Willem II
17. Sparta
18. Excelsior

Kos
Het spijt me maar dit wordt de echte stand.

01. PSV
02. Ajax
03. Feyenoord
04. AZ
05. Heerenveen
06. FC Twente
07. FC Groningen
08. Vitesse
09. Roda JC
10. FC Utrecht
11. Willem II
12. Sparta
13. ADO Den Haag
14. RKC Waalwijk
15. NAC
16. NEC
17. Excelsior
18. Heracles

Kos schreef:
Het spijt me maar dit wordt de echte stand.

01. PSV
02. Ajax
03. Feyenoord
04. AZ
05. Heerenveen
06. FC Twente
07. FC Groningen
08. Vitesse
09. Roda JC
10. FC Utrecht
11. Willem II
12. Sparta
13. ADO Den Haag
14. RKC Waalwijk
15. NAC
16. NEC
17. Excelsior
18. Heracles

Helaas Kos, je vergist je. Feyenoord wordt kampioen; met of zonder Kuyt, maakt niet uit

Kos
Dat zou leuk zijn, maar ik denk het niet .

Hans Brouwer schreef:
Feyenoord wordt kampioen

Het zou echt mooi zijn als Timostsjoek tekent bij Feyenoord. Hij ziet een avontuur bij Feyenoord wel zitten. Nu nog een goede back en Kuijt behouden, dan heb ik eindelijk weer vertrouwen in Feyenoord. Dan is alleen Kalou weg. Kalou was één van de talentvolste, en daardoor één van de betere Feyenoorders, maar voetbalde ook weleens tegen zichzelf. Huysegems is kwalitatief minder, maar kan veel brengen. Misschien wel meer dan Kalou. Ik verwacht het niet, maar blijf hoopvol. Verder is Lucius een aardige aankoop en is Henk Timmer een redelijk nuttige aankoop.

Ik las ergens dat zowel PSV als Feyenoord geintresseerd zouden zijn in, de bij Ajax vertrekkende, Charisteas.

Waar? In de Margriet?

Oke, maar dat is de prive / story onder de voetbalsites; de helft dat daar opstaat, is niet waar....

Wat moet Feyenoord met Charisteas. Zelfs als Kuijt weggaat, is Feyenoord niet geïnteresseerd in hem.

Hij ging het bij Ajax steeds beter doen en had aan het eind van het seizoen 8 goals op 10 wedstrijden.
Scorend vermogen heeft ie dus wel.

Hij heeft gewoon pech dat Huntelaar zo goed speelt en mensen gewoon denken dat Babel kan voetballen.

01. Ajax
02. PSV
03. Feyenoord
04. AZ
05. Heerenveen
06. Vitesse
07. FC Twente
08. FC Utrecht
09. FC Groningen
10. Willem II
11. Roda JC
12. NEC
13. RKC Waalwijk
14. Sparta
15. NAC
16. Heracles
17. ADO Den Haag
18. Excelsior

Conway Twitty schreef:
Hij ging het bij Ajax steeds beter doen en had aan het eind van het seizoen 8 goals op 10 wedstrijden.
Scorend vermogen heeft ie dus wel.

Hij heeft gewoon pech dat Huntelaar zo goed speelt en mensen gewoon denken dat Babel kan voetballen.

Ja, Babel kan niet voetballen en Charisteas wordt misschien ietwat onderschat. Toch zal het geen wereldaankoop zijn.... Feyenoord koopt Nevland, als Kuijt weggaat, denk ik.

Maar Nevland is jong dus niet zo'n zekere factor. 2 jaar geleden was hij erg goed en toen vond ik het gek dat hij niet opgepikt werd door een top4 club maar vorig jaar kwam hij zeer langzaam op gang.

Af en toe denk ik weleens dat je uit je nek zit te lullen. Haha

Charisteas is jonger dan Nevland... Nevland komt uit '77 en Charisteas uit '80.

Maar goed... Nevland heeft zich bewezen bij Groningen. Dat wil niet zeggen dat hij slaagt bij een topclub. Charisteas is sowieso niet geslaagd bij een topclub.

Hmm mijn fout, dacht echt dat hij rond de twintig was .

Maar goed Ajax wordt kampioen.

@Conway:

Buiten de Top-15 hou je maar drie ploegen over waarvan er twee al zijn in te vullen. Sparta en Excelsior.

Nou bij Sparta loopt nog redelijk volk rond hoor. Boakye bijvoorbeeld en een paar andere die wel dingen kunnen.

Kos
Conway Twitty schreef:
Maar goed Ajax wordt kampioen.
Welnee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.