MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Conway Twitty schreef:
Nou bij Sparta loopt nog redelijk volk rond hoor. Boakye bijvoorbeeld en een paar andere die wel dingen kunnen.

Dat wel maar de meeste clubs schat ik hoger in. Heracles en Excelsior zijn voor mij de andere kandidaten voor de plekken 16-18.

Ja er is weer een vacature voor plek 18. RBC is weg , hadden ze nou meer of minder punten dan 10?
Ik kan me nog wel herrineren dat ze gelijk speelden tegen een club uit de top 4 .
sorry, Ajax was helemaal triest dus over vorig jaar zeg ik niks meer.

Ace
Nicolage Rico schreef:

Maar goed... Nevland heeft zich bewezen bij Groningen. Dat wil niet zeggen dat hij slaagt bij een topclub. Charisteas is sowieso niet geslaagd bij een topclub.

Uh, ik zie je punt niet. Hij is inderdaad niet geslaagd bij een topclub. Dan zou het toch goed zijn om het bij f'noord eens te proberen?

Grote hit in Frankrijk naar het schijnt.
AZ heeft een lekkere opener...kansloze nederlaag.

titan (crew)
01. PSV
02. Ajax
03. AZ
04. Feyenoord
05. Heerenveen
06. FC Utrecht
07. Roda JC
08. FC Twente
09. FC Groningen
10. RKC
11. Vitesse
12. Willem II
13. Sparta Rotterdam
14. NAC
15. NEC
16. ADO Den Haag
17. Heracles
18. Excelsior

01. Ajax
02. PSV
03. AZ
04. Heerenveen
05. Feyenoord
06. FC Twente
07. FC Groningen
08. Roda JC
09. Vitesse
10. FC Utrecht
11. NEC
12. NAC
13. Willem II
14. Sparta
15. ADO Den Haag
16. Heracles
17. RKC Waalwijk
18. Excelsior

Zozo, PSV heeft het lastig tegen een vierderangs club.

Conway Twitty schreef:
(quote)

De toon is gezet. AZ verliest met 0-3 van Arsenal, Ajax wordt vierde in het eigen tournooi, PSV verliest met 3-0 van een middelmatige Duitse Club.............. . Dus wie wordt komend seizoen kampioen?? Juist, Feyenoord uit Rotterdam-Zuid .

Feyenoord verliest met 1-0 van Katwijk.
Die was je zeker even vergeten hè.

Ja maar die spelen gelukkig niet in de eredivisie

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ja maar die spelen gelukkig niet in de eredivisie

Ajax was misschien laatste, maar ze hebben zeker niet slecht gespeeld. Tegen Inter waren ze beter en ze staan alleen achter Porto door die stomme regeling.

Ace
Lekker belangrijk dat Amsterdam Tournament... Woensdag begint het pas echt: laat maar komen die Denen!

PSV heeft zichzelf natuurlijk geblammeerd. Ajax heeft heel aardig gespeeld. AZ wordt geen kampioen.

Ace schreef:
Lekker belangrijk dat Amsterdam Tournament... Woensdag begint het pas echt: laat maar komen die Denen!

Heerlijk jongens... Plaats Feyenoord maar op de 4e, 5e of 6e plaats... Des te mooier is het als Feyenoord bij de 1e 2 of 3 terecht komt.

@Ace: Als ajax 1e was geworden op dat rare toernooi, was het toernooi wel belangrijk geweest en was ajax nu al kampioen geweest... Zoals alle ajacieden nu al denken...

Ace
Uhhh, jochie... Ajax heeft dat toernooi ook al diverse malen gewonnen en ook toen was het totaal niet belangrijk. Woensdag gaat het er pas echt om. Reageer je frustratie niet op mij af. Het is overigens niet mijn schuld dat je club nooit wat wint/bereikt

Ik was overigens nog niet een zo negatief over je club: ze worden keurig 3e, daar waar ze horen.

@Hans Brouwer: wat is er zo grappig? Ander gevoel voor humor zeker...

Ace schreef:
Uhhh, jochie... Ajax heeft dat toernooi ook al diverse malen gewonnen en ook toen was het totaal niet belangrijk. Woensdag gaat het er pas echt om. Reageer je frustratie niet op mij af. Het is overigens niet mijn schuld dat je club nooit wat wint/bereikt

Ik was overigens nog niet een zo negatief over je club: ze worden keurig 3e, daar waar ze horen.

@Hans Brouwer: wat is er zo grappig? Ander gevoel voor humor zeker...

Haha, de arrogantie druipt er weer vanaf.

Ik ben benieuwd aanstaande woensdag. De kansen zijn 50/50. FC Kopenhagen in de CL. Ja, dat klinkt eigenlijk best mooi.

Ze horen momenteel inderdaad op de 3e plaats, en niet op de 4e of 5e plaats na die belachelijke regel.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Haha, de arrogantie druipt er weer vanaf.

Ik ben benieuwd aanstaande woensdag. De kansen zijn 50/50. FC Kopenhagen in de CL. Ja, dat klinkt eigenlijk best mooi.

Ze horen momenteel inderdaad op de 3e plaats, en niet op de 4e of 5e plaats na die belachelijk reden.

De kansen zijn imo 60/40. Het lijkt me logisch dat Ajax favoriet is, maar Kopenhagen is zeker geen makkie. Een jaar of wat geleden was ik in Denemarken toen ze daar bij -5 een bloedeloze 0-0 speelden. Twee weken later was ik er uiteraard weer bij en ging de pot met 0-1 verloren

Jij mag best voor Kopenhagen zijn overigens. Ik ben ook altijd voor de tegenstanders van utrecht en feyenoord. Bij de rest boeit het me niet.

Ace schreef:
(quote)

De kansen zijn imo 60/40. Het lijkt me logisch dat Ajax favoriet is, maar Kopenhagen is zeker geen makkie. Een jaar of wat geleden was ik in Denemarken toen ze daar bij -5 een bloedeloze 0-0 speelden. Twee weken later was ik er uiteraard weer bij en ging de pot met 0-1 verloren

Jij mag best voor Kopenhagen zijn overigens. Ik ben ook altijd voor de tegenstanders van utrecht en feyenoord. Bij de rest boeit het me niet.

50/50 was ook een grapje van me... ajax is de favoriet, maar mag FC Kopenhagen niet onderschatten, want die zijn al op stoom...

Ik ben dit jaar nog bij het stadion van FC Kopenhagen geweest. Kan best een heksenketel worden daaro, met 40.000 toeschouwers.

titan (crew)
Nicolage Rico schreef:
Heerlijk jongens... Plaats Feyenoord maar op de 4e, 5e of 6e plaats

Dat heet realisme.

titan schreef:
(quote)

Dat heet realisme.

Ga zo door.

(Feitje: Feyenoord is in de laatste -hoelang zal het zijn?- 16 jaar niet boven de 4e plaats geïndigd. Dat kunnen niet alle clubs zeggen ).

Anderlecht 6/6!!!!!!!!!!!!!!!!

titan (crew)
Nicolage Rico schreef:
Feitje: Feyenoord is in de laatste -hoelang zal het zijn?- 16 jaar niet boven de 4e plaats geïndigd. Dat kunnen niet alle clubs zeggen ).

Ik kan me nog een klassering op de 11e plaats in de jaren '90 herinneren.

titan schreef:
(quote)

Ik kan me nog een klassering op de 11e plaats in de jaren '90 herinneren.

Ja, dat is dus zo'n 16 jaar geleden.............

Dat was in 1989/90.
En in 1990/1991 werden ze 8e....

titan (crew)
Ik neem trouwens aan dat je bedoelt dat Feyenoord in de afgelopen jaren niet onder de 4e plaats is geeindigd. En uiteindelijk herinneren we ons bovenal de eerste plaatsen van de afgelopen 16 jaar, hoe vaak je bij de eerste 4 bent geeindigd is minder relevant. Het zijn vooral de niet-winnaars die zich aan dit soort feitjes vastklampen.

musicboy schreef:
Anderlecht 6/6!!!!!!!!!!!!!!!!

Dankzij een Nederlander...dat dan weer wel

Oh ja...en door een omgekochte scheidsrechter

01. Ajax
02. Feyenoord
03. AZ
04. PSV
05. Heerenveen
06. Roda JC
07. Vitesse
08. FC Utrecht
09. FC Groningen
10. FC Twente
11. NEC
12. NAC
13. Willem II
14. RKC Waalwijk
15. Sparta
16. ADO Den Haag
17. Excelsior
18. Heracles

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.