MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
titan schreef:
Ik neem trouwens aan dat je bedoelt dat Feyenoord in de afgelopen jaren niet onder de 4e plaats is geeindigd. En uiteindelijk herinneren we ons bovenal de eerste plaatsen van de afgelopen 16 jaar, hoe vaak je bij de eerste 4 bent geeindigd is minder relevant. Het zijn vooral de niet-winnaars die zich aan dit soort feitjes vastklampen.

Oke, ONDER de 4e plaats (mijn fout). Maar veel mensen zetten Feyenoord nu op een 5e of 6e plaats en jij gaf toen aan dat het realisme is.. Vandaar dat ik met het feitje kwam.

titan (crew)
5e of 6e lijkt mij ook niet zo waarschijnlijk, maar die 4e plaats die ik ze heb gegeven moet wel haalbaar zijn .

titan schreef:
5e of 6e lijkt mij ook niet zo waarschijnlijk, maar die 4e plaats die ik ze heb gegeven moet wel haalbaar zijn .

Wie zal het zeggen.... Vorig seizoen dachten de ajacieden ook dat ze kampioen zouden worden, maar dat pakte iets anders uit.

Titan, ouwe Rotterdammer, Sparta-fan?

titan (crew)
Inderdaad.

Het zijn vooral de niet-winnaars die zich aan dit soort feitjes vastklampen.

Wat denken jullie, gaat Kuijt nog weg?

Als ie weggaat, dan lijkt de 4de plek me echt het hoogst haalbare...

Als hij verstandig is vertrekt hij.

Ik denk dat hij vertrekt,
maar niet omdat hij verstandig is.

herman schreef:
Het zijn vooral de niet-winnaars die zich aan dit soort feitjes vastklampen.

Ach ja... ajacieden komen steeds met het feitje dat Feyenoord weinig prijzen pakt...

Ace schreef:
@Hans Brouwer: wat is er zo grappig? Ander gevoel voor humor zeker...
Droom lekker verder......

Ace
Hans Brouwer schreef:
(quote)
Droom lekker verder......

Dromen? Ik ga er niet vanuit dat het een makkie wordt tegen Kopenhagen, maar het lijkt me toch ook niet echt uitgesloten dat die ontmoeting gewonnen wordt?

Ace schreef:
(quote)

Dromen? Ik ga er niet vanuit dat het een makkie wordt tegen Kopenhagen, maar het lijkt me toch ook niet echt uitgesloten dat die ontmoeting gewonnen wordt?
Beste Ace, alle gekheid op een stokje. Ik, als Feyenoord aanhanger, gun Ajax van harte de overwinning en wat mij betreft speelt Ajax dit najaar gewoon Champions League . En weet je wat ik Ajax nog veel meer gun....... ?? Dat ze komend weekend die huilers uit Eindhoven van de mat spelen .

Feyenoord wordt kampioen, Ajax pakt de JCS en wint ook van FCK.

Omayyad
avdj schreef:

F*CK zeg!

avdj schreef:

Zeker het column van Matty Verkamman in de VI gelezen?

Ace
Hans Brouwer schreef:
(quote)
Beste Ace, alle gekheid op een stokje. Ik, als Feyenoord aanhanger, gun Ajax van harte de overwinning en wat mij betreft speelt Ajax dit najaar gewoon Champions League . En weet je wat ik Ajax nog veel meer gun....... ?? Dat ze komend weekend die huilers uit Eindhoven van de mat spelen .

Sportief van je, ik gun f'noord gemiddeld helemaal niets Zondag komt het ook goed! Een eenvoudige 2-0 overwinning...

Ik hoop dat die lijer van een Gronkjear een stuk of 3 x scoort.

mijn favoriete club is benfica, mijn favoriete voetballer cristiano ronaldo ik lijk er op

kooks schreef:
mijn favoriete club is benfica, mijn favoriete voetballer cristiano ronaldo ik lijk er op

Dan mag je wel eens een foto plaatsen in het fotoboek

ik lijk er een klein beetje op he,

en wat is fotoboek?

Mensen, we hebben echt de nieuwe bob cremers!!!

dat zeiden ze tegen mij ook al

Ace schreef:
(quote)

Sportief van je, ik gun f'noord gemiddeld helemaal niets.
Ok Ace, ik zal het onthouden; wij spreken elkaar vast nog wel komend seizoen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zeker het column van Matty Verkamman in de VI gelezen?

Nee hoor. Maar AZ en Ajax zijn grondig gerenoveerd en PSV zit met Koné/Ball/Lamey/reiziger opgescheept en verliest ook nog eens Ooijer. PSV zie ik dus ook geen kampioen worden.

Misschien dat 1 van jullie het weet. Om morgen Ajax te kunnen moeten volgen, moet ik Barbara Barends doorstaan en op RTL 7 afstemmen, maar dat komt toch alleen omdat het voorronde CL is? De echte CL wordt toch gewoon ouderwets op de NOS uitgezonden, toch?

Ja hoor, die wordt gewoon op de NOS uitgezonden.
Maar weer je toevallig of Derksen er morgen is, hoop van wel.

Ja, om omroep.nl stond van wel:

RTL 7: 19:55 - 22:20: UEFA Champions League: FC Kopenhagen - Ajax

Live uitzending van de wedstrijd tussen Ajax en de Deense kampioen FC Kopenhagen in de derde en laatste voorronde van de Champions League. De winnaar over twee duels plaatst zich voor het hoofdtoernooi. Presentatie: Barbara Barend en analist Johan Derksen.

Omayyad
psychonaatje schreef:
Presentatie: Barbara Barend en analist Johan Derksen.[/i]

Dat wordt weer een objectief stukje journalistiek...

Dat die Ajax troll (Barbapappa )maar gauw verbannen wordt van de tv !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.