Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:26 uur
Dat wordt inderdaad bedoelt met 'PSV-zeges'
Ach ja, wat kan mij het boeien.
Stam en Huntelaar zijn verreweg Ajax' beste mensen. Haal je die eruit kunnen ze het vergeten. Gabri is ook een goede aanwist en Sneijder is natuurlijk één van de beste middenvelders ter wereld. Dat zeggen Cruijff en Bassie en dan is dat zo.

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:30 uur
Psv speelt de laatste jaren mooier voetbal dan ajax.... ik heb bij ajax al een tijd geen mooi voetbal gezien. Was het niet 1995 en 1996?

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Weet ik het? We hadden het toch over psv en ajax?
Weet ik het? We hadden het toch over psv en ajax?
Je kan toch wel die derde topclub beoordelen als fan zijnde?
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:38 uur
Was maar een grapje... Feyenoord heeft een aantal redelijke tot goede jaren gehad. Het jaar van de UEFA-cup en Feyenoord heeft vooral veel seizoenshelften goed gespeeld, maar een heel seizoen is vaak teveel gevraagd.
In de jaren 60 en 70 waren we fantastisch!
In de jaren 60 en 70 waren we fantastisch!

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:39 uur
Zou kunnen. Weinig van meegekregen. 
Vinden we AZ trouwens een topclub hier op MuMe?
Ik zeg: nee

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:41 uur
avdj schreef:

Ja, jij bestond ook nog niet in de jaren 60 en 70...
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:45 uur
Waarom is AZ in hemelsnaam een topclub? Hun stadion staat qua capaciteit in de middenmoot van de eredivisie, ze hebben nu pas twee goede jaren achter de rug en het is 25 jaar terug dat ze voor het laatst een beker hebben ontvangen. Om over de aanhang nog maar te zwijgen.
Jij ook niet Rico.
Jij ook niet Rico.

0
Ruby1966
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:47 uur
avdj schreef:
ontvongen
ontvongen

sorry, kan even niet laten hierop te reageren...
maar ben al weer weg

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:51 uur
Je hebt gelijk. AZ is in potentie een topclub.
Bij een écht topclub horen:
- Historie
- Aanhang
- Resultaten
- Prijzen
- Geld
- Stadion
- Selectie
En wat meer kleinere factoren.
AZ heeft niet echt een super historie, een veel minder grote aanhang dan de top 3, de resultaten zijn goed, de prijzen zijn gering, het geld is er, het stadion past inderdaad in de middenmoot en de selectie is in groeiende.
AZ kan pas een echte topclub zijn over een jaar of 10, 20.
- Historie
- Aanhang
- Resultaten
- Prijzen
- Geld
- Stadion
- Selectie
AZ heeft niet echt een super historie, een veel minder grote aanhang dan de top 3, de resultaten zijn goed, de prijzen zijn gering, het geld is er, het stadion past inderdaad in de middenmoot en de selectie is in groeiende.
AZ kan pas een echte topclub zijn over een jaar of 10, 20.
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 21:09 uur
Nicolage Rico schreef:
- Historie
- Aanhang
- Resultaten
- Prijzen
- Geld
- Stadion
- Selectie
Feyenoord is dus een echte topclub! Bij een écht topclub horen:
- Historie
- Aanhang
- Resultaten
- Prijzen
- Geld
- Stadion
- Selectie

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 09:01 uur
Als je telkens bij de 1e 3 eindigt en af en toe 1e en 2e, ben je nog altijd een topclub in NL. 
Feyenoord pakt de laatste 25 jaar te weinig prijzen, natuurlijk.. Maar Feyenoord blijft voorlopig een echte topclub.

Feyenoord pakt de laatste 25 jaar te weinig prijzen, natuurlijk.. Maar Feyenoord blijft voorlopig een echte topclub.
0
Ace
geplaatst: 11 augustus 2006, 11:52 uur
Als ik woensdag naar mijn club heb zitten kijken heeft dat nog het meeste weg van een tobclub... Zondag komt alles goed, dat moet wel. Ze zouden wel goed moeten spelen, want laatste-strohalm-in-belabberde-wedstrijden Huntelaar is geschorst.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 19:48 uur
Is Huntelaar serieus geschorst?
MOOOOOOIIII!!!!
Overigens spelen v. Nistelrooy en v. Bommel geen interlands meer. Van Basten & z'n ja-knikkers + Cruijff -> ROT OP!
MOOOOOOIIII!!!!

Overigens spelen v. Nistelrooy en v. Bommel geen interlands meer. Van Basten & z'n ja-knikkers + Cruijff -> ROT OP!

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 03:31 uur
Ik heb speciaal ingelogd om te reageren op van Basten's keuzes.
Van Basten > Opzouten!!!
Vennegoor en/of van Hesselink boven v. Nistelrooij verkiezen? Alsjeblieft, zeg....
V. Bommel niet selecteren? Van Basten is de reden tot v. Bommels onzekerheid. Dit helpt van Bommel ook niet echt. v. Bommel is in potentie één van de beste spelers van Nederland, samen met van Nistelrooij...
Van Basten... Effe je ajax-bril afzetten en logisch nadenken.. Maar dat is logisch, zou Cruijf zeggen....
Van Basten > Opzouten!!!
Vennegoor en/of van Hesselink boven v. Nistelrooij verkiezen? Alsjeblieft, zeg....
V. Bommel niet selecteren? Van Basten is de reden tot v. Bommels onzekerheid. Dit helpt van Bommel ook niet echt. v. Bommel is in potentie één van de beste spelers van Nederland, samen met van Nistelrooij...

Van Basten... Effe je ajax-bril afzetten en logisch nadenken.. Maar dat is logisch, zou Cruijf zeggen....
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 09:07 uur
Wat zou Cruijff hiervan moeten zeggen? Hij is het er helemaal mee eens. Te gek voor woorden maar is het wel zo. 
Cruijff en Bassie snappen niet dat Oranje van het volk is en zien Oranje als een kweekvijver voor Ajacieden en ja-knikkers.
Ik ben het zat: zonder deze 2 mensen kijk ik geen interlands meer.

Cruijff en Bassie snappen niet dat Oranje van het volk is en zien Oranje als een kweekvijver voor Ajacieden en ja-knikkers.
Ik ben het zat: zonder deze 2 mensen kijk ik geen interlands meer.
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:28 uur
Op basis van prestaties op het WK kan ik me heel goed voorstellen dat Bommel en Nistelrooij niet zijn opgeroepen. Tis meer wie wel opgeroepen zijn. Emmanuelson ???, De Cler ???....en dat hele middelveld is er een van lichtgewichtjes..veelal nog met een attitude problem ook. Het probleem op het middenveld is niet opgelost tenzij Kuijt en/of Persie daar gaan spelen
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:33 uur
Nee, Sneijder, v/d Vaart, Heitinga, enzzz. hebben wel goed gepresteerd op het W.K.?
v. Bommel heb je toch nodig op het middenveld tussen die lichtgewichtjes?
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:38 uur
Sneijder was de slechtste speler van Nederland op het WK, dus aan de prestaties daar kan het toch niet alleen liggen.
Toch vind ik het wel voor Van Basten pleiten dat ie niet om naam selecteert maar een team probeert te maken. Alleen snap ik niet dat ie dan Van Nistelrooij en Van Bommel thuislaat. Prima teamspelers ook lijkt me. Als je nu naar het middenveld kijkt mag Luxemburg geen probleem zijn, maar de tegenstander moet ook niet veel beter worden, want dan gaan ze eraan. Die Ajax-bril... weet ik niet... waarom neemt ie dan in hemelsnaam Vennegoor mee en niet Huntelaar?
Toch vind ik het wel voor Van Basten pleiten dat ie niet om naam selecteert maar een team probeert te maken. Alleen snap ik niet dat ie dan Van Nistelrooij en Van Bommel thuislaat. Prima teamspelers ook lijkt me. Als je nu naar het middenveld kijkt mag Luxemburg geen probleem zijn, maar de tegenstander moet ook niet veel beter worden, want dan gaan ze eraan. Die Ajax-bril... weet ik niet... waarom neemt ie dan in hemelsnaam Vennegoor mee en niet Huntelaar?
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 12:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee absoluut niet. Je hebt wel een stevige speler nodig op het middenveld maar zeker niet Van Bommelv. Bommel heb je toch nodig op het middenveld tussen die lichtgewichtjes?
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 12:38 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nee absoluut niet. Je hebt wel een stevige speler nodig op het middenveld maar zeker niet Van BommelKlopt, hij is daar niet de ideale speler voor, maar altijd beter dan v/d Vaart en Sneijder naast elkaar. Bovendien is v. Bommel 1 van de betere spelers. Hij moet zelfvertrouwen krijgen, dan is hij van zeer grote waarde.
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 12:38 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nee absoluut niet. Je hebt wel een stevige speler nodig op het middenveld maar zeker niet Van BommelWie dan?
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 13:15 uur
Dat zijn beiden geen middenvelders, en Van Persie is ook niet echt stevig volgens mij. Ik denk dat Nederland op dit moment ook een groot gebrek aan dat soort spelers heeft. De beste 'stevige' middenvelder die op dit moment in mij opkomt is Sander van Gessel, maar of die het niveau heeft 

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 13:32 uur
Van Nistelrooy en Van Bommel eruit; Schaars erbij. Als Van Basten niet uitkijkt staat er over 2 jaar weer een heel nieuw elftal en dan is het EK van 2008 een test-case voor het WK van 2010 (en zo kunnen we daarna nog wel even doorgaan).
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 13:37 uur
Lukas schreef:
De beste 'stevige' middenvelder die op dit moment in mij opkomt is Sander van Gessel
De beste 'stevige' middenvelder die op dit moment in mij opkomt is Sander van Gessel
Wie?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.